Hop til indhold

HF driller


Aslan
 Share

Recommended Posts

? Eller kræve brugerbetaling ved opretning?

 

Hvorfor først ved oprettelse? Det skal da være med tilbagevirkende kraft så det er ens for alle? :-D

 

Jeg er modstander af brugerbetaling, derfor sker det ikke, og det har aldrig været meningen med forum.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 173
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor først ved oprettelse? Det skal da være med tilbagevirkende kraft så det er ens for alle? :-D

 

Jeg er modstander af brugerbetaling, derfor sker det ikke, og det har aldrig været meningen med forum.

 

Hey, man kan også drukne i sin egen succes, hvis man ikke passer på og som du sikkert kan forstå på os, så ville det være mere end grimt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor først ved oprettelse? Det skal da være med tilbagevirkende kraft så det er ens for alle? :-D

 

Jeg er modstander af brugerbetaling, derfor sker det ikke, og det har aldrig været meningen med forum.

 

Forkert formuleret af mig. Jeg mener at man fremadrettet kan tage penge ved oprettelse, men det udelukker da bestemt ikke at eksisterende brugere skal betale med tilbagevirkende kraft. Det vil kun være fair.

 

Fint at du er modstander af brugerbetaling, men trist hvis alternativet så er at HF lukker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey, man kan også drukne i sin egen succes, hvis man ikke passer på og som du sikkert kan forstå på os, så ville det være mere end grimt :-D

 

Nej, i er bare ALT for forkælede her på siden :-D

:klap::klap:

 

Forkert formuleret af mig. Jeg mener at man fremadrettet kan tage penge ved oprettelse, men det udelukker da bestemt ikke at eksisterende brugere skal betale med tilbagevirkende kraft. Det vil kun være fair.

 

Fint at du er modstander af brugerbetaling, men trist hvis alternativet så er at HF lukker.

derfor der er en ting som HF sponser medlem, så har "vi" flere fordele.

Det synes jeg er en kanon ting, men den kunne måske deles endnu "skarpere" op med fordele.

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::klap:

 

 

derfor der er en ting som HF sponser medlem, så har "vi" flere fordele.

Det synes jeg er en kanon ting, men den kunne måske deles endnu "skarpere" op med fordele.

 

Muligheden for at poste billeder eller ikke kunne det f.eks. Det lader til at billeder er en af de store syndere, og så ville det måske være fair nok, at man spøttede et eller andet i kassen for den mulighed ?

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::klap:

 

 

derfor der er en ting som HF sponser medlem, så har "vi" flere fordele.

Det synes jeg er en kanon ting, men den kunne måske deles endnu "skarpere" op med fordele.

 

Det kan godt være, at det er fint nok, men der bliver dælme ikke brugt ret meget krudt på at fortælle hvad et HFsponsor-medlem rent faktisk får. Jeg aner det eks. ikke og de "teasere" der er for at blive sponsor-medlem er så kedelige, at jeg endnu ikke har trykket på dem.

 

Hvis folk for alvor skal gide at betale "frivilligt", så skal fordelene være store. Eks. at man kun kan oprette billeder/album hvis man er medlem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Muligheden for at poste billeder eller ikke kunne det f.eks. Det lader til at billeder er en af de store syndere, og så ville det måske være fair nok, at man spøttede et eller andet i kassen for den mulighed ?

karma / tak er kun forbeholdt sponsor medlemmer. og som du siger, ingen links til eksterne sider uden man er sponsor. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være, at det er fint nok, men der bliver dælme ikke brugt ret meget krudt på at fortælle hvad et HFsponsor-medlem rent faktisk får. Jeg aner det eks. ikke og de "teasere" der er for at blive sponsor-medlem er så kedelige, at jeg endnu ikke har trykket på dem.

 

Hvis der virkelig er medlemmer der ikke engang gider klikke på dem for at se hvad de indeholder, så er jeg godt nok skuffet - uanset hvor kedelige de så end er, det er netop for at de skal genere mindst muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis der virkelig er medlemmer der ikke engang gider klikke på dem for at se hvad de indeholder, så er jeg godt nok skuffet - uanset hvor kedelige de så end er, det er netop for at de skal genere mindst muligt.

 

Jeg er endnu ikke stødt på nogen steder, hvad man får ud af at blive sponsormedlem. Altså skal jeg aktivt selv opsøge undersiderne for at læse videre. Det kan godt være, at det er mig, der er sær, men jeg har altså ikke været inde på undersiderne endnu.

 

Min første tanke er: det koster penge, jeg er på røven som altid...:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er endnu ikke stødt på nogen steder, hvad man får ud af at blive sponsormedlem. Altså skal jeg aktivt selv opsøge undersiderne for at læse videre. Det kan godt være, at det er mig, der er sær, men jeg har altså ikke været inde på undersiderne endnu.

 

Min første tanke er: det koster penge, jeg er på røven som altid...:roll:

 

Jeg synes det ville være møgærgeligt, hvis det skulle til at koste penge, at være her.. Og at kunne poste billeder..

 

Jeg har knapt nogle penge i forvejen.. Og dem jeg har bruger jeg på mine dyr..

 

Så jeg ville ikke have råd til at være her.. For vi snakker jo nok ikke bare 25 kr pr år, vel?

 

Nu kan jeg ikke lige finde den opdaterede liste over sponsor fordele - men dette er den oprindelige :-D

 

Et mere end OK afkast af 100 kr. pr. år, synes jeg :genert:

 

Efter længere tids overvejelse og på opfordring fra flere medlemmer, er det nu muligt at blive sponsor her på Hunde-forum.dk - dette hænger udmærket sammen med de stigende udgifter der er ved driften af siden. Det koster 100.- årligt at blive sponsor, og der sker ingen automatisk fornyelse, man skal selv give ønske herom - ønsker du at blive sponsor, kan du betale med ewire ved at klikke på linket herunder: Der kan rettes i beløbs feltet hvis man ønsker at donere ekstra! Ønskes der at betale via bankoverførsel, bedes du kontakte admin, enten på email eller via privat besked. Hvilke fordele har jeg som sponsor, ud over at støtte forum?

  • Ubegrænset indbakke
  • Ubegrænset plads til billeder/film
  • Ingen reklamer
  • Synligt sponsor billede (Mulighed for at være "hemmelig" sponsor, hvis dette ønskes)
  • Link i signatur
  • Egen blog side (Nyhed)
  • ...flere ting på vej.

Hvis jeg ikke ønsker at blive sponsor? Der er ingen umiddelbare ulemper ved ikke at være sponsor, dog er der visse begrænsninger, og du vil have synlige irriterende reklamer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kan jeg ikke lige finde den opdaterede liste over sponsor fordele - men dette er den oprindelige :-D

 

Et mere end OK afkast af 100 kr. pr. år, synes jeg :genert:

 

Se det ville jeg godt kunne:-D 100 kr pr år.. Det er jo ikke fordi jeg ikke vil:oops: Det er bare lidt svært, når man har en lousy økonomi og nej, det er ikke nyt, sårn har det været de sidste mange år, det er bare lidt strammere (hvis det er muligt) pt..

 

Jeg er stadig så naiv, at tro, at jeg nok en dag slipper ud:lol::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kan jeg ikke lige finde den opdaterede liste over sponsor fordele - men dette er den oprindelige :-D

 

Et mere end OK afkast af 100 kr. pr. år, synes jeg :genert:

 

Og her er den nye:

 

Hvilke fordele har jeg som sponsor, ud over at støtte forum?

  • Ubegrænset indbakke
  • Ubegrænset plads til billeder/film
  • Ingen reklamer
  • Synligt sponsor billede (Mulighed for at være "hemmelig" sponsor, hvis dette ønskes)
  • Link i signatur
  • Adgang til Sponsor forum (Nyhed)
  • Opret gratis Spot og Guld annoncer (Værdi 30 kr. pr. annonce)
  • ...flere ting på vej.

 

Hvis jeg ikke ønsker at blive sponsor?

Der er ingen umiddelbare ulemper ved ikke at være sponsor, dog er der visse begrænsninger, og du vil have synlige irriterende reklamer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og her er den nye:

 

 

Hvilke fordele har jeg som sponsor, ud over at støtte forum?

  • Ubegrænset indbakke
  • Ubegrænset plads til billeder/film
  • Ingen reklamer
  • Synligt sponsor billede (Mulighed for at være "hemmelig" sponsor, hvis dette ønskes)
  • Link i signatur
  • Adgang til Sponsor forum (Nyhed)
  • Opret gratis Spot og Guld annoncer (Værdi 30 kr. pr. annonce)
  • ...flere ting på vej.

Hvis jeg ikke ønsker at blive sponsor?

Der er ingen umiddelbare ulemper ved ikke at være sponsor, dog er der visse begrænsninger, og du vil have synlige irriterende reklamer.

 

Og nu leger jeg lige dum blondine:oops: Er der et sted, man kan klikke, så man kan finde bank-info? Og bliver man påmindet, når der er gået et år? om at nu skal man betale igen? Jeg har en hmm ret dårlig hukommelse:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og nu leger jeg lige dum blondine:oops: Er der et sted, man kan klikke, så man kan finde bank-info? Og bliver man påmindet, når der er gået et år? om at nu skal man betale igen? Jeg har en hmm ret dårlig hukommelse:oops:

 

Inde i dit kontrolpanel står der, hvornår ens sponsorrat udløber, kan ikke huske om man også får en mail :hmm:

 

Bank info spørger du bare Admin om i en pb :-D men hvis han ikke har skiftet bank de seneste par år, så har jeg den osse :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...