Hop til indhold

Beethoven er som god rødvin


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst Troglodyt

Jeg er heeelt enig! Jeg tror på, at løverne har det bedst sammen med andre hunde. De er enromt sociale. Og Heika SAVNER en at lege med - selv om hun har min mors chihuahua at lege med når de ses.

 

Brænde energien af... Når du først du har haft 2 løver så vil du sige at jeg kun burde sælge dem i hold... Eller hvertfald til nogen som har en anden hund..
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er heeelt enig! Jeg tror på, at løverne har det bedst sammen med andre hunde. De er enromt sociale. Og Heika SAVNER en at lege med - selv om hun har min mors chihuahua at lege med når de ses.
:fyfy::fyfy: Jeg skal nok lade være med at sige "Hvad sagde jeg":engel::mrgreen:

Har hun fået ædt alle benene osv. jeg havde med eller har hendes Moar solgt dem :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Nei, hun har ikke spist alle benene endnu - men det er nu mere fordi, hun ikke har fået lov!

 

I går morges, da vi var ude at gå (tidlig) morgentur var hun usædvanlig hurtig til at ville ind igen. Hun eeeelsker ellers den sne! Det viste sig, at det var fordi hun havde fundet en frossen stæresteg! Og den fik hun altså ikke lov til at beholde af mor her. Sååh der måtte hun jo få noget ekstra godt i stedet - nemlig den røgede griseknogle! Mums, sagde hun, og så var hun ellers godt beskæftiget de næste timer!

 

Nej, hendes mor sælger IKKE sådan nogle godbidder. Jeg skulle hilse og sige at grise- og okseører er også gode at gnave i!

 

:fyfy::fyfy: Jeg skal nok lade være med at sige "Hvad sagde jeg":engel::mrgreen:

Har hun fået ædt alle benene osv. jeg havde med eller har hendes Moar solgt dem :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kennel-Lowchen: Sorry, jeg lige stjal et par af dine billeder. De var bare en genial kontrast til de andre billeder af ham i denne tråd. Og beviser virkelig, at han da har et herligt hundeliv, oveni han er den mest vindene Löwchen i DK:genert:
:mrgreen::mrgreen: Et elelr andet sted har jeg et billede af ham, taget dagen efter en udstilling. Vi var nede på åsen og der springer en kilde op af jorden..hundene elsker den kilde..Men man skal gennem 6 meter mudder.. Forestil dig en hvid hund vade gennem mudder med 10 hvalpe springende rundt om:shock: HAn lignede sq ikke en vinderhund :mrgreen::mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Nei, hun har ikke spist alle benene endnu - men det er nu mere fordi, hun ikke har fået lov!

 

I går morges, da vi var ude at gå (tidlig) morgentur var hun usædvanlig hurtig til at ville ind igen. Hun eeeelsker ellers den sne! Det viste sig, at det var fordi hun havde fundet en frossen stæresteg! Og den fik hun altså ikke lov til at beholde af mor her. Sååh der måtte hun jo få noget ekstra godt i stedet - nemlig den røgede griseknogle! Mums, sagde hun, og så var hun ellers godt beskæftiget de næste timer!

 

Nej, hendes mor sælger IKKE sådan nogle godbidder. Jeg skulle hilse og sige at grise- og okseører er også gode at gnave i!

Var det ikke også en stær (eller var det en solsort?) de fandt da jeg var deroppe.. I har sq nok fået fugleinfluenza :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Det vil jeg sku ikke håbe. Nej den anden var mindre - og hovedløs - og så var den heller ikke dybfrossen!

 

Var det ikke også en stær (eller var det en solsort?) de fandt da jeg var deroppe.. I har sq nok fået fugleinfluenza :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil jeg sku ikke håbe. Nej den anden var mindre - og hovedløs - og så var den heller ikke dybfrossen!
Hovedløs :shock: De har ædt dens hovede :evil: Så lille var den heller ikke..Jeg måtte jo røre ved den..

Hvis I har fået fugleinfluenza, ikk? så dør I alle sammen :mrgreen: ikke for at være ond, men så er der jo ligesom nogle ledige øer hvor jeg kan flytte op.. Gad sq godt bo sådan et øde sted bare med hundene :lun: og Natascha :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Jeg synes du er lidt makaber! Vi kan da godt finde en øde ø til dig og Natascha og hundene - eller i hvert fald en tom bygd. Det kunne da være hyggeligt. Jeg savner andre løver heroppe.

 

Hovedløs :shock: De har ædt dens hovede :evil: Så lille var den heller ikke..Jeg måtte jo røre ved den..

Hvis I har fået fugleinfluenza, ikk? så dør I alle sammen :mrgreen: ikke for at være ond, men så er der jo ligesom nogle ledige øer hvor jeg kan flytte op.. Gad sq godt bo sådan et øde sted bare med hundene :lun: og Natascha :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Nej, du bed jo ikke på nogen af dem jeg foreslog!

 

Men Annas far, han er vist stadig single :hjerte: - så kome du bare herop!

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: En bygd lyder godt. Bare der er langt til naboerne :slem:

Er du begydnt på en ny single-liste :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, du bed jo ikke på nogen af dem jeg foreslog!

 

Men Annas far, han er vist stadig single :hjerte: - så kome du bare herop!

KAn du ikke lokke ham på facebook? jeg kan jo ligesom ikke skrive til ham "Hej.. Du single, mig single.. vi slå pjalterne sammen??":mrgreen::mrgreen: saelvom det sq da lige er min ånd :hmm:
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, du bed jo ikke på nogen af dem jeg foreslog!

 

Men Annas far, han er vist stadig single :hjerte: - så kome du bare herop![/QUOTE]

 

Yaaaaaa, så har jeg en undskyldning for at sejle til færøerne:banan:

:skraek::skraek::skraek: Sejle?? Er du splitterravende gal :shock: Er du klar over der er virkelig dybt i det vand :skraek: Nej må jeg be om en flyver tak.. :klap: Især den indflyvning til Færøerne..Bedre end den bedste rutschebane..Hold op jeg gad godt snart prøve igen :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...