Hop til indhold

Beethoven er som god rødvin


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Men Isabella og ham, kan jo også noget helt specielt sammen, så det er da klart, at han slet ikke var nær så god dengang, hvor han ikke havde hende:blink:
Det var det billede jeg ledte efter :mrgreen: Tak for det :lun:

 

Man tror det ikke, medmindre man "er i miljøet" men der ligger rettig rettig mange timers træning bag de to.. Jeg hader ring-robotter.. Både handler og hund skal se ud som om de elsker det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer da lige til at se på hans hale, på de gamle billeder. Der har han da helt vildt langhåret hale?:shock:
Jep han var burhund..og ALDRIG sammen med andre hunde.. Løverne bider hinanden i halerne når de leger..

Så nu kan du se på udstillingerne hvilke løver der leger med andre løver, og hvilke der ikke gør :megaked: Haler og bagbensmuskulatur sladrer :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep han var burhund..og ALDRIG sammen med andre hunde.. Løverne bider hinanden i halerne når de leger..

Så nu kan du se på udstillingerne hvilke løver der leger med andre løver, og hvilke der ikke gør :megaked: Haler og bagbensmuskulatur sladrer :evil:

 

Og hvis det er en ene-hund er der bagbensmuskulatur og en langhåret hale:mrgreen:

 

Jamen, kunne han godt bare falde ind i flokken dengang eller var han lidt 'socialt handicappet', når han havde været holdt på den måde?

 

Ja, I er da et rigtigt godt team alle sammen.:klap:

 

(BTW sner der også hos jer?:megaked:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis det er en ene-hund er der bagbensmuskulatur og en langhåret hale:mrgreen:

 

Jamen, kunne han godt bare falde ind i flokken dengang eller var han lidt 'socialt handicappet', når han havde været holdt på den måde?

 

Ja, I er da et rigtigt godt team alle sammen.:klap:

 

(BTW sner der også hos jer?:megaked:)

Det vælter ned :megaked:

 

Nej han havde ingen problemer... Han kunne genkende sin Mor, og hun ham.. Og så er Bobo jo på ingen måde en slagsbror, så alle kunne lide ham med det samme.

Nå ja hvis de er ene-hunde, men det ender også en dag for Dexter :klap: atjuuuu-boris-uuuuu.. Jeg må være blevet forkølet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauw:shock: Hans mor har bare nogle flotte og endda også anderledes løve-farver:lun:
Det er nu hans bror, men hans mor ligner black and white meget.. Det er jo hende jeg købte som den mest sorte hund i verden :mrgreen: og så gik farven af da vi kom hjem :klap:

 

HEr er et billede af Bobos Mor - Terry

Et fra nu - et fra hvalp..og det sidste er fra da hun boede i Tjekkiet :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vælter ned :megaked:

 

Nej han havde ingen problemer... Han kunne genkende sin Mor, og hun ham.. Og så er Bobo jo på ingen måde en slagsbror, så alle kunne lide ham med det samme.

Nå ja hvis de er ene-hunde, men det ender også en dag for Dexter :klap: atjuuuu-boris-uuuuu.. Jeg må være blevet forkølet :engel:

 

ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØV!!!!!!!!!!! Jeg havde sådan glædet mig!!!:megaked:

 

Men pas nu på!! DEt kan jo være, at vi synes, der bliver for meget ballade med to!:genert: Denne er weekend, har Dexter også bare haft en giga-mental hormonbums! Han var ved at drive mig til vanvid fredag aften:shock: Og med dette, så mener jeg HELE aftenen!!

Og så er det jeg tænker..:hmm: Vil to hunde gøre det, at Dexter (eller den anden) ville have en, som kunne hjælpe ham med at brænde energien af og der så derefter hurtigt ville blive ro igen. Eller ville der så bare være to irriterende hunde?..:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØVØV!!!!!!!!!!! Jeg havde sådan glædet mig!!!:megaked:

 

Men pas nu på!! DEt kan jo være, at vi synes, der bliver for meget ballade med to!:genert: Denne er weekend, har Dexter også bare haft en giga-mental hormonbums! Han var ved at drive mig til vanvid fredag aften:shock: Og med dette, så mener jeg HELE aftenen!!

Og så er det jeg tænker..:hmm: Vil to hunde gøre det, at Dexter (eller den anden) ville have en, som kunne hjælpe ham med at brænde energien af og der så derefter hurtigt ville blive ro igen. Eller ville der så bare være to irriterende hunde?..:hmm:

Brænde energien af... Når du først du har haft 2 løver så vil du sige at jeg kun burde sælge dem i hold... Eller hvertfald til nogen som har en anden hund..
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nu hans bror, men hans mor ligner black and white meget.. Det er jo hende jeg købte som den mest sorte hund i verden :mrgreen: og så gik farven af da vi kom hjem :klap:

 

HEr er et billede af Bobos Mor - Terry

Et fra nu - et fra hvalp..og det sidste er fra da hun boede i Tjekkiet :lun:

 

Kom også i tanke om 5 min efter, at jeg da godt vidste at Terry er hans mor:stupid:

Men hans bror så, har nogle mega flotte farver:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Fandt lige de her billeder fra lige inden Bobo (Beethoven) flyttede til Danmark.. Billederne er sat sammen med et tilsvarende fra nu og kommer i 2 indlæg :slem:

Han er blevet pænere, hva?? :mrgreen:

Og meget mere show-minded :engel:

Man kan sgu da se på både hans øjne, holdning og det hele at han nyder at gå i ringen nu .. Før lignede han altså bare en robot-ting, der ikke rigtig nød det ligeså meget som han gør nu !! I love him :lun::lun:

Og tak mor og tak Tasja for at træne både hundene og mig !:hjerte: .. eller jeg er vel også en slags hund?? En møg køter måske :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...