Hop til indhold

Kvinde frarøvet sin hund


Lonny
 Share

Recommended Posts

Folk bliver sgu da mere og mere syge :evil:

 

46-årig kvinde blev frarøvet sin hund, da hun var ude at lufte den i nattens løb

 

Ekstra Bladet - Hunderøver på spil i Næstved

 

Heldigvis blev gerningsmanden fundet og hunden er kommet retur, men jeg håber da søreme ikke at det er den nye trend...

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk bliver sgu da mere og mere syge :evil:

 

46-årig kvinde blev frarøvet sin hund, da hun var ude at lufte den i nattens løb

 

Ekstra Bladet - Hunderøver på spil i Næstved

 

Heldigvis blev gerningsmanden fundet og hunden er kommet retur, men jeg håber da søreme ikke at det er den nye trend...

 

Det er sådan noget der jeg er bange for!!!

 

Nu står racen ikke nævnt, men lur mig om ikke det er en MH når nu tyven var en ung gut?...

 

Jeg er ikke bange for at blive voldtaget eller overfaldet, jeg er bange for at få frarøvet min hund af nogle unge knægte..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sådan noget der jeg er bange for!!!

 

Nu står racen ikke nævnt, men lur mig om ikke det er en MH når nu tyven var en ung gut?...

 

Jeg er ikke bange for at blive voldtaget eller overfaldet, jeg er bange for at få frarøvet min hund af nogle unge knægte..

 

Jeg tror ikke at det var en MH hund, jeg er overbevist om at så havde de skrevet det i artiklen...

 

Jeg tror nærmere at det har været en mindre hund, her kan røveren jo bedre være sikker på ikke at komme tilskade under røveriet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er da godt nok mange mærkelige mennesker til - sikke en idiot :shock:

 

Men jeg tror nu ikke at der var nogen som ville /kunne stjæle mine hunde - så ville de vist få problemer ;-)

 

jeg tror nu mere det var en lille hund - dem er der vist flere penge i idag end en MH

 

Dem der ville forsøge at stjæle Luna, ville nok give op når de var nået 15 meter væk og Luna satte gang i sirenen fordi hendes mor ikke gik med :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville så slet ikke give slip på min hund. Jeg tror jeg ville udvikle hurtige evner inden for karatespark, hvis nogen prøvede at tage min hund.

 

Der er da ingen mennesker, der vil gøre sig til morder for at få en hund gratis - det kan du let få på Den Blå Avis - så jeg ville bare nægte at udlevere den. Det hjælper oftest bare at lade som om man ikke tager det seriøst og så bare gå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sådan noget der jeg er bange for!!!

 

Nu står racen ikke nævnt, men lur mig om ikke det er en MH når nu tyven var en ung gut?...

 

Jeg er ikke bange for at blive voldtaget eller overfaldet, jeg er bange for at få frarøvet min hund af nogle unge knægte..

 

Det synes jeg faktisk er frygteligt hvis det er sådan det er blevet og sådan du har det :cry: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville så slet ikke give slip på min hund. Jeg tror jeg ville udvikle hurtige evner inden for karatespark, hvis nogen prøvede at tage min hund.

 

Der er da ingen mennesker, der vil gøre sig til morder for at få en hund gratis - det kan du let få på Den Blå Avis - så jeg ville bare nægte at udlevere den. Det hjælper oftest bare at lade som om man ikke tager det seriøst og så bare gå.

 

En lille OT :oops:

 

Jeg kommer jo fra landet af og er dermed meget tillidsfuld (naiv), så da jeg og veninden blev stoppet af to mænd inde på strøget som bad os om at udleverer vores penge, så troede vi rent faktisk de gjorde grin med os (fredag aften kl. 1), så vi grinte af dem og begyndte at pjatte med dem og fortælle dem, at hvis vi havde haft nogen penge, så havde vi jo nok ikke været på vej hjem...

 

Disse to mænd fulgte os helt ned til vores taxa, alt imens vi forsatte med at pjatte med dem, og det var først da vi fortalte historien til taxa manden, at det gik op for os, at det rent faktisk nok havde været ret seriøst ment :oops:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke bange for at blive voldtaget eller overfaldet, jeg er bange for at få frarøvet min hund af nogle unge knægte..[/QUOTE]

 

Akkurat sådan tænker jeg også!

 

Jeg tror dog ikke, at det er en MH. Jeg tror også at det er en lille hund, for hvordan dælen ville man kunne slæbe afsted med en større hund? For jeg er da sikker på at hunden kan mærke, at der sker noget forkert og så dermed ville sætte sig imod at følge med den fremmede!

Link til indlæg
Del på andre sites

En lille OT :oops:

 

Jeg kommer jo fra landet af og er dermed meget tillidsfuld (naiv), så da jeg og veninden blev stoppet af to mænd inde på strøget som bad os om at udleverer vores penge, så troede vi rent faktisk de gjorde grin med os (fredag aften kl. 1), så vi grinte af dem og begyndte at pjatte med dem og fortælle dem, at hvis vi havde haft nogen penge, så havde vi jo nok ikke været på vej hjem...

 

Disse to mænd fulgte os helt ned til vores taxa, alt imens vi forsatte med at pjatte med dem, og det var først da vi fortalte historien til taxa manden, at det gik op for os, at det rent faktisk nok havde været ret seriøst ment :oops:

 

Wow Lonny!!.. Godt de ikke blev sure mand.. Heldig oplevelse..

 

Din bonderøv :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow Lonny!!.. Godt de ikke blev sure mand.. Heldig oplevelse..

 

Din bonderøv :stupid:

 

:lol:

 

Jeg tror vi var utrolig heldige, vi gik og sagde til dem at de bare skulle passe på, vi var stærkere end dem og vi var bevæbnet, og alt mulig andet vrøvl, dog meget tydeligt at det var sagt i sjov, men jeg tror at det var rigtig heldigt at de ikke i stedet blev skide sure...

Link til indlæg
Del på andre sites

En lille OT :oops:

 

Jeg kommer jo fra landet af og er dermed meget tillidsfuld (naiv), så da jeg og veninden blev stoppet af to mænd inde på strøget som bad os om at udleverer vores penge, så troede vi rent faktisk de gjorde grin med os (fredag aften kl. 1), så vi grinte af dem og begyndte at pjatte med dem og fortælle dem, at hvis vi havde haft nogen penge, så havde vi jo nok ikke været på vej hjem...

 

Disse to mænd fulgte os helt ned til vores taxa, alt imens vi forsatte med at pjatte med dem, og det var først da vi fortalte historien til taxa manden, at det gik op for os, at det rent faktisk nok havde været ret seriøst ment :oops:

LOL :lol: Se bare. Fantastisk historie :lol: Min bror har faktisk prøvet nogenlunde det samme.

 

Jeg har selv prøvet at stå i sådan en situation, hvor der bare ikke er andet at gøre end at gå og håbe på det bedste. Kæresten og jeg gik aftentur på Enghavevej, da vi ser 3 indvandrere i gang med at stjæle en bil og skifte nummerplade på den. Det var mens bandekrigen var i gang. Vi stillede os op og holdt øje med dem. De begyndte så at stå og pege på os, og vi besluttede os for at ringe til politiet. De kommer så over til os og truer os og er meget voldsomme, og da jeg ikke rigtig kan se en vej ud af det for os, siger jeg bare til dem, at det her gider jeg ikke og tager fat i kæresten og går den modsatte vej. Det var lidt af en chance at tage, men det virkede.

Link til indlæg
Del på andre sites

LOL :lol: Se bare. Fantastisk historie :lol: Min bror har faktisk prøvet nogenlunde det samme.

 

Jeg har selv prøvet at stå i sådan en situation, hvor der bare ikke er andet at gøre end at gå og håbe på det bedste. Kæresten og jeg gik aftentur på Enghavevej, da vi ser 3 indvandrere i gang med at stjæle en bil og skifte nummerplade på den. Det var mens bandekrigen var i gang. Vi stillede os op og holdt øje med dem. De begyndte så at stå og pege på os, og vi besluttede os for at ringe til politiet. De kommer så over til os og truer os og er meget voldsomme, og da jeg ikke rigtig kan se en vej ud af det for os, siger jeg bare til dem, at det her gider jeg ikke og tager fat i kæresten og går den modsatte vej. Det var lidt af en chance at tage, men det virkede.

 

Det havde jeg så ikke turde :shock: Jeg var kun modig fordi jeg ikke fattede hvad der skete :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville så slet ikke give slip på min hund. Jeg tror jeg ville udvikle hurtige evner inden for karatespark, hvis nogen prøvede at tage min hund.

 

Der er da ingen mennesker, der vil gøre sig til morder for at få en hund gratis - det kan du let få på Den Blå Avis - så jeg ville bare nægte at udlevere den. Det hjælper oftest bare at lade som om man ikke tager det seriøst og så bare gå.

 

Uha, det ville jeg ikke være så sikker på - hvad med ham drengen der blev stukket ihjel pga. en hue i København?

 

Jeg må indrømme, at jeg også undrede mig over, hvorfor hunderacen ikke var nævnt... det kan da være ret så relevant. Medmindre man selvfølgelig frygter, at flere af den slags røverier vil finde sted.

Mit gæt ville også være en lille selskabshund, de går vel for flere penge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk bliver sgu da mere og mere syge :evil:

 

46-årig kvinde blev frarøvet sin hund, da hun var ude at lufte den i nattens løb

 

Ekstra Bladet - Hunderøver på spil i Næstved

 

Heldigvis blev gerningsmanden fundet og hunden er kommet retur, men jeg håber da søreme ikke at det er den nye trend...

 

Som så ofte før er der flere sider af samme sag. Hundeejer og "røver" kendte hinanden, og drengen bliver ikke engang sigtet.

17-årig stjal hund fra kvinde - sn.dk - Sjællands Nyheder - Lokal - Næstved

Link til indlæg
Del på andre sites

Som så ofte før er der flere sider af samme sag. Hundeejer og "røver" kendte hinanden, og drengen bliver ikke engang sigtet.

17-årig stjal hund fra kvinde - sn.dk - Sjællands Nyheder - Lokal - Næstved

 

Pyh, heldigvis d015.gif Jeg tænkte godt da jeg læse artiklen, at det var mærkeligt at de ikke kunne klare sig hvis de var 3 mod 1, men det kunne jo være to svagelige bekendte hun fulgtes med, det er jo svært at vide når man ikke har alle detaljer :vedikke: Men hvor er det rart at de kendte hinanden, at det ikke er tilfældige der løber rundt og røver hunde :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som så ofte før er der flere sider af samme sag. Hundeejer og "røver" kendte hinanden, og drengen bliver ikke engang sigtet.

17-årig stjal hund fra kvinde - sn.dk - Sjællands Nyheder - Lokal - Næstved

 

Ja, hvorfor kommer det dog ikke bag på mig :stupid:

 

Jeg syntes det er utrolig så ofte, at de aviser forsøger at blæse historierne helt ud af proportioner og glemmer vigtige detaljer der helt kan ændre ens opfattelse af historien :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

:shock::shock::evil:

En syg, syg verden vi lever i....

 

Kan godt forstå, at dem med godmodige og kostbare, eller nemt "omsættelige" hunde er nervøse for, at det sker for dem.

 

Personligt er det ikke noget jeg frygter - Er mere bange for, at Bamse ville blive slået ihjel, i forsøget på at dræbe personen der ville stjæle ham :???:

Eller for den sags skyld, blive udsat for grimme ting, hvis vi fik indbrud og tyvene ikke var bange for at skade en hund.

 

Lever dog stadig naivt i troen om, at Bamse ser tiltrækkelig ond ud, når han med fråde om munden og hele gebisset fremme fortæller, at her er de ikke velkomne, til at evt. tyve ikke synes det er besværet værd, men tager naboens hus i stedet :engel:

 

Men det er jo desværre jævnligt man høre om hunde, som bliver stjålet - Især selskabsracerne, så jeg ville heller ikke løbe risikoen, ved at lade hunden stå foran brugsen, hvis jeg havde en attraktiv race.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...