Hop til indhold

så er den gal med out puttet igen


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

tutter er gået over på royals gd foder og hun er vild med det men

det hun levere er meget smot og kompakt jeg ved ikke om det er for smot

og kompakt. men før var hinnes sager for bløde. vordan skal sådan en sag enlig være???

 

overskriften på den her tråd burde enlig hede Den perfekte lort men det er måske lige på grensen:roll:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis hun ikke har problemer med at trykke det ud, så er det sikkert som det skal være. Det gode foder giver gerne lidt mindre afføring, og RC GD er et rigtigt godt foder :5up:

 

det ved jeg faktis ikke om hun har hun er altid langtid om at gøre sig ferdig men jeg tror faktis hun står lengere en normalt men ikke ret megt.

 

hun er let spesjel hun kan ikke bare lave en pølle som alleandre hunde næ hun steller sig med krum ryg og så treker næsen af med hinne viket betyder at hun lige går nogle skrit ver gang hun har stået let. og

jeg har prøvet at få hinne til at blive ståene et sted så jeg ikke behøver at samle klumper op med 25cm mellemrum men nej så stopper hun helt og

kigger som om hun har gjort noget forkert hun forstår det sempelthen ikke:stupid:.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har prøvet at få hinne til at blive ståene et sted så jeg ikke behøver at samle klumper op med 25cm mellemrum men nej så stopper hun helt og

kigger som om hun har gjort noget forkert hun forstår det sempelthen ikke:stupid:.

 

Det skaal du nok lade være med. Hvis hun evt. er lidt svag i hofterne, kan det simpelthen være umuligt for hende at holde "skidestillingen" i længere tid, så hun bliver nødt til at gå nogle skridt. Det kan hun jo ikke gøre for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skaal du nok lade være med. Hvis hun evt. er lidt svag i hofterne, kan det simpelthen være umuligt for hende at holde "skidestillingen" i længere tid, så hun bliver nødt til at gå nogle skridt. Det kan hun jo ikke gøre for.

 

det tror jeg ikke er problemet det er ret tydligt, mens hun seder i den såkalte skidestelling:lol: hun har hoved nede ved joren.

når der ikke er noget og lugte til står hun som regl med frmastragt hals alsår hals og hoved er vanret med skulleren som det ikke er ves hun snuser og skider.

 

det er ikke fordi jeg fygisk har stoppet hinne jeg har sagt hun skulle blive og det var nog til hun ikke havet lyst til at gøre sig ferdig og jeg har ikke

robt af hinne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det ikke bare være fordi, det er et bedre foder med mindre affaldsstoffer, og derved mindre ufordøjeligt indhold?

 

Hvis hun ellers virker til at føle sig vel tilpas og ikke har andre symptomer, så ville jeg nok ikke være videre bekymret, men du kan jo altid tage en afføringsprøve med til dyrlægen.

 

ja det tror jeg osse men på den anden side er hun sat ned i foder hun får 220 gm per fodring nu

 

dyrlægen det koster 500 bare di skal se på hunden så det venter

jeg med til det er sekkert der er et problem.

 

men jeg venter og ser vad der sker fremover.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...