Hop til indhold

Tilbyder hundepasning nytårsaften i kbh området!


Gæst HundeElsker
 Share

Recommended Posts

Gæst HundeElsker

Hej, jeg er en 19 årig pige, der skal tilbringe nytårs aften hjemme i år, mulighvis min mor og hendes kærreste og min mormor til middag. (vi er alle utrolig glade for hunde!) Vi bor i en rummelig lejlighed i et meget roligt kvarter på Frederiksberg, få meter fra Frederiksberg have. Nytårs aften plejer at være meget stille og rolig. Jeg ELSKER hunde, og det ville være en sand fornøjelse at få lidt selskab nytårs aften. :)

 

Jeg har selv haft hund det meste af mit liv indtil for nyligt, og vores familie skal skal snart have en golden retriever. Jeg ved alt om hvor bange hunde kan blive den aften, især hvis de er alene. Jeg kan tilbyde et roligt og trygt hjem hvor jeg ville være tilstede for jeres øjesten 100 %.

 

Skriv endelig :)

 

(tager ingen kamphund)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst HundeElsker
Velkommen til siden :-D

 

 

 

Ja jeg kan jo godt forstå, at du ikke tager hunde, der er trænet til kamp. Men langt mere relevant for dit tilbud: Tager du listehunde? :blink:

 

Tak!

Hehe, nej ingen listehunde :P

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Der er ingen af jer, der har problemer, med at jeres hunde skal være et fremmed sted på sådan en aften? Hvis den er bange?

 

Ja undskyld, jeg forstår det ikke:oops:

 

Ville da ALDRIG rive en hund, der i forvejen er nervøs den aften, ud af dens trygge rammer og lade den være hos fremmede mennesker et fremmed sted..

 

Men okay, vi har nok hund på forskellig vis...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville aldrig lade Silke passe af fremmede. Ikke engang en helt almindelig aften........:oops:

 

----Og jeg tror ikke på, at der er noget sted i københavnsområdet som en hund vil opfatte som "stille" nytårsaften...... --Men okay, Frederiksberg er nok mere stille end f.eks. Rådhuspladsen..

 

 

Hundeelsker, for at passe hunde er det altså ikke nok at elske dem. Man skal også vide noget om dem.......

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine hunde er ikke angste nytårs aften, men heller ikke helt ligeglade klokken 24 når det buldre...

 

Jeg kunne ikke drømme om at få dem passet en afen som nytårsaften, i og med de lidt utrygge har de brug for mig...

 

Jeg skal på arbejde nytårsnat på plejehjemmet her i byen, jeg bor på landet har naboer men her er forholdsvs stille og roligt...

 

Men jeg vælger nu at tage begge hunde med på arbejde så jeg har dem ved mig kl 24:00

 

Jeg er 24 og burde nok tage i byen med vennerne en dag som nytår men er faktisk glad for jeg skal arbejde for så er løsningen med hundende nem for så er vi bare på plejehjemmet og holder nytår , overvejer faktisk at bytte min vagt væk næste år kun for at arbejde nytår igen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...