Hop til indhold

Jeg har en tilståelse..


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Nej, Luna skal ikke tabe mere, men at hun ikke var overvægtig, er ikke korrekt:-)

 

Jo, der er set labber meget større end Luna, vi har et par grelle eksempler herude. Og nej, Luna skal ikke tabe mere nu. Derfor er hendes madration også sat op nu her fra i søndags (da vi kom hjem fra tur i Ishøj). Men vi bor på 1. sal og har trapper at gå på, både op og ned. Det kombineret med dårlig albue og dårlig hofte gør at hun ikke må veje for meget. Så næsten hellere for lidt.

 

Både for at vedholde hendes vægt nu og også fordi jeg har fokus på vinteren. Om det så bliver at hun på sigt vil få mad hver dag og så blot forskellige mængder, det skal jeg ikke udelukke. Men pt kører vi sådan her.

 

Hun blev vejet i går og har tabt 100 gram siden sidste lørdag, så der bliver ført kontrol med hende:-)

 

Jeg skal også lige vænne mig til hendes aktivitetsniveau og justere maden ind efter det. Men jeg kan garantere jer, at hun bliver ikke udmagret og kommer til at ligne en udsultet hund. Det ved I, som kender mig, godt, at det vil aldrig ske.

 

Igen skal jeg lige pointere at hun ikke faster 100%. I går fik hun f.eks resten af min gulerodssalat, som hun dog valgte kun at smage lidt på, da gulerødder i enhver form er adrk:lol: Og hun får også lidt guffer på gåture, når vi træner osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...