Hop til indhold

En pote i rød/hvide farver - hjemme igen!


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Tusind-tusind tak for alle jeres søde og dejlige hilsner :bighug: - og jeg skulle hilse og sige fra Misja, at hun er helt klar igen (mener hun selv) :vuf:

 

Faktisk måtte jeg holde igen på hende ude på morgenturen for hun nærmest sang "SEE JEG KAN HOPPE JEG KAN DANSE JEG KAN GRAVE IGEN" :hundentraekker::yeah: :banan:

 

 

Skøre tøs :stupid: :lun:

 

 

 

Nårh hun har bare sådan savnet at kunne bevæge sig helt vildt meget, stakkels pus.

 

Hvor lang tid inden hun er groet sammen igen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh hun har bare sådan savnet at kunne bevæge sig helt vildt meget, stakkels pus.

 

Hvor lang tid inden hun er groet sammen igen?

Ja det har hun vist :lol:

 

Jeg ved ikke hvor lang tid der går, vi skal til dyrelægen i morgen formiddag og forhåbentlig have taget både dræn og bandager helt af og så bare forsætte med penicillin og sæbevand.

 

Men som sagt, så er jeg først klogere efter i morgen formiddag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre at hun er blevet meget mere frisk igen :-D

 

Fandt du nogen sinde ud af hvad det var hun havde fået op i poten = fik dyrlægen noget med ud??

Jah det er så skønt at se hende i fuld vigør igen, omend det forgår i snor (for en sikkerheds skyld) :lol:

 

Nej der kom ikke andet end betændelse med ud men som hun sagde kunne det være alt fra et potehårsæk der var gået betændelse i, til en genstand der har haft prikket et lille hul men ikke har sat sig fast og så er der kommet skidt og møg ind.

 

Nu skal vi snart afsted og have taget forbindingen af, jeg er meget spændt på hvordan det ser ud og hvad vi efterfølgene skal (ud over penicillinkur) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi hjemme igen fra dyrlægebesøg nr. 2 og alt så fint ud, drænet blev fjernet og poten blev vasket og der blev lagt en ny forbinding på som jeg selv må fjerne på søndag.

 

Hun er forsat på pencillin og når forbindingen kommer af, skal poten vaskes i en omgang sæbespåner 1 gang om dagen og have sok + plastikpose på når hun kommer ud (beskyttes mod sne og salt) og så burde den stille og roligt hele af sig selv :-D

 

På vej hjem lod jeg hende være løs i 5 min. for første gang i 4 dage og hvilke 5 min. det var, hun lignede en der spurtede rundt i himmeriget :banan: Åben mund, bagparten ned, ørerne tilbage og så VROUUUMMMM frem og tilbage inde i den høje sne :lol:

 

 

Der går lige et par dage før hun helt får lov at være løs, for hun er jo ikke til at styre på 5 t. land i al den sne :stupid: :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅÅÅ er vi endelig kommet hjem igen og hvor ER jeg lykkelig for min dyrelæge og vet. sygeplejersken De endte med at ordne Misja midt i lukketiden og vet. sygeplejersken kørte os hjem igen!

 

Hvad der end var kommet ind i poten, udviklede den sig til en kæmpe byld der nu er blevet skåret og lagt dræn i to steder og hele poten op til midt på benet er pakket ind i rød-hvide bandager.

 

HURRA for min dyrelæge og deres søde og hjælpsomme personale, vi kom jo ligsom 3 timer for sent pga. at Taxa Nord satte os bagerst i køen selv om vi stod forrest, pga der var hund med! :evil:

 

Men nu er vi som sagt hjemme, Misja ligger i hendes bløde kurv og sover brandert ud med et tæppe over sig, når hun vågner får hun lidt mad og så skal hun ud og tisse af - med bandage og plastikpose og sok på :blink:

 

Godt det ordnede sig! Overordentlig flink dyrlæge, fortjener et julekort:hjerte: God bedring til poten:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan går det med den smukke?:lun:

Taak fordi du spørger :kys:

 

Det går så fint med poten, hun er stadig på penicillin og får poten vasket og smurt ind i fucicort creme efter hver gåtur, derude har hun et par beskyttelses skokker på.

 

I går fik hun hendes første tur nede på eng-mosen uden snor og i selskab med Schæfer-Coffee, turen var ikke så lang og hun blev også hurtigt træt og måske lidt øm men nurj hvor hun nød det alligevel :-D

 

Lige nu ligger hun uden sok, for hun er flink til ikke at slikke poten så jeg er bestemt glad og tilfreds :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Taak fordi du spørger :kys:

 

Det går så fint med poten, hun er stadig på penicillin og får poten vasket og smurt ind i fucicort creme efter hver gåtur, derude har hun et par beskyttelses skokker på.

 

I går fik hun hendes første tur nede på eng-mosen uden snor og i selskab med Schæfer-Coffee, turen var ikke så lang og hun blev også hurtigt træt og måske lidt øm men nurj hvor hun nød det alligevel :-D

 

Lige nu ligger hun uden sok, for hun er flink til ikke at slikke poten så jeg er bestemt glad og tilfreds :5up:

 

 

Det var godt at høre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...