Hop til indhold

Hvordan kunne han?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Ta-daaa :mrgreen:

 

Natkjolen er så måske nok nærmere lyslilla, men den kan altså godt misses som lyserød :oops:

 

Hvor er han bare fin :lun: hans udtryk siger "grin I bare :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 283
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst stenshoej

hvordan i al verden har jeg dog overset den her tråd? :o

 

men altså møffe! lad så lige være med at sluge de dersens tennisbolde!! fyy!

 

og godt han er kommet hjem igen, og har det godt (:

såret ser jo fint ud, og han er da... *host* lækker. i natkjole :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo om en lille uges tid. Du skal nok se at tiden flyver hurtigt og inden du blinker med øjne så er tiden gået.

 

Ja, jeg glæder mig sq også :banan:

 

Jamen....bedårende :klap: :mrgreen: :klap: men faktisk skide go ide med den natkjole, så han ikke skal have krave på :5up:

 

Nemmerlig! Og Møffe er NÆSTEN glad for den. Han accepterer bare, at han får den på - utroligt nok, så accepterer han den faktisk bedre end selen :stupid:

 

Han hader at få sele på :mrgreen:

 

Men det gik jo altså bare heller ikke, at han gik rundt med den krave konstant og pure nægtede at lægge sig. Det var ikke sjovt, hverken for ham eller os mennesker :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, måske er jeg bare "utålmodig", men kunne ikke have, at se Møffe gå rastløs rundt konstant og lægge hovedet på diverse ting (bl.a. min mors ben) for at hvile det :cry: Han kunne virkelig ikke forenes med den krave, når han lå ned kunne han ikke finde en god liggestilling osv. Tror sq, at den traditionelle krave er bedre, ja, den er i vejen, men tilgengæld vil den jo bøje sig og lade hunden hvile hovedet, øvøvøv.

 

Så min mor fandt en lang natkjole, som Møffe har fået på nu, der er lige klippet til, så bagbenene kunne komme igennem - og endelig, siden han først vi kraven på, ligger han nu ned og sover rigtigt. Tror han er lykkelig igen :lun: Og tænkt, han havde intet imod at få en lyserød natkjole:mrgreen:

 

 

Jeg tror der var for meget luft i den krave...

Jeg gjorde samme fejl med Silke, da hun havde den på første gang.

 

Man behøver jo ikke puste den helt op.

Når den er blød og lækker, så er den rar at hvile hovedet på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror der var for meget luft i den krave...

Jeg gjorde samme fejl med Silke, da hun havde den på første gang.

 

Man behøver jo ikke puste den helt op.

Når den er blød og lækker, så er den rar at hvile hovedet på.

 

Ok, det troede jeg så, at man skulle, for at hunden ikke kunne når såret :genert:

 

Men nu bruger vi natkjolen ind til videre -det er Møffe MEGET tilfreds med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...