Hop til indhold

Kæledyrsmesse Fredericia april 2011


 Share

Recommended Posts

Vi kommer om lørdagen. Jeg tager en veninde med. Nova kommer stadig kun måske med. Vi skal lige se om ikke vi kan få tid til vaccine ved dr. dyr i ugen inden. Tager vi hende med tænker jeg, at tage hendes taske med så hun kan komme i den hvis der er steder med for meget trængsel.

 

Rettelse... Vi kommer søndag med to vennepar :genert::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 231
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst MorTilKatja
Men brylluppet kommer (forhåbentlig) ikke igen, det gør messen næste år (er den der ikke en gang årligt?), tror jeg :genert:

 

Håber det bliver et dejligt bryllup for alle parter :5up:

 

Nej, den kommer ikke en gang årligt :)

 

Jeg har boet i Fredericia siden 2006 og det er første gang jeg oplever messen :)

 

Hvis man googler vild med dyr messe, viser den også kun datoen i april :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Capone
Nej, den kommer ikke en gang årligt :)

 

Jeg har boet i Fredericia siden 2006 og det er første gang jeg oplever messen :)

 

Hvis man googler vild med dyr messe, viser den også kun datoen i april :)

 

Det er også 1 gang den messe er i Dk, men bliver det en succes vil den komme igen;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih jeg kommer sammen med min kollega, delvist i arbejds medfør, men vi skal mest bare rundt og kigge:mrgreen:

 

Men hvordan er det lige med at tage hund med. Der står gyldig vaccinations attest men intet om hvad det er? Hvor længe siden det må være feks..

 

Plejer der ikke at stå på vaccinationsattesten, hvornår genvaccination skal finde sted :genert: og så længe det tidspunkt ikke er overskredet, burde der ikke være kørt på isen .....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih jeg kommer sammen med min kollega, delvist i arbejds medfør, men vi skal mest bare rundt og kigge:mrgreen:

 

Men hvordan er det lige med at tage hund med. Der står gyldig vaccinations attest men intet om hvad det er? Hvor længe siden det må være feks..

 

Mener der står max et år gamelt et eller andet sted på deres side, gør der ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

ved jeg ikke for jeg kan ikke finde deres side:blink: link be om

 

For at deltage på udstilling skal en hund være vaccineret mod hundesyge og parvovirus. Vaccinationen skal være foretaget senest 14 dage før udstillingsdagen. For hunde op til 24 måneder gælder, at vaccinationen højst må være 1 år gammel. For øvrige gælder, at vaccinationen højst må være 4 år gammel. Dokumentation for vaccination skal være indført i stambogen, være vedlagt denne eller fremgå af hundens EU-hundepas.

 

Udenlandske hunde skal være rabiesvaccinerede i henhold til den til enhver tid gældende danske lovgivning.

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan desværre ikke komme til kæledyrsmesse alligevel :cry: Skal arbejde.. Rigtig ærgeligt, for havde ellers glædet mig...

 

øv men hellere arbejde weekend end bruge hverdagene på jobsøgningskursus :blink: hvis der er noget konkret du er interesseret i (hvis det er der til den rette pris) kan du lige sige til, så skal jeg gerne kigge efter det for dig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Novas vaccine er overskredet... altså det er mere end et år siden hun blev vaccineret. Vi skulle så gerne afsted torsdag, men tror i så jeg kan få hende med ind søndag?

 

Det ville være træls at være kørt så langt og så finde ud af at hun ikke må komme med ind :???:

 

Jeg har haft skipper med til en del udstillinger osv som gæstehund og er aldrig blevet bedt om at vise vaccinationspapirer, men jeg har selvfølgelig haft dem med for en sikkerheds skyld.

 

Hvis hun bliver vaccineret torsdag kan jeg ikke forestille mig at det er noget problem :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hersom
Altså Novas vaccine er overskredet... altså det er mere end et år siden hun blev vaccineret. Vi skulle så gerne afsted torsdag, men tror i så jeg kan få hende med ind søndag?

 

Det ville være træls at være kørt så langt og så finde ud af at hun ikke må komme med ind :???:

 

Vores dyrlæge siger at det kun er nødvendigt at vaccinere hver 3. år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Det kan jo sagtens være, at DDH tillader alle stamtavler til deres udstillinger, men jeg tror ikke, at DKK tillader deres stamtavler at stille op til udstillinger i de andre foreninger.

 

 

Det er rigtigt, med en DKK stambog må man ikke stille op for DKK. Hvis det koster at få hunden med ind, mon ikke de så havde skrevet prisen ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores dyrlæge siger at det kun er nødvendigt at vaccinere hver 3. år.

 

Vores siger at hvert andet år vil være en god idé og det overvejer vi meget kraftigt med Dumle da han er blevet voldsomt syg efter hver vaccine han har fået :???:

 

men jeg er så heller ikke helt klar over hvad vores klub mener endnu, for hvis de vil have vaccineret hver år så er det vel det vi må gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...