Aslan Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Man kan jo ikke begynde at øve for tidligt (julekort and all ) Hvis jeg skulle give Aslan en menneskefølelse, ville det klart være HAD! Eller måske "åh nej ikke igen" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Jeg så nede i dyrhandlen at man kunne få nissehuer til hunde der kunne sidde fast :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Aslan må godt få asyl i julesæsonen her hos os :hjerte::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Jeg tror det er "Åh nej, ikke nu igen" Ikke nok med at han har været i ad-bad, nu begynder du også på julle-huer igen-igen....og jeg siger det bare, stakkels-stakkels Aslan :ae: KAN DU SÅ SKRUBBE VÆK FRA MIT TASTATUR MISJA!!!! Jeg beklager, men min sorte gimpe følte sig kaldet til at udtale hendes dybeste medfølelse med Aslan. Julle-huer og ad-bad er det værste jeg kan byde hende i verden, selv negle-klipperi kommer ikke helt der op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Stakkels stakkels Aslan.. Det er ikke engang november og allerede begynder din mor på juleting:roll: Jeg synes helt klart det er et "åh nej ikke nu igen:roll:" udtryk.. Som både Luna og jeg forstår til fulde:mrgreen: Aslan må godt komme herhjem og bo indtil det er tid til julehygge (hvilket er 1. december eller 1. søndag i advent alt efter hvad der kommer først) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Stakkels stakkels Aslan :ae: Meeeen, JUL!! :banan: Ronjas mor er allerede igang med julesokke-tanker, julegave-til-Ronja-tanker, oooog jule-tanker :stupid: Ronja gemmer sig under tæppet, og lader som om at det ikke er hendes mor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Det er ikke engang november og allerede begynder din mor på juleting:roll: Med den hund vi har, så kræver det træning i laaaang tid! derfor jeg starter tidligt. Og ja, butikkerne og folk er for tidligt ude, men så er det bare med at benytte sig af de tidlige tilbud, og få købt alle julegaverne på en dag i starten af nov, så man kan slippe for juleriet (ud over aslan ) indtil december (den måde virker for mig!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2010 Med den hund vi har, så kræver det træning i laaaang tid!derfor jeg starter tidligt. Og ja, butikkerne og folk er for tidligt ude, men så er det bare med at benytte sig af de tidlige tilbud, og få købt alle julegaverne på en dag i starten af nov, så man kan slippe for juleriet (ud over aslan ) indtil december (den måde virker for mig!) God pointe, men min familie er langsom, så vi får ikke ønskesedler før 1. søndag i advent, og så skal vi endda presse mine stedsøskende.. De er så belastende. De får besked på at medbringe en ønskeseddel.. Og INGEN af dem har nogen med.. Ydermere aner de ikke hvad de skal ønske sig, når de så kommer.. Så de har ikke engang tænkt på det!! Argh mit blod kommer i kog over de to:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 1, 2010 God pointe, men min familie er langsom, så vi får ikke ønskesedler før 1. søndag i advent, og så skal vi endda presse mine stedsøskende.. De er så belastende. De får besked på at medbringe en ønskeseddel.. Og INGEN af dem har nogen med.. Ydermere aner de ikke hvad de skal ønske sig, når de så kommer.. Så de har ikke engang tænkt på det!! Argh mit blod kommer i kog over de to:evil: Altså, der melder jeg jo ud at folk ikke får gave hvis de ikke kan give mig minimum EET ønske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret November 1, 2010 Rapporter Share Besvaret November 1, 2010 Man kan jo ikke begynde at øve for tidligt (julekort and all ) Hvis jeg skulle give Aslan en menneskefølelse, ville det klart være HAD! Eller måske "åh nej ikke igen" Medmindre du søger medlidenhedsgaver til Aslan, så er det nok ikke det her billede du skal bruge på julekortene, for han ser da godt nok ud som om han søger nyt hjem lige der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 1, 2010 Medmindre du søger medlidenhedsgaver til Aslan, så er det nok ikke det her billede du skal bruge på julekortene, for han ser da godt nok ud som om han søger nyt hjem lige der Nej, det er jo kun træningen der er påbegyndt Ender jo med det lækreste billed af hundebarnet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret November 1, 2010 Rapporter Share Besvaret November 1, 2010 :lun:. Han ligner en der tænker "hvorfor skal det altid gå ud over mig". Men skønt julekort! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret November 5, 2010 Rapporter Share Besvaret November 5, 2010 "hvad fanden har du nu gang i, mor:vedikke:???" Ja kære Aslan det må kun guderne vide:lol: - men du ser nu dejlig ud, selvom du ikke gider smile til fotografen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts