Hop til indhold

Julehunden der hadede julen!

Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg tror det er "Åh nej, ikke nu igen" :megaked:

Ikke nok med at han har været i ad-bad, nu begynder du også på julle-huer igen-igen....og jeg siger det bare, stakkels-stakkels Aslan :ae:

KAN DU SÅ SKRUBBE VÆK FRA MIT TASTATUR MISJA!!!!

Jeg beklager, men min sorte gimpe følte sig kaldet til at udtale hendes dybeste medfølelse med Aslan. Julle-huer og ad-bad er det værste jeg kan byde hende i verden, selv negle-klipperi kommer ikke helt der op :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels stakkels Aslan..

Det er ikke engang november og allerede begynder din mor på juleting:roll::genert:

Jeg synes helt klart det er et "åh nej ikke nu igen:roll:" udtryk..

Som både Luna og jeg forstår til fulde:mrgreen:;-)

Aslan må godt komme herhjem og bo indtil det er tid til julehygge (hvilket er 1. december eller 1. søndag i advent alt efter hvad der kommer først)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke engang november og allerede begynder din mor på juleting:roll::genert:

Med den hund vi har, så kræver det træning i laaaang tid!

derfor jeg starter tidligt. Og ja, butikkerne og folk er for tidligt ude, men så er det bare med at benytte sig af de tidlige tilbud, og få købt alle julegaverne på en dag i starten af nov, så man kan slippe for juleriet (ud over aslan :mrgreen: ) indtil december (den måde virker for mig!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Med den hund vi har, så kræver det træning i laaaang tid!

derfor jeg starter tidligt. Og ja, butikkerne og folk er for tidligt ude, men så er det bare med at benytte sig af de tidlige tilbud, og få købt alle julegaverne på en dag i starten af nov, så man kan slippe for juleriet (ud over aslan :mrgreen: ) indtil december (den måde virker for mig!)

God pointe, men min familie er langsom, så vi får ikke ønskesedler før 1. søndag i advent, og så skal vi endda presse mine stedsøskende.. De er så belastende.

De får besked på at medbringe en ønskeseddel.. Og INGEN af dem har nogen med.. Ydermere aner de ikke hvad de skal ønske sig, når de så kommer.. Så de har ikke engang tænkt på det!! Argh mit blod kommer i kog over de to:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

God pointe, men min familie er langsom, så vi får ikke ønskesedler før 1. søndag i advent, og så skal vi endda presse mine stedsøskende.. De er så belastende.

De får besked på at medbringe en ønskeseddel.. Og INGEN af dem har nogen med.. Ydermere aner de ikke hvad de skal ønske sig, når de så kommer.. Så de har ikke engang tænkt på det!! Argh mit blod kommer i kog over de to:evil:

Altså, der melder jeg jo ud at folk ikke får gave hvis de ikke kan give mig minimum EET ønske :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan jo ikke begynde at øve for tidligt :mrgreen:

(julekort and all )

aslan-albums-div-picture17645-julehunden-hader-jul-p.jpg

Hvis jeg skulle give Aslan en menneskefølelse, ville det klart være HAD! :mrgreen:

Eller måske "åh nej ikke igen"

Medmindre du søger medlidenhedsgaver til Aslan, så er det nok ikke det her billede du skal bruge på julekortene, for han ser da godt nok ud som om han søger nyt hjem lige der :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites