Hop til indhold

Kamphunde


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

Elsker Pero's cirkelspark :-D Og Dolphs vilde kamphunde-position.. Hvor har Stella altså bare været tålmodig med dem :-)

 

Suuuuper billeder forresten - du har fanget de fede ting

 

Stella har moret sig har hun.. Og hun var ikke ligefrem svær at overtale til leg :lol:

 

Tak - jeg synes også de opsummerer dagen meget godt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
De ser ud til at have hygges sig rigtigt godt :-D

 

Pero er ret begejstret kan man se ;-)

 

Haha, ja bare en smule :lol: Jeg tror han blev lidt vild med Stella! :ivrig:

Hun er da også lige en tæve efter hans smag - én man kan gå på musejagt med og rulle sig i mudder med :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Det er bare underholdning :mrgreen: ren dødens gab!! :shock:

 

Hvor er du god til at fange de rigtige øjeblikke. Jeg fatter ikke hvad jeg gør forkert, for jeg får altid kun et billede ud af 40, som virker.

 

Bare super dejlige billeder, altså :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er bare underholdning :mrgreen: ren dødens gab!! :shock:

 

Hvor er du god til at fange de rigtige øjeblikke. Jeg fatter ikke hvad jeg gør forkert, for jeg får altid kun et billede ud af 40, som virker.

 

Bare super dejlige billeder, altså :mrgreen:

 

Måske har hun en fordel i hendes spejlreflekskamara :hmm: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Haha, ja bare en smule :lol: Jeg tror han blev lidt vild med Stella! :ivrig:

Hun er da også lige en tæve efter hans smag - én man kan gå på musejagt med og rulle sig i mudder med :cool:

 

Ja, jeg tænkte nok det var den slags charme han ville falde for, en robust tæve med sunde interesser :lol:

 

sådanne ting lægger vi osse vægt på her :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder!

-Jeg tror nu nok at Toffi havde holdt sig i baggrunden...Hvad gjorde Bitten imens?

 

Bitten var rigtig dygtig - hun gøede til at starte med, men der var rigtig hurtig ro igen..

Dog blev hun lidt træt til sidst, og gøede at Stella når hun lå og kiggede på Bitten - det gad Bitten ikke ;-)

 

Ellers gik hun på gulvet når Pero var oppe i sofaen - jeg tror hun havde luret at det var ham som satte gang i tingene! :lol::lol:

Og så sad hun bare hos mig og kiggede på de andre - meget dygtig, det må man sige!

Link til indlæg
Del på andre sites

Bitten var rigtig dygtig - hun gøede til at starte med, men der var rigtig hurtig ro igen..

Dog blev hun lidt træt til sidst, og gøede af Stella når hun lå og kiggede på Bitten - det gad Bitten ikke ;-)

 

Ellers gik hun på gulvet når Pero var oppe i sofaen - jeg tror hun havde luret at det var ham som satte gang i tingene! :lol::lol:

Og så sad hun bare hos mig og kiggede på de andre - meget dygtig, det må man sige!

 

Ja jeg synes også hun klarede det virkeligt flot hele vejen igennem.

 

Gøeriet til sidst kom jo bare af, at Stella ikke kunne ignorere den spændende Bitten længere og havde lidt svært ved at forstå at Bitten ikke kunne klare at blive kigget på og Vuvuvuuuet af, når hun nu var træt :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg synes også hun klarede det virkeligt flot hele vejen igennem.

 

Gøeriet til sidst kom jo bare af, at Stella ikke kunne ignorere den spændende Bitten længere og havde lidt svært ved at forstå at Bitten ikke kunne klare at blive kigget på og Vuvuvuuuet af, når hun nu var træt :roll:

¨

 

Bitten er også så sart :lol: næste gang vil hun sikkert være meget mere fremme i skoene..

 

Mjah.. Enten det, eller i skødet!

 

Tomató - tomáto :lol:

 

Dolph elsker at sprede kærlighed :-D Hvis man ikke selv inviterer ham, så kommer han da bare af sig selv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Bitten er også så sart :lol: næste gang vil hun sikkert være meget mere fremme i skoene..

Dét tror jeg Stella glæder sig til.. Jeg ved ikke helt, men jeg tror faktisk det var rigtigt svært for hende, ikke at anerkende Bittens eksistens i så mange timer :lol: Hun ER jo både sød og spændende!

 

Dolph elsker at sprede kærlighed :-D Hvis man ikke selv inviterer ham, så kommer han da bare af sig selv..

Han må komme og sprede her til hver en tid.. :lun: Hans moar skal bare passe på, at han ikke bliver kidnappet undervejs!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...