Hop til indhold

TRÆF - Ishøj Strandpark Søndag d. 5. Dec. kl. 11.00


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

hvis vejret holder (da jeg ikke kører i snevejr:oops:) så kommer vi også i et par timer. Vi skal til hyggetamtam kl 15 i Farum.

 

Hvis nogen har en crosser, vil I vinde Rositas hjerte med det samme:blink:

 

En crosser ville ikke kunne komme med på den størstedel af turen, da det foregår i sand, så det må du ikke sætte Rosita's håb op på (eller hvad det nu hedder):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sidste gang vi var i Ishøj var der en af jer der havde nogle hundehalsbånd med til salg :hmm:

 

De så ret gode ud, men jeg havde smidt Mille i bilen og havde jessie på maven, så kunne ikke lige få set på dem :roll:

 

Bliver der mulighed for at kunne købe halsbånd igen??? :-D Så tager jeg nemlig lige penge med i lommen og kommer i øvrigt med kaffe igen :-D

 

Jep jep :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej vil lige høre dig om du køre med din hund....måske skal du ud i morgen i skoven og køre....kunne vildt godt tænke mig at lære at køre med min lille wuf...

 

Hvem spørger du?

 

Der skal nok blive et hundetræf mere, det er super hyggeligt - og burde være hver første søndag i måneden :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej vil lige høre dig om du køre med din hund....måske skal du ud i morgen i skoven og køre....kunne vildt godt tænke mig at lære at køre med min lille wuf...

 

Nå du spørger nok mig :lol: Først fattede jeg bare ikke om du mente nogen der kørte ud TIL en skov.

 

Jo vi kører med ham, men får ikke egen trækvogn før forhåbentligt i starten af næste år. Men vi har ikke bil endnu, så vi kommer nok ikke vildt meget ud af Kbh C før vi får sådan en osse - er dog ved at arbejde på en kammerat som måske godt gider køre engang imellem..

 

Men vi træner med ham ved at han løber foran vores cykelvogn, det må du gerne være med til hvis du vil :-D Men igen - vi er ikke så mobile, så det skal være hvis du har mulighed for at komme ind til Kbh, helst om formiddagen på hverdage (hundene må ikke løbe på asfalt så vi kører på det tidspunkt hvor der næsten ikke er nogen mennesker)..

 

Du skal have en rigtig træksele til din hund, hvis det er du vil med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frejahusky
Nå du spørger nok mig :lol: Først fattede jeg bare ikke om du mente nogen der kørte ud TIL en skov.

 

Jo vi kører med ham, men får ikke egen trækvogn før forhåbentligt i starten af næste år. Men vi har ikke bil endnu, så vi kommer nok ikke vildt meget ud af Kbh C før vi får sådan en osse - er dog ved at arbejde på en kammerat som måske godt gider køre engang imellem..

 

Men vi træner med ham ved at han løber foran vores cykelvogn, det må du gerne være med til hvis du vil :-D Men igen - vi er ikke så mobile, så det skal være hvis du har mulighed for at komme ind til Kbh, helst om formiddagen på hverdage (hundene må ikke løbe på asfalt så vi kører på det tidspunkt hvor der næsten ikke er nogen mennesker)..

 

Du skal have en rigtig træksele til din hund, hvis det er du vil med :5up:

 

Ja ja det var dig, har selv ingen bil...:hmm: så kommer ej heller så langt væk...jeg bor i ishøj. Har en sele ville godt kunne komme en tur ind til kbh en formidag...dog er freja stadig meget ny med at køre med s-toget...hun har kun kørt en gang og der ville hun ikke rigtig med ind...:hmm:men tror vel at det kommer med tiden......håber på at jeg evt kan komme på søndag og hilse på jer....så kunne vi lige tales ved:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

BlackGSB fik du mit nye nr? :engel:.

Og hvornår vil du ca. være her i Måløv.

 

 

Pffft. Tænkte ¨på hvem tager hvad med?

Kaffe, kage, the, KOKOSKAGE!Osv. osv?

 

Jeg har ikke super meget tid som jeg havde sidst, så kan desværre ikke nå at lave frikadeller. Men vil da gerne tage noget ulækkert købe kage, slik eller en liter fløde med :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

BlackGSB fik du mit nye nr? :engel:.

Og hvornår vil du ca. være her i Måløv.

 

 

Pffft. Tænkte ¨på hvem tager hvad med?

Kaffe, kage, the, KOKOSKAGE!Osv. osv?

 

Jeg har ikke super meget tid som jeg havde sidst, så kan desværre ikke nå at lave frikadeller. Men vil da gerne tage noget ulækkert købe kage, slik eller en liter fløde med :slem:

 

Vi vil ha frikadeller:fornaermet::fornaermet:

Aj det går nok:lol::lol: Ligger der så meget sne som nu, så kommer jeg, for så kører jeg ingensteder i bil...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil ha frikadeller:fornaermet::fornaermet:

Aj det går nok:lol::lol: Ligger der så meget sne som nu, så kommer jeg, for så kører jeg ingensteder i bil...

 

Undskyld :megaked:.

Sender nogle med posten til dig næste gang jeg laver igen :engel:.

 

Ehmm, jeg forstår ikke det sidste du skriver?

Du kører ingensteder i bil, men kommer hvis der er meget sne.

Og bliver hjemme hvis der ikke er sne? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil ha frikadeller:fornaermet::fornaermet:

Aj det går nok:lol::lol: Ligger der så meget sne som nu, så kommer jeg, for så kører jeg ingensteder i bil...

 

Du mener selvfølgelig at du IKKE kommer hvis der ligger så meget sne som nu, ikk'?

 

Vejene er ellers rydtet for sne, selv herude på landet, så der er ingen fare på færde, kør blot efter forholdene - kom kun = du SKAL :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du mener selvfølgelig at du IKKE kommer hvis der ligger så meget sne som nu, ikk'?

 

Vejene er ellers rydtet for sne, selv herude på landet, så der er ingen fare på færde, kør blot efter forholdene - kom kun = du SKAL :-D

 

Nej jeg mener kommer:mrgreen: For var vejret fint skulle jeg til Herlev.. Men er det som nu, så tager vi toget til Ishøj og går ned til stranden derfra:-D

 

Der er ikke ryddet sne på vores p-plads og min far har vist stadig ikke fået vintersutter på, så jeg kører IKKE bil..

 

MEN jeg er nok nødt til at skrive måske.. De her 3 daglige ture ud til min mor i sne og sjap har godt nok gjort mig træt i kroppen, især mine lårbasser.. Og der er vist en ret god gåtur ned til stranden fra stationen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg mener kommer:mrgreen: For var vejret fint skulle jeg til Herlev.. Men er det som nu, så tager vi toget til Ishøj og går ned til stranden derfra:-D

 

Der er ikke ryddet sne på vores p-plads og min far har vist stadig ikke fået vintersutter på, så jeg kører IKKE bil..

 

MEN jeg er nok nødt til at skrive måske.. De her 3 daglige ture ud til min mor i sne og sjap har godt nok gjort mig træt i kroppen, især mine lårbasser.. Og der er vist en ret god gåtur ned til stranden fra stationen:-D

 

DU SKAL KOMME!

For du er nemlig sød :engel:.

 

- og mon der ikke er nogle der vil hente dig på stationen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

BlackGSB fik du mit nye nr? :engel:.

Og hvornår vil du ca. være her i Måløv.

 

 

Pffft. Tænkte ¨på hvem tager hvad med?

Kaffe, kage, the, KOKOSKAGE!Osv. osv?

 

Jeg har ikke super meget tid som jeg havde sidst, så kan desværre ikke nå at lave frikadeller. Men vil da gerne tage noget ulækkert købe kage, slik eller en liter fløde med :slem:

 

HF har bare drillet helt vildt, så har hverken kunnet åbne tråde, svare eller noget som helst :evil:

 

Men jo har fået dit nr :blink:

Hvad med samme tid som sidst, der 10.25??? Det passede jo fint sidst ;-)

 

Okay jeg ændrer så chokomuffins til kokoskager :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg mener kommer:mrgreen: For var vejret fint skulle jeg til Herlev.. Men er det som nu, så tager vi toget til Ishøj og går ned til stranden derfra:-D

 

Der er ikke ryddet sne på vores p-plads og min far har vist stadig ikke fået vintersutter på, så jeg kører IKKE bil..

 

MEN jeg er nok nødt til at skrive måske.. De her 3 daglige ture ud til min mor i sne og sjap har godt nok gjort mig træt i kroppen, især mine lårbasser.. Og der er vist en ret god gåtur ned til stranden fra stationen:-D

 

Der er en bus fra Stationen til Arken - kan ikke huske nummeret på den :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...