Hop til indhold

Juletur d. 24. Dec.??? Noget vi skulle arrangere??? (Sjælland)


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja jeg skal også hjem og i bad (og det skal Luna garanteret også:lol:) så heller ikke senere end 15 her. Hvis vi er med toget, så går der jo alligevel en lille times tid med at komme op til Ishøj station, hjem til Ølby og fra Ølby station og hjem..

 

Og så før vi får nået i bad og blevet tørret, så er det tid til at skulle ud til min mor:-D (til fods:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg skal også hjem og i bad (og det skal Luna garanteret også:lol:) så heller ikke senere end 15 her. Hvis vi er med toget, så går der jo alligevel en lille times tid med at komme op til Ishøj station, hjem til Ølby og fra Ølby station og hjem..

 

Og så før vi får nået i bad og blevet tørret, så er det tid til at skulle ud til min mor:-D (til fods:mrgreen:)

 

Spændende hvem der kommer til at sove bedst julenat... hunden eller JeanetteH...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende hvem der kommer til at sove bedst julenat... hunden eller JeanetteH...:mrgreen:

 

Hehehe ja altså med det motionsmonster jeg har fået skabt, vil mit gæt være mig:mrgreen::lol::lol: Efter turen i går (hvor vi jo havde været afsted på tur med Karina og Misja inden vi kom til Ishøj), der havde jeg jo ikke regnet med at se noget til hende i dag.. Snydt igen, vi har lige været på skovtur.. "Kun" 9 km:lol::lol:

 

Nu sover hun.. Men hvor længe:shock::klap: Jeg elsker min hund:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh... Er alligevel ikke sikker på, om jeg har fri eller tidlig dag den 24. :evil: Arbejdet var ikke sikre på, om de ændrede på fredagsskemaet :roll: Og ifølge vores normale fredagsskema har jeg nemlig fri d. 24 - så kæmper for det :blink:

 

Men jeg bliver heller ikke senere end til 15-tiden... Men vil gerne gå en 1½ times tid i hvert fald ;-)

 

KarinaG: Hvis det er, så kan du jo køre med tilbage til Allerød med mig - jeg bor jo der og skal hjem alligevel ;-) Og går ud fra at Misja skal med - og der er plads i bilen hvis du skal have noget oppakning med :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Argh... Er alligevel ikke sikker på, om jeg har fri eller tidlig dag den 24. :evil: Arbejdet var ikke sikre på, om de ændrede på fredagsskemaet :roll: Og ifølge vores normale fredagsskema har jeg nemlig fri d. 24 - så kæmper for det :blink:

 

Men jeg bliver heller ikke senere end til 15-tiden... Men vil gerne gå en 1½ times tid i hvert fald ;-)

 

KarinaG: Hvis det er, så kan du jo køre med tilbage til Allerød med mig - jeg bor jo der og skal hjem alligevel ;-) Og går ud fra at Misja skal med - og der er plads i bilen hvis du skal have noget oppakning med :blink:

Taak, det var et smukt tilbud :-D

 

Skal jeg til Allerød den dag, så siger jeg ja-tak og ja mitte skal med + en rygsæk til overnatningen og skiftetøj hvis det er :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taak, det var et smukt tilbud :-D

 

Skal jeg til Allerød den dag, så siger jeg ja-tak og ja mitte skal med + en rygsæk til overnatningen og skiftetøj hvis det er :banan:

 

Men finder lige ud af, hvordan og hvorledes med jobbet... Men tror nu nok, at jeg får lov til at beholde mit normale fredagsskema... Jeg kan jo ikke gøre for, at være heldig at det falder på min fri-fredag :blink:

 

Men er der ikke noget problem, så henter jeg dig, og tager dig med til Allerød bagefter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...