Hop til indhold

...Og Frk. Gråskæg fyldte 8 år


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Lidt flere billeder fra før og nu :mrgreen:

 

 

Det her er hvad hun mente om den krave jeg købte i forbindelse med hende sterilisation for 3½ år siden :lol:

BlaBillede051.jpg

 

Ny blød luksus ROGZ seng for 2 år siden, i stedet for den gamle af plastik

Bla.Billede004.jpg

 

Nyt BLING-BLING halsbånd med ægte swarovski stene :klap:

Bla.Billede003.jpg

 

Gode tandbørster kan man aldrig få for mange af

lykkeer4.jpg

 

Misja_Vand_K9_1.jpgMisja_Vand_K9_2.jpg

Misja_Vand_K9_3-1.jpgMisja_Vand_K9_4.jpg

Misja_Vand_K9_3.jpg

 

 

Vores mose

Bla.Billede151.jpg

 

ny_misja_ramme1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Et lidt forsinket tillykke med princessen - håber hun havde en dejlig dag:banan:

 

Sikke nogle dejlige billeder, du har lagt ind - de er virkelig gode, og hun ser bare så skøn ud på dem alle:lun:.

Taak :-D

 

Jow jeg tror hun synes om dagen og især om aftensmaden som bestod af ekstra, i form af lune røde pølser og lune frikadeller :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: Et noget forsinket tillykke til Misja. c001.gif

 

Er der noget som en hund oppe i årene hva`?. Altså, en hvalp er da nuttet, men det er først når de grå hår begynder at titte frem at man får det hele ud af venskabet.

 

Håber I får endnu masser af gode år sammen,... for hvad,... 8 år er jo ingen alder. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmmhhhhh sikke en festmiddag:mums: - helt sikkert en fødselar værdig:5up:

Ja ikk :banan:

 

:oops: Et noget forsinket tillykke til Misja. c001.gif

 

Er der noget som en hund oppe i årene hva`?. Altså, en hvalp er da nuttet, men det er først når de grå hår begynder at titte frem at man får det hele ud af venskabet.

 

Håber I får endnu masser af gode år sammen,... for hvad,... 8 år er jo ingen alder. :mrgreen:

Taak :-D

 

Du har helt ret, jeg elsker også hvalpe - det der helt nye og ukendte liv foran en - unghunde kan jeg godt undvære men de er trods alt alt bøvlet værd, for når den er overstået og som årerne går, høster man alt det dejlige og nære man bygger op sammen igennem de år som er gået, og det, er ubetaleligt :hjerte: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...