Hop til indhold

Hvor finder man en hvalp?


Gæst Rixen2414
 Share

Recommended Posts

Gæst Rixen2414

Hej Alle

Jeg tænkte på, om I ikke nok ville hjælpe mig. :-)

Jeg leder efter et sted at købe en hvalp. Den skal helst være en blanding med Cavalier eller en ren Cavalier. Men det skal være her på Sjælland, eller øerne. Har I nogle forslag?

 

Hilsen Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa og velkommen til :-)

 

Du skal være opmærksom på, at Cavalieren har en hjertelidelse og derfor bør du gå uden om forældre der ikke er tjekket for denne.

 

Jeg vil råde dig til at prøve at finde en hvalp via Dansk Kennel Klub: Hvalpelisten: http://www.hundeweb.dk/dkkcm/public/openIndex/view/list_hvalper.html?ARTICLE_ID=1162455850421 og opdrættervejviseren: http://www.hundeweb.dk/dkkcm/public/openIndex/view/list_veiviser.html?ARTICLE_ID=1163153047360

 

Selv ville jeg aldrig lade mig begrænse af at opdrætteren boede i Jylland, når det gælder at få en hvalp, hvis det er der, den rette parring sundhedsmæssigt og temperamentsmæssigt finder sted.

 

Held og lykke med hvalpen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle

Jeg tænkte på, om I ikke nok ville hjælpe mig. :-)

Jeg leder efter et sted at købe en hvalp. Den skal helst være en blanding med Cavalier eller en ren Cavalier. Men det skal være her på Sjælland, eller øerne. Har I nogle forslag?

 

Hilsen Rikke

 

jeg har sendt dig en privat besked vedr. en hvalp :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rixen2414

Hej Alle.

Tak for jeres hjælp og gode råd. :-)

Jeg har nu fundet en lille Cavalier Blanding i Nordjylland, som jeg blev så forelsket i, at jeg tager den lange vej for at hente hende d.4.juli. :-D

 

Hilsen Rikke :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

ADVARSEL. Jeg har dårlig erfaring med en (hundehandler) Cavalier Blanding i Nordjylland, ikke for at skrække dig, men jeg havde den kun i 9 dage, :mad:efter megen besvær fik jeg min dejlige ny hvalp, derfor mit råd, HUSK at få en kvitering på at du har købt hunden

 

Jeg tror du skal sende Rikke en privat besked og fortælle hende din historie... Og HVEM du handlede med...

Så hun ikke gør det samme... :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst scheindel
hvordan sender jeg privat besked ??????????

 

der er flere måder, f ex: du klikker på navnet på den du gerne vil sende til, så kommer der flere alternativer fram, bland andet "send privat besked"

 

nåh, nu var jeg ikke hurtig nok :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...