Hop til indhold

Sådan torturerer man en løve


Rams
 Share

Recommended Posts

Hov hov! Nu er det jo ikke sikkert at vi skal have ham endnu. Det kommer an på om vi bliver totalt skræmt over at have dobbelt op på hund i juleferien:shock:

 

Ååååååååårrhhhh hvad??? Får du en hund mere? Fuckhvorerjegjaloux :fornaermet:

 

Man bliver SLET ikke skræmt af dobbelt op på hund, advarer dig bare :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååååååååårrhhhh hvad??? Får du en hund mere? Fuckhvorerjegjaloux :fornaermet:

 

Man bliver SLET ikke skræmt af dobbelt op på hund, advarer dig bare :lun:

 

Kun MÅSKE!

 

Tror næppe heller at jeg bliver det. Tror mere at det er kæresten, som ville kunne blive det. Han er ikke glad for for meget larm, svineri i huset og for meget arbejde.

 

Men han var også MEGET bekymret, da vi fik Dexter og nu er han bare totalt forelsket:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Hov.. Jeg håbede ellers på, at jeg kunne følges med løvelejren næste gang han skulle udstilles..:fornaermet: Troede vejen ind i løvelejren blev banet af, at jeg lovede at tage kage med hver gang:blink:

Det er da også rigtigt, du har kage med hver gang .. Jamen selvfølgelig er du velkommen til at følge med løvelejren hver gang du kommer med på udstilling..

Hvis du bliver hooked på udlands udstillinger kan det meget vel ske at vi har en plads i bilen til dig også :mrgreen: Har jeg rettet op på skaderne jeg lavede :oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Kun MÅSKE!

 

Tror næppe heller at jeg bliver det. Tror mere at det er kæresten, som ville kunne blive det. Han er ikke glad for for meget larm, svineri i huset og for meget arbejde.

 

Men han var også MEGET bekymret, da vi fik Dexter og nu er han bare totalt forelsket:lun:

Når han ser hvor glade de to er for hinanden og hvor meget de leger og aflaster jer, så er jeg sikker på at han bliver forelsket igen :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kun MÅSKE!

 

Tror næppe heller at jeg bliver det. Tror mere at det er kæresten, som ville kunne blive det. Han er ikke glad for for meget larm, svineri i huset og for meget arbejde.

 

Men han var også MEGET bekymret, da vi fik Dexter og nu er han bare totalt forelsket:lun:

 

Hahaha :lol: Nej larm og skidt OG arbejde, det er sgu osse for meget!

Link til indlæg
Del på andre sites

Når han ser hvor glade de to er for hinanden og hvor meget de leger og aflaster jer, så er jeg sikker på at han bliver forelsket igen :lun:

 

Disse er også grundene til, at han gerne vil have en mere.:mrgreen: og så vil han gerne have en, som er lidt mere en puttegøj, end Dexter er. Ofte når Dexter ikke gider og putte med ham, så siger han: "Skal vi ikke have en mere".

(Han har endda truet med at købe Nomi, for den puttede hele tiden hos ham, sidst vi var forbi -Sagde dog til ham, at det ville han vist ikke få trumfet igennem hos din mor:blink:)

 

Så lær ham, den bette, at være en nussegøj:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha :lol: Nej larm og skidt OG arbejde, det er sgu osse for meget!

 

Hov her menes ekstra arbejde i hjemmet pga hund. Dvs rengøring, rod mm..

 

Men rod er vist mere min skyld end Dexters. Kan bare ikke lade være med at købe alt muligt spændende legetøj til ham:engel:

Så glemmer ikke den dag, hvor kæresten kom lidt irriteret hjem og sagde: "Behøver vores hus ligne fætter BR for hunde?!":lol:

 

 

det er så blevet lidt bedre siden (læs: jeg er stoppet med, at blive ved med at købe legesager til Dexter):genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden.:blink:

 

Hehe.. Må vist hellere nævne lidt mere om kæresten og Dexters positive forhold.:rolleyes: (Bare så alle ikke tror, at kæresten er en totalt antihunde-person.)

 

Min kæreste er totalt forelsket i Dexter og har mere travlt med at sige goddag til Dexter, når han kommer hjem fra arbejde, end til mig.

Sådan er det også nar han tager afsted hjemmefra.

Derudover sover Dexter næsten altid i kærestens side af sengen. Og de få gange, hvor han ikke gør, så er kæresten kraftigt fornærmet hele den næste dag.

 

Min kæreste er mest til en putte og nusse hund -Ikke en aktiv hund. Dette er Dexter så ikke altid helt med på.:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han fin og lidt ynkelig... Og fuldstændig magen til Otto i våd udgave...:mrgreen:

 

Får helt ondt i ryggen af at se dig stå sammenkrøllet henover en balje - har selv købt et babybadekarstativ med en kurv, som han står i til den vilde sum af 150 kr i dba.dk... Tror det er mit bedste "hunde-hysteri-køb":5up:

 

(billedet er et jeg fandt på nettet, men mit er magen til)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er han fin og lidt ynkelig... Og fuldstændig magen til Otto i våd udgave...:mrgreen:

 

Får helt ondt i ryggen af at se dig stå sammenkrøllet henover en balje - har selv købt et babybadekarstativ med en kurv, som han står i til den vilde sum af 150 kr i dba.dk... Tror det er mit bedste "hunde-hysteri-køb":5up:

 

(billedet er et jeg fandt på nettet, men mit er magen til)

 

Har sendt stjåldne blikke efter dit babybadekarstativ. Men har ikke lige selv fået kigget efter et.:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig, havde slet ikke din kæreste mistænkt for ikke at kunne lide hund :-D Men dejligt at læse alligevel :lun:

 

Anders så dybt skeptisk ud da jeg sagde vi skulle have kattekilling for 3-4 år siden. DYBT! Da jeg så printede den der 'du ved du skal have kat, når du savner at sidde oppe og vente til kl. 4 om morgenen hvor katten endelig kommer hjem - for at glo fornærmet på dig og skride igen" tekst, der blev han helt bleg :mrgreen: Da vi havde haft kattekilling et par dage og den var begyndt overvejende at ville tale med os, fik vi en mere, der så han så igen pænt stresset ud :lol: Men mænd ér jo hyggedyr inderst inde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...