Hop til indhold

Indendørs hundetræf for småhunde?


Dinah
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Muligheden er jo også, at lave noget mindre end et 'træf' - men bare have fx 2 hunde sammen.

Vi har ofte besøg af andre hunde og har kun fået tisset inde 2 gange af 2 forskellige hunde - begge tæver og begge af mindre race og der har det ikke været markering som sådan... bare en mindre opmærksom ejer på hundens behov for at lette blæren.

 

Vi har også ofte vores hanhunde med os og de har (7,9,13) aldrig lagt an til at markere indendørs :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: altså jeg har aldrig været ude for at nogen af de hunde vi har haft på besøg har markeret.

 

Kan bl.a. nævne at vi har haft Stella, Tex, Freja og Mille på besøg = ingen markering,

 

Liva, Nanna, Luna = ingen markering

 

Naboens Bugsy = ingen markering

 

Løvelejeren 3 stk. løver = ingen markering

 

Lonnys Luna = ingen markering

 

Nu er det så små-hundetræf der ønskes - vil gerne lægge hus til, men jeg har jo 2 store basser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

JEg har heller aldrig oplevet at der er nogle hunde der har markeret i vores hjem når vi har haft hundetræf indendørs. Vi har været ud over mine to egne: En stks golden, 1 pomeranier, en westie og en dsg på engang. Og der har aldrig været nogle der har markeret. Fordelingen af køn er lige, 3 tæver og 3 hanner. Så jeg tror sagtens at man kan holde et lille hundetræf indendørs, bare alle holder øje med deres hund, hvis de er usikre på om den kunne finde på at markere indendørs.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: altså jeg har aldrig været ude for at nogen af de hunde vi har haft på besøg har markeret.

 

Kan bl.a. nævne at vi har haft Stella, Tex, Freja og Mille på besøg = ingen markering,

 

Liva, Nanna, Luna = ingen markering

 

Naboens Bugsy = ingen markering

 

Løvelejeren 3 stk. løver = ingen markering

 

Lonnys Luna = ingen markering

 

Nu er det så små-hundetræf der ønskes - vil gerne lægge hus til, men jeg har jo 2 store basser :mrgreen:

 

Dejligt...

 

Måske ser vi slet ikke det samme billede ved ordene "indendørs træf".

 

Som jeg oplever det, er der forskel på et træf med flere fremmede hunde, som "bliver sluppet løs" i boligen (det er sådan jeg læser oplægget) og et besøg, hvor hundene ofte har gjort sig bekendt med hinanden udendørs og har fået markeret af.

 

Men ligegyldigt.

 

Jeg har heller ikke problemer med besøgende hunde her, men en flok småhunde som ikke kender hinanden på forhånd ville jeg som sagt ikke lægge hus til. Småhundene har ofte en lidt overdrevet trang til at markere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt...

 

Måske ser vi slet ikke det samme billede ved ordene "indendørs træf".

 

Som jeg oplever det, er der forskel på et træf med flere fremmede hunde, som "bliver sluppet løs" i boligen (det er sådan jeg læser oplægget) og et besøg, hvor hundene ofte har gjort sig bekendt med hinanden udendørs og har fået markeret af.

 

Men ligegyldigt.

 

Jeg har heller ikke problemer med besøgende hunde her, men en flok småhunde som ikke kender hinanden på forhånd ville jeg som sagt ikke lægge hus til. Småhundene har ofte en lidt overdrevet trang til at markere.

 

Løverne blev bare "sluppet" ind i huset :mrgreen:

 

Liva, Luna og Nana er også 3 forskellige med 3 forskellige ejere - og der var heller ikke problemer :5up:

 

Men ok - det er så kun løverne, der kan komme ind i kategorien "små-hunde" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Løverne blev bare "sluppet" ind i huset :mrgreen:

 

Liva, Luna og Nana er også 3 forskellige med 3 forskellige ejere - og der var heller ikke problemer :5up:

 

Men ok - det er så kun løverne, der kan komme ind i kategorien "små-hunde" :mrgreen:

Løverne gælder ikke med...Vi havde :hmm: 7-8 med?? Vi tog kun dem med ind (Gaia og Toffee) som jeg ved ikke markerer..Og Ivy fik jo ble på.. Ellers kan du være stensikker på at han havde pisset alle vejne.. :genert: Isabellas hunde er sq også så uopdragne :roll: sikkert en dårlig opdrætter de kommer fra :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Løverne gælder ikke med...Vi havde :hmm: 7-8 med?? Vi tog kun dem med ind (Gaia og Toffee) som jeg ved ikke markerer..Og Ivy fik jo ble på.. Ellers kan du være stensikker på at han havde pisset alle vejne.. :genert: Isabellas hunde er sq også så uopdragne :roll: sikkert en dårlig opdrætter de kommer fra :slem:

 

Det er utroligt sådan en opdrætter ikke bliver stoppet :mrgreen:

 

Nå, men dejligt du giver mig lidt medhold her. Jeg trænger :sut:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...