Hop til indhold

Hvad var den sidste film du så???


Gæst sonir
 Share

Recommended Posts

Var der andre end mig der så Ghost Rider i går? Hvor var den dog lam! Mon ham Nicolas Cage nogensinde siger nej til en rolle? :hmm:

 

Men sjovt som man kan manipuleres til at føle sympati for et brændende kranium i læderjakke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har lige set Robin Hood - Kevin Costner-versionen - og havde "Helte i underhylere"-versionen i hovedet, så jeg sad og grinede, når der kom de scener, der er lavet sjov med i Helte i underhylere :klap:

 

Var der andre end mig der så Ghost Rider i går? Hvor var den dog lam! Mon ham Nicolas Cage nogensinde siger nej til en rolle? :hmm:

 

Også min tanke. Jeg så kun 2 min. af filmen, da min kæreste lige zappede over på den, men nåede at undre mig over, hvorfor pokker Nicolas Cage dog havde sagt ja til den film :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK... *SPOILER*

 

Rørende afsked med den døde kone, hvorunder vor helt afslører sin dybeste hemmelighed. Derefter vågner alle op - v.hj.a. mindst to eksplosioner, en varevogn der er en evighed om at falde ned fra en bro og diverse andre dramatiske effekter. Vor helt kommer selvfølgelig hjem til sine børn, og det er vist nok ikke en drøm. Happy end :gab:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøver nu for tredie gang at se Inception færdig. Magen til dødsens kedsommelig film skal man lede længe efter :gab:

 

:shock::shock::shock: Jeg syntes, at den var FANTASTISK!

 

OK... *SPOILER*

 

Rørende afsked med den døde kone, hvorunder vor helt afslører sin dybeste hemmelighed. Derefter vågner alle op - v.hj.a. mindst to eksplosioner, en varevogn der er en evighed om at falde ned fra en bro og diverse andre dramatiske effekter. Vor helt kommer selvfølgelig hjem til sine børn, og det er vist nok ikke en drøm. Happy end :gab:

 

Arh, happy end og happy end... vil nærmere sige, at slutningen er tvetydig. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad handler den om?

 

En flok unge som mødes i et chatrum, men den ene af dem har en anden agenda end bare at hygegsnakke... Du kan se traileren her: Chatroom (2010) - IMDb

 

jeg skal se SALT i aften :banan:

 

Nuuuj Salt er god :banan: absolut værd at se, hvis man er til sådan noget spænding med et par surprise twists ind imellem :slem:

 

Suuukkk... jeg er aldrig blevet så sygt skuffet over en film.

Link til indlæg
Del på andre sites

:confused:

 

SALT. Havde de fedeste trailers, og så virkelig ud til at have et fedt plot, men det var da seriøst lort. De fede var blevet vist i traileren. Vi var 3 som så den sammen i biografen, og ikke engang på det store lærred kunne den imponere nogle af os. Spild af min tid og penge, men godt nogle har kunnet lide den.

Link til indlæg
Del på andre sites

SALT. Havde de fedeste trailers, og så virkelig ud til at have et fedt plot, men det var da seriøst lort. De fede var blevet vist i traileren. Vi var 3 som så den sammen i biografen, og ikke engang på det store lærred kunne den imponere nogle af os. Spild af min tid og penge, men godt nogle har kunnet lide den.

 

Tænker det kan have noget at gøre med at i havde så høje forventninger :hmm: og derfor blev skuffede. Jeg havde ingen forventninger og blev derfor positivt overrasket :mrgreen:

 

Ja, den var da ok, men der var bare lidt for mange twist for min lille hjerne :engel: Jeg kunne slet ikke finde hoved og hale i det til sidst d015.gif

 

:lol: haha så må du vist se den igen :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu været aktiv mht til film, så i weekenden har jeg set Abernes Planet Oprindelsen (eller hvad den nu hedder), Love, and other drugs og Captain America...

 

Abernes planet var okay, ret rørende og jeg fældede da også en enkelt tåre eller to. :genert: Men man skal på ingen måde ta' den som forgænger til den oprindelige Abernes Planet for de to hænger overhovedet ikke sammen... Eller også har jeg i hvert fald misset noget? :hmm:

 

Love, and other drugs var ret underholdende og lidt rørende, en typisk hollywood kærlighedshistorie hvor de er nøgne 40% af tiden! :oops:

 

Captain America var ikke synderlig imponerende, endnu en halv vellykket action helt film fra Marvel. Jeg ville ikke spilde penge på at se den i bio igen... :cry:

 

I aften skal jeg se I am number 4 og glæder mig... :banan: Jep, jeg har ikke noget liv!! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...