Hop til indhold

Min ejer i waders fik mig til at svømme...


Gæst mosgaard
 Share

Recommended Posts

Gæst mosgaard

Hmm så fortsætte mission ¨Tjalfe Svøm kapitel 3¨.

 

 

Indtil nu har vi to gange indefor de sidste 14 dage svømmet i en hundesvømme hal. Nu har hele familien Mosgaard så været i sommerhus på Fur et par dage, og der trak jeg så i min kære fars gamle waders og lokkede kræet med ud.

 

Det virker umiddelbart som om det har været det svære er skridtet fra at kunne bunde til at skulle svømme, alt før og efter mestre han legende let. For han nyder at svømme når han først er kommet i gang... Så vi kastede lidt med apportbukken for at møde det afgørende ¨skridt¨flere gange. Efter to gange med et halvt sekundts hjælpende træk ud i det, besluttede han sig for at det kunne han da egentlig godt selv finde ud af. Så til sidst gjorde han det hele selv mens jeg blodt stod og så til...:lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Nej det er egentlig ikke så slemt. Jeg havde selvfølgelig vinterjakke og to skiundertrøjer osv. på, men ellers tog jeg ingen hensyn til vejret. Det var selvfølgelig køligt, og jeg var kun i 5 - 10 min af gangen, hvorefter han fik lov til at snuse lidt rundt på land, så han ku stresse ned igen, og tumle ikke mindst... Han stresser selvfølgelig også en del ned når han har noget i munden, så apportbukken er han MEGET glad for:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er egentlig ikke så slemt. Jeg havde selvfølgelig vinterjakke og to skiundertrøjer osv. på, men ellers tog jeg ingen hensyn til vejret. Det var selvfølgelig køligt, og jeg var kun i 5 - 10 min af gangen, hvorefter han fik lov til at snuse lidt rundt på land, så han ku stresse ned igen, og tumle ikke mindst... Han stresser selvfølgelig også en del ned når han har noget i munden, så apportbukken er han MEGET glad for:blink:

 

Det er nok bare fordi jeg er så pokkers kuldeskær:lol::lol:

 

Okay, ja Luna stresser ikke.. over noget... Hun er.. øhm MEGET rolig:genert::lol::lol:

 

Men fedt at det hjælper med "bare" en apportbuk:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Fiineste Tjalfe :lun: Asta'en er dybt imponeret.

 

Og dig i waders... I'm lost for words :mrgreen:

 

Jeg er simpelthen så lækker i waders at det måtte deles med HF!!

 

 

Det er nok bare fordi jeg er så pokkers kuldeskær:lol::lol:

 

Okay, ja Luna stresser ikke.. over noget... Hun er.. øhm MEGET rolig:genert::lol::lol:

 

Men fedt at det hjælper med "bare" en apportbuk:5up:

 

Han fik også lige et hjælpende træk de første par gange, til det afgørende skridt, men derefter var apportbukken bare go:lun: Havde faktisk ikke selv tænkt på at det ville stresse en retriever ned før vi fik det af vide til svømmetræningen:stupid: men det er åbenbart svært at tænke 2 + 2 er 4...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Regner da med, du tager mig med til træf en dag!

 

Har skam et ekstra par jeg kan smide dig i! Det blir en dag der hvor der skal kryds i kalenderen. Plus det er for, let underholdte msk som undertegnede, skide morsomt at rende rundt i waders ude i vandet.:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...