Hop til indhold

Juletræf i Aalborg et sted:-)


Rams
 Share

Recommended Posts

Jeg er totalt misundelig på dem fra Sønderborg og Odense, som jævnligt mødes. :fornaermet: Fordi de nemli kan samle en flok der kan mødes.

 

Er vi ikke nogle heroppefra, som har lyst til at mødes og gå en jule-hyggetur sammen?:-D

Det er så hyggeligt at møde hunde og ejere:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med på lørdag?..

 

Øv - der kan jeg desværre ikke....

Jeg sidder med kalenderen, og jeg har faktisk lidt svært ved at finde huller... Jeg skriver opgave i dec., og så er der fuld damp på arbejdet frem til d. 20. dec.

 

Hvis det går godt med opgaveskrivningen, så kan jeg måske i dagene inden juleaften - eller alternativt mellem jul og nytår.

Men det er lidt svært at sige noget præcist lige nu.

 

Hvis du og andre aftaler noget en anden dag, så kan det godt være, at jeg kan hoppe på med kort varsel - men det afhænger af arbejde og opgave - sorry for at være lidt besværlig :genert:

 

I det nye år går jeg på halv tid på arbejdet, og så har jeg meget nemmere ved at være social :-D:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv - der kan jeg desværre ikke....

Jeg sidder med kalenderen, og jeg har faktisk lidt svært ved at finde huller... Jeg skriver opgave i dec., og så er der fuld damp på arbejdet frem til d. 20. dec.

 

Hvis det går godt med opgaveskrivningen, så kan jeg måske i dagene inden juleaften - eller alternativt mellem jul og nytår.

Men det er lidt svært at sige noget præcist lige nu.

 

Hvis du og andre aftaler noget en anden dag, så kan det godt være, at jeg kan hoppe på med kort varsel - men det afhænger af arbejde og opgave - sorry for at være lidt besværlig :genert:

 

I det nye år går jeg på halv tid på arbejdet, og så har jeg meget nemmere ved at være social :-D:banan:

 

Trist trist.. Jeg er så hængt op i dagene lige før jul pga min bacheloropgave. Så kender godt det der med, at man ofte kun kan med kort varsel, fordi det er afhængigt af opgaven.

 

Men kommer du ikke op til julehygge ved kennel-lowchen d. 18 dec?

 

(Dt har jeg onde planer om at gøre:slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Trist trist.. Jeg er så hængt op i dagene lige før jul pga min bacheloropgave. Så kender godt det der med, at man ofte kun kan med kort varsel, fordi det er afhængigt af opgaven.

 

Men kommer du ikke op til julehygge ved kennel-lowchen d. 18 dec?

 

(Dt har jeg onde planer om at gøre:slem:)

 

Har ikke hørt noget om julehygge :fornaermet:

- men hvis jeg kan få det til at passe med opgave, så kan jeg godt finde på at komme alligevel :mrgreen::cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke hørt noget om julehygge :fornaermet:

- men hvis jeg kan få det til at passe med opgave, så kan jeg godt finde på at komme alligevel :mrgreen::cool:

 

Har heller ikke hørt noget om julehygge, men det står i kalenderen på deres hjemmeside.

Så man skal passe på med at skrive sådan noget, for så kommer jeg jo forbi:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm: Tjaee alt efter hvor og hvornår, er det muligt der kunne komme et par Lapphunde forbi, hvis de er velkomne :blink:

 

Hey hey! Alle er velkomne:mrgreen:

 

Jeg aner ikke hvad jeg skal lave lørdag dag. (Havde egentlig grumme planer om at besøge kennel-lowchen, men de er sneet inde, så det bliver der vist ikke meget af).

 

Så hvad siger folk til på lørdag?..

Og er der nogle, som kender et godt sted, hvor vi kan mødes og have hundene fri i nærheden af Aalborg?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Chocolate Labrador

:blink:Jeg er ny herinde men synes det lyder rigtig hyggeligt med at mødes. Måske vi kunne tage hundene med til stranden ved lejlighed - og gerne mens de må løbe frit. Det kunne jeg rigtig godt tænke mig.

 

Har dog ingen løve. Men en skøn lab.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador

Mht sted. Vi er lige flyttet til Skalborg og savner også et sted, hvor man trygt kan lade hundene løbe frit. Udover hundeskovene selvfølgelig. Der er nogen udemærkede nogle. Måske vi skal lidt ud på "landet", hvor vi ikke risikerer biler m.v.

 

Nogle med lidt mere kendskab til Aalborg, der har ideer?

 

Vil rigtigt gerne med til hundetræf. Min lab er lidt forsigtig men meget venlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det med eller uden snor?

 

Har slet ikke lige tænkt over det. Har ikke lige planlagt et hundetræf før:genert:.. Jeg er uerfaren hundeejer, så en af de 'gamle' garvede må gerne melde sig på banen.:genert:

 

Men jeg ville da synes, at det kunne være hyggeligt, hvis hundene ville kunne rende og lege..

Men hvad er flertallet med på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...