Hop til indhold

...Og Frk. Gråskæg fyldte 8 år


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Der var en gang i den mørke december nat, at det lille sorte pus sov hos mig for første gang...

 

d85b5496.jpg

 

Jeg havde besøgt hele kuldet et par gange

Hvalpekassen1007.jpg

 

Men der var kun 1 hvalp for mig :lun:

hvalp1.jpg

 

Efter mange genvordigheder og fejl fra min side, fandt vi melodien sammen alt i mens hun voksede sig stor og smuk.

NYBillede140.jpg

 

Venner har hun altid haft, både de faste gennem mange år

lykkener9.jpg

NYBillede1021.jpg

 

Og dem der fulgte os for en kortere tid som Nemo-drengen her

NYBillede761.jpg

 

Vi har igennem årerne været på et utal af ud-flugter, trænings kurser, hyggelige familie og venne besøg og taget til byen, kørt med busser, biler og toge igennem landet.

 

Her er vi i jydelandet for et par år siden og gik igennem dybe mørke skove og åbne vider med hav og strand :-D

efterrsferiehoslaila15.jpg

efterrsferiehoslaila13.jpg

efterrsferiehoslaila9.jpg

efterrsferiehoslaila104.jpg

 

 

Mest af alt, har vi på gå-poter og min cykel gennem trævlede vores 100hk. store eng-mose med masser af vildt fugle, dyr og tam kvæg + alle de store og små fåre flokke. Badet i samtlige søer, vandhuller og mose-pladder har Misja også fået lov til for hvad er livet, hvis det bare er et langt nej og begrænsninger :hmm:

 

BlaBillede167.jpg

misja-fugle3.jpg

banner5.jpg

lykkeer8.jpg

 

Som årerne er gået, er den smukke sorte pels blevet pyntet mere og mere med hvidt og gråt

3231_1157262650323_1190434015_455712_4986388_n.jpg

 

Og i dag er der både gråt ved ben, øre, øjenbryn, hals og den fine snude :hjerte:

37782_104214952969659_100001434647802_30582_6256295_n.jpg

 

Tak for de mange år Misja, i går søndag d. 17 Oktober, blev de til 8 dejlige år :vuf::lun:

67291_489623399368_787194368_6997190_4480590_n.jpg

Redigeret af KarinaG
stavefejl
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke den smukkeste, dejligste tøs, som altid er gavmild med sin kærlighed, og altid velvilligt lækker mave til min nussende hånd, eller ivrigt spiser de godbidder Luna ikke lige kunne overkomme (eller ikke nåede før Misja snuppede dem...) :lun:

 

Giv hende en stor krammer og et mægtig kys fra mig g Luna :hjerte:

 

happy_birthday_13.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna mente altså også at hun burde have været med i billederne fra Mitte's liv, så hun forlangte at det seneste af de to også lige skulle med :blink:

 

Fra i lørdags, efter at Misja endelig gengældte Luna's store kærlighed :hjerte:

 

903042-T600450.jpg

Årh hvor er det også et fint billede :hjerte: jeg vidste slet ikke du fik taget nogen :fornaermet: for så skulle det da have været med i rækken og om nye venner :5up: :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...