Hop til indhold

Indendørs hundetræf for småhunde?


Dinah
 Share

Recommended Posts

Er der ikke nogen, som kunne lægge lejlighed eller hus til jævnlige hundetræf for småhunde her henover vinteren:genert:

 

Rosita er ikke udehund, så vi ville bare så gerne mødes jævnligt med andre hunde i denne kolde årstid:engel:

 

Jeg regner med, at I står i kø for et indendørs hundetræf med Rosita:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

i må også meget gerne komme på besøg på nørrebro ved lejlighed. halfdan har aldrig haft venner med hjem, men jeg er ret sikker på, at han ville synes, at det var vildt festligt :vuf:

 

Hvornår? Bor jo også på Nørrebro - det er mest Baby der kunne trænge til nogle minivenner (Baby = 9 måneder, chorkie, ekstremt hyper, hader store hunde)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår? Bor jo også på Nørrebro - det er mest Baby der kunne trænge til nogle minivenner (Baby = 9 måneder, chorkie, ekstremt hyper, hader store hunde)

 

jeg kender jo baby fra da vi gik til hvalp - dengang syntes hun, at halfdan var klam og ækel, men det kan da være, at hun kan skifte mening? jeg mødes også gerne udendørs, halfdan er ikke så sippet :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Prinsen Romo
Med tanke på hvad der sker ved møder mellem fremmede hunde ville jeg nødig lægge hus til et "træf".

 

Der skal markeres og markeres over og over igen :-D

 

Hav lige det i baghovedet :lol:

 

Er enig, tror jeg ville vælge at mødes uden for...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Med tanke på hvad der sker ved møder mellem fremmede hunde ville jeg nødig lægge hus til et "træf".

 

Der skal markeres og markeres over og over igen :-D

 

Hav lige det i baghovedet :lol:

 

Jeg tror muligvis også, at det er derfor ingen byder ind med, at vil lægge hus til... det var min egen første tanke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror muligvis også, at det er derfor ingen byder ind med, at vil lægge hus til... det var min egen første tanke :lol:

 

Joe, der skal jo markeres og står valget mellem den hæmmede adfærd og motivationen for at vise hvem man er, turde jeg ikke løbe an på at hæmningen vandt.

 

Men ideen med træf synes jeg er fin forsåvidt hundene kan klare større forsamlinger.

Link til indlæg
Del på andre sites

det er tydeligt, at jeg er totalt begynder, det havde jeg slet ikke skænket en tanke! tak for advarslen :genert:

 

Velbekomme :-D

 

Ej, det ville da være så ærgerligt og synd hvis nogen fik overpisset sit hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm ja:hmm: Kan godt se, at I har ret - må bare se i øjnene, at det ikke blir mange hundemøder denne vinter:megaked:

 

Var det umuligt at mødes og følges ad på tur til hundene var trætte og så gå ind og bare være sammen i line rundt om kaffebordet?

 

Det er jo også en oplevelse for hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...