Hop til indhold

Hayly har OCD - og slidgigt.


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Flot med de 71 kilo :5up:

 

 

Men peeeeesse træls med at det er blevet aflyst :ae: jeg håber i finder ud af det, og hvis i da bare ikke havde boet så langt væk :cry:

 

Øv hvor er det surt med aflysningen:cry: Jeg håber I finder en brugbar løsning, så det an blive gjort snart

 

Sikke noget møj. Håber at I alligevel kan få et eller andet puslespil til at gå op i en større enhed.

 

Tak skal I have:kys:

 

Snakkede med sekretæren hos dyrlægen og forklarede hende, at hos mig er det ikke bare lige sådan at rykke rundt på fridage, så når nu de aflyste - hvilket jeg havde fuld forståelse for - så måtte de altså også kunne være fleksible overfor mig og min kalender!

Hun skulle så snakke med den dyrlæge, som skal foretage operationen, og hun ville få ham til at ringe til mig. Han har så ikke ringet tilbage idag:megaked:.Er meget lidt god til, når man ringer tilbage, hvis det er aftalt! Er ret utålmodig, hvad det angår:-D. Så må lige ringe igen i morgen for at høre, hvad de har fundet ud af.

 

 

Lige lidt positivt, skal I også have:klap:

Det er blevet en ren fornøjelse at gå tur med Hayly for tiden! Med sin hasbandage og noget smertestillende, som ser ud til at virke (krydser stadig fingre for at maven også vil være med), så skal jeg lige love for, at der er kommet fart over feltet:5up:. Hun skal sørme fremad - hun er total sjov! Og imens går halen lystigt fra side til side:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Lige lidt positivt, skal I også have:klap:

Det er blevet en ren fornøjelse at gå tur med Hayly for tiden! Med sin hasbandage og noget smertestillende, som ser ud til at virke (krydser stadig fingre for at maven også vil være med), så skal jeg lige love for, at der er kommet fart over feltet:5up:. Hun skal sørme fremad - hun er total sjov! Og imens går halen lystigt fra side til side:lol:

 

 

 

Armen så skal hun sq da også bare opereres nu!!!!

Så hun kan komme ud og hygge sig ORDENTLIGT :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...