Hop til indhold

Hunde i fjollet tøj


Gæst Maria H
 Share

Recommended Posts

Gæst Prinsen Romo
Jeg overvejer da også nogen gange at købe noget lyserødt og fjollet til Luna, så kan folk smile og grine lidt af det, og så glemmer de måske at tænke "se der kommer en kamphund" :blink:

 

Det syntes jeg var en skide god ide:nar::5up:

Ved ikke om folk blev mindre bekymret eller hva de nu bliver, men fokus kom på udklædning og ikke race tror jeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Prinsen Romo
Jeg ved så bare ikke om folk i stedet syntes jeg er skør, jeg bor jo laaangt ude på landet, så alene det at hun har dækken på syntes folk er fuldstændigt åndsvagt :lol:

 

F**k det, så får de noget at snakke om til aftenskaffen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahah - jeg har fanden røvme hældt mine hunde i meget grimt tøj. Helt uden at blinke.. Hvis det fungerer som et dækken, er de i princippet pisse ligeglade..

 

Da mine forældre adopterede Tweety fik de et HAV af sære kjoler med i tyl (plus.. cirka. ti kasser andet hundegejl.. fordel ved at adoptere hund ejet af dame fra hundeshop xD)

 

Nå men.. desværre var samtlige hunde for fede til at passe dem - forsøgte endda på Dolph. Måske de er et sted? xD

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, lige der går grænsen nok for mig...

 

Sådan en har jeg faktisk, hvis jeg kun skal en kort tur med bussen, med Victor og vi ellers skal gå. Den fylder ikke så meget som en stor hundetaske, og den er dejlig om sommeren, hvor han ellers er ved at få hedeslag af at være i den store bæretaske.

 

Eftersom bæretasker er påkrævet i offentlig transport, så er det jo dejligt at der findes sådan en "lille snyder". Nå han er i den, har han frihed til at sidde på skødet af mig, og bevæge sig, og det er ret najs, tror jeg han synes :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

[quote

:vedikke:

LOL jamen hvorfor skal hunden ikke gå??? Kan slet ikke forstå det...

 

Det skal den ski da også, men bæretasker er påkrævet i offentlig transport. Når man kommer ud af bus/tog/fly kommer hunden da også ud og går.

 

Men nogle af os har desværre brug for at benytte offentlig transport og dermed også bæretasker.

 

Jeg har også cykeltrailer, betyder det at hunden er for doven til at løbe ved siden af :lol: ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en har jeg faktisk, hvis jeg kun skal en kort tur med bussen, med Victor og vi ellers skal gå. Den fylder ikke så meget som en stor hundetaske, og den er dejlig om sommeren, hvor han ellers er ved at få hedeslag af at være i den store bæretaske.

 

Eftersom bæretasker er påkrævet i offentlig transport, så er det jo dejligt at der findes sådan en "lille snyder". Nå han er i den, har han frihed til at sidde på skødet af mig, og bevæge sig, og det er ret najs, tror jeg han synes :cool:

 

Sådan havde jeg slet ikke tænkt på den, jeg så den bare som en sele hunden kunne hænge og dingle i imens ejeren var beskæftiget med noget andet, det er nok pga. den måde hvorpå billede er stillet op, hunden ligner bare tilbehør eller en håndtaske :vedikke:

 

Men som bæretaske i offentlig transport er den sikkert fin, og så har jeg fornemmelsen af at du måske heller ikke helt bærer Viktor som damen på billedet gjorde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan havde jeg slet ikke tænkt på den, jeg så den bare som en sele hunden kunne hænge og dingle i imens ejeren var beskæftiget med noget andet, det er nok pga. den måde hvorpå billede er stillet op, hunden ligner bare tilbehør eller en håndtaske :vedikke:

 

Men som bæretaske i offentlig transport er den sikkert fin, og så har jeg fornemmelsen af at du måske heller ikke helt bærer Viktor som damen på billedet gjorde :blink:

 

I know I know, den ser provokerende ud, hvis man ikke tænker over funktionen, men hunden er langt mere nusse-tilgængelig i den, og tasken fylder ikke noget, så når Vic skal ud af bæreselen, så kan man bare proppe den i sin alm. taske, og bytte med sele & snor.

 

Nej, det gør jeg ikke :lol: Må dog tilstå at jeg bærer ham i armene, så han sidder på armen, når han er i den :genert: og så har fat i stropperne. Det er kun "demonstrativt" når jeg træder ind i en bus, at jeg bærer ham i stropperne, så chaufføren kan se han er i taske :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ikke selv smide hende i alt muligt gejl, men dækkener og trøjer skal hun have på her om vinteren, ellers fryser hun og vil ikke ud...

 

Men det generer mig nu ikke at andre gør det - om dækkenet har flæser eller ej, kan vel være ligemeget? Min grænse går dog ved bukser... har set et par cowboyoveralls i en dyreforretning, det forstår jeg ikke... Ligesom jeg heller ikke forstår at der er hætter på så mange ting? hvad skal de gøre godt for?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Prinsen Romo
LOL jamen hvorfor skal hunden ikke gå??? Kan slet ikke forstå det...

 

Det skal den ski da også, men bæretasker er påkrævet i offentlig transport. Når man kommer ud af bus/tog/fly kommer hunden da også ud og går.

 

Men nogle af os har desværre brug for at benytte offentlig transport og dermed også bæretasker.

 

Jeg har også cykeltrailer, betyder det at hunden er for doven til at løbe ved siden af :lol: ?

 

Cykler da også med min hund, hvor han sidder i kurv, men den der sag til at bære sin hund i, den er sku da en mærkelig sag, sådan en har jeg aldrig set, kan ikke se den kan gå for at være en taske, det er da bare en snor med hank i......

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Prinsen Romo
Jeg ville ikke selv smide hende i alt muligt gejl, men dækkener og trøjer skal hun have på her om vinteren, ellers fryser hun og vil ikke ud...

 

Men det generer mig nu ikke at andre gør det - om dækkenet har flæser eller ej, kan vel være ligemeget? Min grænse går dog ved bukser... har set et par cowboyoveralls i en dyreforretning, det forstår jeg ikke... Ligesom jeg heller ikke forstår at der er hætter på så mange ting? hvad skal de gøre godt for?

 

Enig... Om det er et kedeligt sort dækken, eller der er kommet en hætte om lidt pels på, det kan da være lige meget

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...