Hop til indhold

Dejlige Thailo og Aslan


Aslan
 Share

Recommended Posts

Aslan, Martin og jeg har været ude i Aschas skov, sammen med Ascha og Thailo.

 

Vejret var ikke lige det aller bedste, men ingen regn, og en enkelt solstråle.

 

Turen var dog super hyggeligt, og skoven var jo skøn.

 

Smukke Thailo

 

aslan-albums-div-picture17550-img-0698.jpg

 

aslan-albums-div-picture17549-img-0684.jpg

 

aslan-albums-div-picture17548-img-0699.jpg

 

Det blev desværre ikke til det helt store, men nu ved ca hvor hun bor :blink: Så det kunne jo være mig og kammeraet skulle med S-toget en anden gang :5up:

Redigeret af Aslan
Link til indlæg
Del på andre sites

Hov? Nej? Hvad er nu det, altså! Du har været lige rundt om hjørnet - uden at sige noget til mig! :megaked:

 

Men dejlige billeder af de to smuksakker :lun:

 

 

Sorry, men Aslans hoved er altså ikke blevet normalt endnu, så han ville måske have ædt Møffe :cry:

 

Men nu skal vi have en dame til at kigge på ham, og hjælpe os med at komme til "vi kan acceptere andre hanhunde, men gider ikke snakke med dem" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sorry, men Aslans hoved er altså ikke blevet normalt endnu, så han ville måske have ædt Møffe :cry:

 

Men nu skal vi have en dame til at kigge på ham, og hjælpe os med at komme til "vi kan acceptere andre hanhunde, men gider ikke snakke med dem" :5up:

 

Æv da, ja, det kan jeg godt se :cry:

 

Håber I får rettet op på det, det er ikke fedt sådan noget - og kan du så ikke lige skælde Aslan ud fra mig af og fortælle, at det er ret så ondt af ham, for nu kunne jeg jo ikke komme til at hilse hej? :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er de bare dejlige :lun:

Smukke, smukke hunde - Thailo er bare så graciøs at se på, sådan lidt nobelagtig og Aslan er en stor dejlig bamse - Total umage, men skøøøøøønt par :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blev desværre ikke til det helt store, men nu ved ca hvor hun bor :blink: Så det kunne jo være mig og kammeraet skulle med S-toget en anden gang :5up:

He he, jeg læste lige kammerat, og tænkte: nå ja, men det er da okay. The more the merrier. :lol: Du skal ihvertfald være velkommen, for det var smadder hyggeligt.

 

Jeg synes det er nogle rigtig gode billeder, :klap: men du må da have taget nogle flere af aslan, den smukke dreng?. :lun::lun::lun:

 

Desværre skal jeg starte helt forfra hver gang jeg får ny telefon, så jeg kan altså ikke sætte dem ind jeg har taget. Har ellers fået taget et dejligt billede af Aslans imponerende hoved (tror aldrig jeg har set så smukt et broholmer hoved), som jeg glæder mig vildt til at vise til min veninde (der også har broholmere). Så skal jeg bare lige have kringlet at hun ikke savler ned i min telefon. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, jeg læste lige kammerat, og tænkte: nå ja, men det er da okay. The more the merrier. :lol: Du skal ihvertfald være velkommen, for det var smadder hyggeligt.

 

Jeg synes det er nogle rigtig gode billeder, :klap: men du må da have taget nogle flere af aslan, den smukke dreng?. :lun::lun::lun:

 

Desværre skal jeg starte helt forfra hver gang jeg får ny telefon, så jeg kan altså ikke sætte dem ind jeg har taget. Har ellers fået taget et dejligt billede af Aslans imponerende hoved (tror aldrig jeg har set så smukt et broholmer hoved), som jeg glæder mig vildt til at vise til min veninde (der også har broholmere). Så skal jeg bare lige have kringlet at hun ikke savler ned i min telefon. :lol:

 

Ja stavning har desværre aldrig været mit stærkeste side :drille:

 

Som min ven på mors siger "ting tager den tid ting tager" :blink:

 

Nerj men Aslan havde sådan lidt en tendens til at kigge alle andre steder hen end på mig jo, så der blev ikke rigtig nogle vellykkede billeder af ham.

 

Igen tak for super skøn tur, og det er bare så dejligt at du har fået kigget lidt på Aslans kropssprog :kys:

 

Forresten så glemte jeg lorten i lommen :stupid:

Troede det var martin der gik og fimsede, lige idntil 10 min inge på den farum motorvej, hvo det slog mig.... lorten :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan, Martin og jeg har været ude i Aschas skov, sammen med Ascha og Thailo.

 

Vejret var ikke lige det aller bedste, men ingen regn, og en enkelt solstråle.

 

Turen var dog super hyggeligt, og skoven var jo skøn.

 

Smukke Thailo

 

aslan-albums-div-picture17550-img-0698.jpg

 

aslan-albums-div-picture17549-img-0684.jpg

 

 

 

Det blev desværre ikke til det helt store, men nu ved ca hvor hun bor :blink: Så det kunne jo være mig og kammeraet skulle med S-toget en anden gang :5up:

 

 

Hvad er det for en beagle?? :mrgreen:

 

 

Nå, men altså, godt at du kunne finde andre at gå med menneske-Aslan, for jeg gad jo alligevel ikke at møde hverken dig eller hunde-Aslan :fornaermet: :fornaermet::fornaermet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a050.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Og i øvrigt kunne du ikke vide om jeg var på arbejde eller ej, for du spurgte ikke :fornaermet: Så den kan ikke reddes du! Det eneste der taler til din fordel er nogle lækre billeder af Thailo :hjerte: og Aslan :lun: Og dem er der ikke engang ret mange af :fornaermet: Så der går noget tid før du er tilgivet, det kan jeg godt sige dig :fornaermet:

 

 

Stakkels nollike :ae:

 

Men hvad med det besøg du lovede mig, siden sidste vinter.

Men nu er jeg jo en mere tilgivende person :drille::drille::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels nollike :ae:

 

Men hvad med det besøg du lovede mig, siden sidste vinter.

Men nu er jeg jo en mere tilgivende person :drille::drille::drille:

 

Ha! Som om det bliver til noget nu :fornaermet:

 

 

 

 

 

 

Nu er det jo ikke Aslans skyld at hans mor er *censureret* så ved du om konkurrencen er afgjort? Jeg kan overhovedet ikke få lov til at stemme, hverken når jeg følger dit link eller når jeg går ind på siden på "almindelig" vis. Der står bare hvor mange stemmer de forskellige hunde har fået, men der ER da ændret på stemmetallet i mellemtiden :confused: Jeg fatter minus :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha! Som om det bliver til noget nu :fornaermet:

 

 

 

 

 

 

Nu er det jo ikke Aslans skyld at hans mor er *censureret* så ved du om konkurrencen er afgjort? Jeg kan overhovedet ikke få lov til at stemme, hverken når jeg følger dit link eller når jeg går ind på siden på "almindelig" vis. Der står bare hvor mange stemmer de forskellige hunde har fået, men der ER da ændret på stemmetallet i mellemtiden :confused: Jeg fatter minus :cry:

 

 

Det er jo så sit tab :ae:

 

:drille: men nu er vejret også så dårligt, det er bedst når græsplænen ikke er blød :evil:

 

 

Du har nok stemt så :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo så sit tab :ae:

 

:drille: men nu er vejret også så dårligt, det er bedst når græsplænen ikke er blød :evil:

 

 

Du har nok stemt så :mrgreen:

 

Det sagde du også sidste gang og det var fakkertalt dig som der afslyste NÅ :fornaermet:

 

Ja, men du nævnte jo lige at jeg kunne stemme fra arbejdet, men det kan jeg altså ikke og det er jo lidt mærkeligt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nollike jeg vil elske hvis dig og berner rikke ville kommer og gå en tur med mig, næste ´gang jeg fpr tid derovre på djævle øen, men måske uden aslan (med mindre Aschas råd kan blive gennemført og hjælper på monstrummet)

 

Yaah, den er jeg med på :banan:

 

Og så håber jeg, at Aslan er blevet glad i låget igen overfor andre hanhunde :x: Så jeg kan nuldre kæmpe-mega-stort-hoved :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja stavning har desværre aldrig været mit stærkeste side :drille:

Min læsning heller ikke. :lol:

 

Nerj men Aslan havde sådan lidt en tendens til at kigge alle andre steder hen end på mig jo, så der blev ikke rigtig nogle vellykkede billeder af ham.

Jeg er ikke god til at tage billeder uden at de bliver rystede (den knap skal der altså trykkes alt for hårdt på) :evil: men jeg fik da et par stykker hvor man godt kan se motivet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...