Hop til indhold

Juletur d. 24. Dec.??? Noget vi skulle arrangere??? (Sjælland)


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Petrine løber ud på isen og ville ikke komme ind + Zamzam fatter ikke hvad det der indkald er for noget fis....så nogle er altså i snor!

 

Jeps men størstedelen er løse.. Priceman havde Stella i lang line,da han var med.. Så det kan man jo gøre.. Men alle andre var løse:-D

 

Og BamseIda's Bamse kom så også i snor sidste gang, da han mente at han skulle jagte fugle på isen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror desværre, jeg er nødt til at springe fra i morgen.. Det bliver for meget for Luna.

 

Vi skal gå både til og fra Ølby station, til og fra Ishøj station til stranden, tur på stranden og når vi så er hjemme, er der knapt 2 timer til vi skal gå ud til min mor (3 km).. Og som det ser ud nu,vil der ligge ret meget sne de forskellige steder..

 

Men nytårsaften er vi på!!! For der skal vi ingen andre steder end være hjemme:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frejahusky

Hej

 

Ja freja og jeg kommer sikkert....og hun glæder sig til at lege.:-D...rigtigt meget....så håber da at der er nogle der dukker op så vi ikke står der alene:megaked:...har også lige en bøn...har en veinde der har en kat som jeg har lovet at klippe dog ligger min klipper i det nordjydske og kan ikke komme frem pg.a sne....så er der mon nogle der har en klipper de vil låne ud ...vil gerne betale for at låne den....katten trænger...:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Ja freja og jeg kommer sikkert....og hun glæder sig til at lege.:-D...rigtigt meget....så håber da at der er nogle der dukker op så vi ikke står der alene:megaked:...har også lige en bøn...har en veinde der har en kat som jeg har lovet at klippe dog ligger min klipper i det nordjydske og kan ikke komme frem pg.a sne....så er der mon nogle der har en klipper de vil låne ud ...vil gerne betale for at låne den....katten trænger...:cry:

 

Ellers må du prøve med en almindelig saks:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver desværre nødt til, at melde fra til i morgen...

 

Er lige ved at komme ovenpå igen, efter en voldsom gang Roskildesyge, men er ikke helt frisk til en gåtur langs vandet.

 

Og så har jeg ærlig talt heller ikke lyst til, at bevæge mig ud i trafikken med det vejr, og risikere noget Juleaftensdag...

 

Håber jer der samles får en rigtig hyggelig tur, samt God Jul :-D Og vi ses forhåbentligt den 31. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver desværre nødt til, at melde fra til i morgen...

 

Er lige ved at komme ovenpå igen, efter en voldsom gang Roskildesyge, men er ikke helt frisk til en gåtur langs vandet.

 

Og så har jeg ærlig talt heller ikke lyst til, at bevæge mig ud i trafikken med det vejr, og risikere noget Juleaftensdag...

 

Håber jer der samles får en rigtig hyggelig tur, samt God Jul :-D Og vi ses forhåbentligt den 31. :blink:

 

Nej, det er nok heller ikke det smarteste. God bedring og god jul:-D

 

Og vi ses helt sikkert d. 31.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, er der overhovedet nogle der kommer?

 

Jeg havde ellers fået lov til at låne min mors bil, men nu trækker hun kraftigt i land pga. vejret, små veje og sådan..

 

Så jeg ved altså heller ikke rigtig.

 

Jeg har lige brugt 20 minutter på at forsøge at få bilen ud fra parkeringspladsen... Opgav.. og gik i Netto i stedet...

 

Så ved altså heller ikke, om jeg kommer... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skriver også lige her...:

 

Jeg aflyser også :cry:

 

Er pænt hængt op for tiden + jeg tror jeg vil blive sindssyg af Møffe i morgen... Han forelsker sig til højre og venstre og indkaldet kan være nok så pænt, for lige pludselig at gå totalt i udu for tiden (unghunde altså). Så tør ikke have ham løs og så bliver det jo ikke så fedt for ham :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...