Hop til indhold

Må vi se dine sne videoer


Lonny
 Share

Recommended Posts

Mens jeg får uploadet den nyeste sne video, får I lige et par gamle :mrgreen:

 

Først en fra januar i år, af Flica og Chivas:

 

[media]

[/media]

 

Og så en fra vinteren 2005/2006, den gang både Flica og Cody var i fuld vigør:

 

[media]

[/media]

 

Skønne videoer :lun:

 

Men man skal da vist lige trække vejret dybt første gang man ser dine hunde lege, jeg var da absolut ikke overbevist om at det var for sjov i den først video, jeg er ikke vant til at der er så meget lyd på :genert:

 

Nå! men her er en video med bissen :mrsgreen:

 

[media]

[/media]

 

Du har da valgt en helt forkert sang, det skulle da have været en med noget mere gang i, for hold da op hvor hun springer omkring :mrgreen:

 

Dejlig, dejlig video, jeg sidder her med et smil på læben, man kan da ikke andet end at blive glad over at se den livsglæde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det nu du hedder på fb, så kan jeg da lige tjekke op om jeg har fået gjort et eller andet fjollet?

 

M a l e n e :mrgreen: T o n k s

 

 

Skønne videoer :lun:

 

Men man skal da vist lige trække vejret dybt første gang man ser dine hunde lege, jeg var da absolut ikke overbevist om at det var for sjov i den først video, jeg er ikke vant til at der er så meget lyd på :genert:

 

 

 

Du har da valgt en helt forkert sang, det skulle da have været en med noget mere gang i, for hold da op hvor hun springer omkring :mrgreen:

 

Dejlig, dejlig video, jeg sidder her med et smil på læben, man kan da ikke andet end at blive glad over at se den livsglæde :lun:

 

eej...den er da helt perfekt :mrgreen: men tak :lun: ja at se izzie i sne er bare så skægt...kunne have filmet meget længere, men var ved at kamme over at grin :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne videoer :lun:

 

Men man skal da vist lige trække vejret dybt første gang man ser dine hunde lege, jeg var da absolut ikke overbevist om at det var for sjov i den først video, jeg er ikke vant til at der er så meget lyd på :genert:

 

Tak :-D

 

Hihi, det kunne da godt være at der skulle følge en advarsel med :mrgreen: Men bare rolig, det ér leg, Flica er bare en temmelig højlydt dame, med et ret højt stress niveau :lol:

Chivas er faktisk næsten mere grov (dog ikke overfor Flica, det tør han alligevel ikke :mrgreen: ), men han har bare ikke ret meget lyd på, så derfor virker det ikke umiddelbart helt så voldsomt, men han er en strid banan :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundene og jeg var en tur på marken i dag - og jeg huskede søreme at ta' både kamera og videokamera med! :mrgreen: Det er lidt sjovt at se hvor forskelligt de bevæger sig, jeg tror det er ret tungt for tykke Frostie i den dybe sne. Iso ræser bare vildt afsted, uden at tænke sig for... :roll:

 

[media]

[/media]

 

Hvor er de bare skønne, og sikke dog et fantastisk område du har at lufte hund på, jeg er en anelse misundelig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare skønne, og sikke dog et fantastisk område du har at lufte hund på, jeg er en anelse misundelig :-D

Tak! Ja, de er bare dejlige... :hjerte:

 

Vi er så heldige at vores genbo, der ejer marken, ikke dyrker den - så den er bare til fri afbenyttelse! Billedet herunder er taget fra mit hus, og det er marken man kan se i baggrunden, jeg har måske 50 meter derop...

IMG_8219.jpg

 

Marken er kæmpestor, det her er måske 1/3 af den (maks!), fra kameraet og hen til træerne:

IMG_8224.jpg

Så hundene og jeg har det virkelig godt her i vores lille by... :lun: Det er det bedste jeg nogensinde har gjort, at jeg flyttede hertil!

Link til indlæg
Del på andre sites

Min lille snurretop :klap:

 

Hvordan sætter I musik til jeres videoklip??? Det vil jeg også :vedikke:

 

Jeg kan desværre ikke se den, jeg får bare et fint blåt spørgsmålstegn :vedikke:

 

Med hensyn til musikken, så har jeg et specielt program (Pinnacle) jeg redigerer mine videoer i og det er også her jeg indsætter musik

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...