Gæst HundeElsker Skrevet December 2, 2010 Rapporter Share Skrevet December 2, 2010 Hej, jeg er en 19 årig pige, der skal tilbringe nytårs aften hjemme i år, mulighvis min mor og hendes kærreste og min mormor til middag. (vi er alle utrolig glade for hunde!) Vi bor i en rummelig lejlighed i et meget roligt kvarter på Frederiksberg, få meter fra Frederiksberg have. Nytårs aften plejer at være meget stille og rolig. Jeg ELSKER hunde, og det ville være en sand fornøjelse at få lidt selskab nytårs aften. Jeg har selv haft hund det meste af mit liv indtil for nyligt, og vores familie skal skal snart have en golden retriever. Jeg ved alt om hvor bange hunde kan blive den aften, især hvis de er alene. Jeg kan tilbyde et roligt og trygt hjem hvor jeg ville være tilstede for jeres øjesten 100 %. Skriv endelig (tager ingen kamphund) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Velkommen til siden (tager ingen kamphund) Ja jeg kan jo godt forstå, at du ikke tager hunde, der er trænet til kamp. Men langt mere relevant for dit tilbud: Tager du listehunde? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst HundeElsker Besvaret December 2, 2010 Rapporter Share Besvaret December 2, 2010 Velkommen til siden Ja jeg kan jo godt forstå, at du ikke tager hunde, der er trænet til kamp. Men langt mere relevant for dit tilbud: Tager du listehunde? :blink: Tak! Hehe, nej ingen listehunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst HenrikAmar Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Hej Du må meget gerne sende mig en mail på [email protected] med info, så jeg kan ringe til dig. Jeg har et forslag omkring familiens hund henover nytår... Venlig hilsen Henrik og familie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PernilleO Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hejsa Sikke dog et sødt tilbud Har du fået mange hunde til pasning til nytår? Vh. Pernille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tyson1 Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 (rettet) :stupid:Hej vil du kontakte mig på min mobil ? Synes det lyder rigtig godt Redigeret December 29, 2010 af Tyson1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Der er ingen af jer, der har problemer, med at jeres hunde skal være et fremmed sted på sådan en aften? Hvis den er bange? Ja undskyld, jeg forstår det ikke:oops: Ville da ALDRIG rive en hund, der i forvejen er nervøs den aften, ud af dens trygge rammer og lade den være hos fremmede mennesker et fremmed sted.. Men okay, vi har nok hund på forskellig vis... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret December 28, 2010 Rapporter Share Besvaret December 28, 2010 Jeg ville aldrig lade Silke passe af fremmede. Ikke engang en helt almindelig aften........ ----Og jeg tror ikke på, at der er noget sted i københavnsområdet som en hund vil opfatte som "stille" nytårsaften...... --Men okay, Frederiksberg er nok mere stille end f.eks. Rådhuspladsen.. Hundeelsker, for at passe hunde er det altså ikke nok at elske dem. Man skal også vide noget om dem....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Mine hunde er ikke angste nytårs aften, men heller ikke helt ligeglade klokken 24 når det buldre... Jeg kunne ikke drømme om at få dem passet en afen som nytårsaften, i og med de lidt utrygge har de brug for mig... Jeg skal på arbejde nytårsnat på plejehjemmet her i byen, jeg bor på landet har naboer men her er forholdsvs stille og roligt... Men jeg vælger nu at tage begge hunde med på arbejde så jeg har dem ved mig kl 24:00 Jeg er 24 og burde nok tage i byen med vennerne en dag som nytår men er faktisk glad for jeg skal arbejde for så er løsningen med hundende nem for så er vi bare på plejehjemmet og holder nytår , overvejer faktisk at bytte min vagt væk næste år kun for at arbejde nytår igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RosaogHomie Besvaret December 30, 2013 Rapporter Share Besvaret December 30, 2013 Hej Har du plads til en sød lille chihuahua? Jeg beklager den sene udmelding.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 30, 2013 Rapporter Share Besvaret December 30, 2013 Det oprindelige indlæg er fra 2010, så du får nok ikke meget svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Chili Besvaret December 2, 2024 Rapporter Share Besvaret December 2, 2024 Vi har en bichon Havanais, som ikke er bange for fyrværkeri, men vi skal til en stor fest og vil ikke lade hende være alene. Skriv til is så kan vi hurtigt aftale nærmere. Tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alfen Besvaret December 2, 2024 Rapporter Share Besvaret December 2, 2024 Opslaget er fra 2010 😉 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Chili Besvaret December 3, 2024 Rapporter Share Besvaret December 3, 2024 På 2.12.2024 den 07:28 , Chili skrev: Vi har en bichon Havanais, som ikke er bange for fyrværkeri, men vi skal til en stor fest og vil ikke lade hende være alene. Skriv til is så kan vi hurtigt aftale nærmere. Tak. Vi kan ikke finde dit svar. Ring venligst til 26637905. Tak... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Chili Besvaret December 3, 2024 Rapporter Share Besvaret December 3, 2024 Vi kan ikke finde dit svar. Ring venligst til 26637905. Tak. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts