Hop til indhold

Må ikke siger tak?


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Jeg prøvede at takke Ekaterina for et indlæg i blodspor-tråden, men "den" kommer og siger således:

 

Vivi, du har ikke adgang til denne side. Det kan være af følgende årsager:

  1. Din brugergruppe har ikke de nødvendige tilladelser. Prøver at rette et andet medlem, eller anvender admin funktioner?
  2. Du prøver at benytte en sponsor funktion.
  3. Du har skrevet under 50 indlæg på forum.

Det har jeg aldrig været ude for før, det er da lidt mystisk :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøvede at takke Ekaterina for et indlæg i blodspor-tråden, men "den" kommer og siger således:

 

 

Vivi, du har ikke adgang til denne side. Det kan være af følgende årsager:

  1. Din brugergruppe har ikke de nødvendige tilladelser. Prøver at rette et andet medlem, eller anvender admin funktioner?
  2. Du prøver at benytte en sponsor funktion.
  3. Du har skrevet under 50 indlæg på forum.

Det har jeg aldrig været ude for før, det er da lidt mystisk :hmm:

 

Det er vist et tilfælde jeg ikke lige har svaret på :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Det sker ind i mellem for systemet i forskellige situationer, tiltider mistes der også indlæg fordi man får en tom side istedet for et postet indlæg og går man tilbage til besvarelsen af indlægget er det indhold man har skrevet væk.

 

Admin, hvorfor kan man egentlig ikke kopiere teksten man har skrevet?

 

Man kan når indlægget er postet, men ikke i den nyskrevne tekst, kan vi ikke få det?

Og når vi er ved det, hvorfor kan vi ikke redigere i gamle indlæg?

 

(jeg har også forsøgt at kopiere det skrevne i en for lang pm, men det har ikke været muligt, så det hele gik tabt)

 

Det er der ofte brug for, fx hvis indholdet skal opdateres :-)

 

Bare sig til hvis jeg skal lave en ny tråd istedet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci

Anne-marie:

 

Hvis jeg har forstået rigtigt, så mener du ikke at man kan kopiere teksten inden man poster, right ?

 

Det kan man nu godt :-D

 

Du skal bare bruge genvejstasterne. Ctrl + a = marker al tekst, Ctrl + x = klip, Ctrl + c = kopier, Ctrl + v = indsæt

 

Sry hvis jeg har misforstået det du skriver :P

Redigeret af Gucci
Link til indlæg
Del på andre sites

Det sker ind i mellem for systemet i forskellige situationer, tiltider mistes der også indlæg fordi man får en tom side istedet for et postet indlæg og går man tilbage til besvarelsen af indlægget er det indhold man har skrevet væk.

 

Admin, hvorfor kan man egentlig ikke kopiere teksten man har skrevet?

 

Man kan når indlægget er postet, men ikke i den nyskrevne tekst, kan vi ikke få det?

Og når vi er ved det, hvorfor kan vi ikke redigere i gamle indlæg?

 

(jeg har også forsøgt at kopiere det skrevne i en for lang pm, men det har ikke været muligt, så det hele gik tabt)

 

Det er der ofte brug for, fx hvis indholdet skal opdateres :-)

 

Bare sig til hvis jeg skal lave en ny tråd istedet :-)

 

Marker teksten og tryk ctrl + c - så kopierer den det, og tryk ctrl + v for at sætte det ind igen.. virker for mig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Admin, hvorfor kan man egentlig ikke kopiere teksten man har skrevet?

 

Man kan når indlægget er postet, men ikke i den nyskrevne tekst, kan vi ikke få det?

 

Det er fordi det er en tekst editor, man skal gøre som Tweesa og Mariah siger: CTRL+A markerer hele teksten, CTRL+c kopiere den markerede tekst og endelig CTRL+v indsætter teksten hvor man har behov.

 

Og når vi er ved det, hvorfor kan vi ikke redigere i gamle indlæg?

 

 

Det giver ingen mening, at ændre en gammel tekst :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er fordi det er en tekst editor, man skal gøre som Tweesa og Mariah siger: CTRL+A markerer hele teksten, CTRL+c kopiere den markerede tekst og endelig CTRL+v indsætter teksten hvor man har behov.

 

Suk det er besværligt :lol:

 

Det giver ingen mening, at ændre en gammel tekst :-)

 

 

Det giver mening at opdatere opskrifter, det gør jeg løbende!

Og andre oplysningsting, indlæg med link og meget andet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det skulle også gerne være muligt i 30 dage ik, men det er ikke nok ?

 

Nej, det er det ikke :-)

 

 

Jeg opdatere som jeg bliver klogere, og det sker løbende :lol:

 

Nej, for oplysningstrådes vedkommende er det ikke nok med 30 dage :-)

 

Min tråd om hjemmelavede madvarer fx er gammel og mange indlæg er blevet opdateret en del gange.

Og det er også nødvendigt fremover.

 

Den tråd er bare et eksempel på en tråd med indhold der gerne skal opdateres, hvad skulle der være galt i at kunne redigere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jo også være lidt problematisk hvis man opdaterer f.eks en opskrift uden at folk opdager det. Det er jo sådan, at når man redigerer, bliver det ikke "annonceret". Kunne det ikke være noget bare at kopiere teksten fra indlægget, evt. citere dig selv, og så skrive opdatering: "bla bla hvad du nu vil lave om"?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er det ikke :-)

 

 

Jeg opdatere som jeg bliver klogere, og det sker løbende :lol:

 

Nej, for oplysningstrådes vedkommende er det ikke nok med 30 dage :-)

 

Min tråd om hjemmelavede madvarer fx er gammel og mange indlæg er blevet opdateret en del gange.

Og det er også nødvendigt fremover.

 

Den tråd er bare et eksempel på en tråd med indhold der gerne skal opdateres, hvad skulle der være galt i at kunne redigere?

 

Et andet eksempel er tråden med de gode links :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jo også være lidt problematisk hvis man opdaterer f.eks en opskrift uden at folk opdager det. Det er jo sådan, at når man redigerer, bliver det ikke "annonceret". Kunne det ikke være noget bare at kopiere teksten fra indlægget, evt. citere dig selv, og så skrive opdatering: "bla bla hvad du nu vil lave om"?

 

Ja problemet med en redigering, er nemlig at det ikke giver nogen form for oplysning, hverken i form af dagens indlæg og heller ej en påmindelses email til abonnenter, at tråden er opdateret.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Den tråd er bare et eksempel på en tråd med indhold der gerne skal opdateres, hvad skulle der være galt i at kunne redigere?

 

En tråd kan fuldstændig miste sin helhed, hvis alle redigere sine indlæg individuelt løbende.

 

Der er eksempler på at indlæg er ændret, og det eneste der er ændret, er at ALT tekst er fjernet :shock: hvor er vi så henne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja problemet med en redigering, er nemlig at det ikke giver nogen form for oplysning, hverken i form af dagens indlæg og heller ej en påmindelses email til abonnenter, at tråden er opdateret.

 

Jeg plejer at lave et nyt indlæg også, men det er problematisk når det første indlæg i tråden ikke kan bruges når den er så lang!

 

På jubii kan jeg stadig redigere i det første indlæg, tråden der er gammel :-)

 

Jeg forstår ikke hvorfor det skulle være problematisk at man kan redigere i ældre indlæg, Ninjamor havde også det behov sidste dag, og hun skriver jo også meget der bruges aktivt af brugerere af siden (undskyld jeg lige inddrager dig Ninjamor :-D), men det kunne hun så ikke.

I den sammenhæng talte vi om det mystiske ved det system her :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
En tråd kan fuldstændig miste sin helhed, hvis alle redigere sine indlæg individuelt løbende.

 

Der er eksempler på at indlæg er ændret, og det eneste der er ændret, er at ALT tekst er fjernet :shock: hvor er vi så henne.

 

Og det er jo tåbeligt, men også problematisk at jeg og andre ikke kan redigere på positiv måde fordi andre gør den slags :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det er jo tåbeligt, men også problematisk at jeg og andre ikke kan redigere på positiv måde fordi andre gør den slags :hmm:

 

Det er muligt at det både er tåbeligt og problematisk, men jeg tænker ikke på nogen specifikt her, og enten kan vi alle redigere gamle indlæg, eller også kan ingen!

 

Jeg vil tænke lidt på en løsning, jeg kan godt se fordelene i få tilfælde, men kan også se alle ulemperne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er muligt at det både er tåbeligt og problematisk, men jeg tænker ikke på nogen specifikt her, og enten kan vi alle redigere gamle indlæg, eller også kan ingen!

 

Jeg vil tænke lidt på en løsning, jeg kan godt se fordelene i få tilfælde, men kan også se alle ulemperne.

Det er tåbeligt at slette hele indlæg, ikke du!

 

Og ja, alle eller ingen, jeg mener ikke jeg har skrevet andet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...