Hop til indhold

Ny med Barf.


Lupus
 Share

Recommended Posts

Nope.. Jeg kommer der ikke længere.. Vi (overboen og jeg) kører til Solrød slagteren og køber kød (til os selv). Jeg køber meget af Luna's ved et slagteri i Vipperød. Man skal ikke smide mig ud:fornaermet::fornaermet:

 

Så kan de lære det:klap::klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og køber man hakket lam, så er det et blandingsprodukt :lol: (flere butikker har fået påtaler for at blande hakket gris i lammet) :shock:

 

Jeg tror heller ikke, at kvaliteten er så god i butikkerne, som hos fx mange gårdbutikker, hvor der er mere fokus på dyrevelfærd og kvalitet :5up:

 

Nemlig det er derfor jeg ikke fodrer med hakkekød, mm. han skal smage lidt oksefars/hjortefars af det vi selv skal have, men Victor gider heller ikke store mængder af sådan noget mosehalløj - det har vi prøvet, han vil have hele kødstykker og ben han kan gumle på og flå i :-D Han vil helst lege maden i sig :vuf:

 

Det er jo også godt for ham at bruge bisserne, så jeg ser ingen grund til at give fars.

 

Yes! helt enig, de har også bare så lækkert pålæg :mums: , især den dådyrfarm hvor vi køber vildt og struds til os og Vic, det kan butikkerne ikke hamle op med, og man ved dyrene har det godt, for det kan vi se :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sårn et sted findes ikke i Køge.. Jeg blev smidt ud af vores slagter, da jeg for et par år siden spurgte efter umarinerede kyllingevinger.. til min hund.. Vupti, så stod Jeanette på gaden og så sårn ud::shock::vedikke::vedikke:

 

Neeej hvor frækt! Det kan da være hamrende ligegyldigt i hvilken mund deres kød havner:shock: Man betaler da det samme!!!

 

Min slagter har altid været behjælpelig med at finde ben og kød, og jeg har skam sagt når det har været til Vic.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bor i Kbh, så ingen gårdbutikker heromkring :cry:. Køber hos DCB og har investeret i en kummefryser til Busters mad. Hvad gør man ikke for sin hund :-D

 

Jeg har en 300 liters kummefryser til Luna:cool:

 

Neeej hvor frækt! Det kan da være hamrende ligegyldigt i hvilken mund deres kød havner:shock: Man betaler da det samme!!!

 

Min slagter har altid været behjælpelig med at finde ben og kød, og jeg har skam sagt når det har været til Vic.

 

Ja det skulle man mene.. Men ham om det.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Stor hund, stor kummefryser, lille hund lille kummefryser :mrgreen: Sejt alligevel, 300 l. :5up:

 

Ja det er da hans tab :stupid: Nogle "forretningsfolk" har desværre ikke økonomisk sans. Min slagter lever højt på at Vic bliver barfet! Nøj en masse lamme-ben og kød vi har købt hos ham i efteråret :-)

 

Jeg kunne nok godt nøjes med en mindre.. Men det er nu rart, at kunne tage mod gode tilbud, hvis de sårn lige popper ned i hovedet på en:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg kunne nok godt nøjes med en mindre.. Men det er nu rart, at kunne tage mod gode tilbud, hvis de sårn lige popper ned i hovedet på en:mrgreen:

 

Nøjes med en mindre...tror du selv på den?! :lol:

 

Du mangler jo altid fryseplads - du skulle hellere have en der er dobbelt så stor...bare se her - vores hunde har 3 kummefrysere og de mangler stadig plads :genert:

 

Michael har truet med, at jeg burde have en hel container indrettet til fryserum :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøjes med en mindre...tror du selv på den?! :lol:

 

Du mangler jo altid fryseplads - du skulle hellere have en der er dobbelt så stor...bare se her - vores hunde har 3 kummefrysere og de mangler stadig plads :genert:

 

Michael har truet med, at jeg burde have en hel container indrettet til fryserum :engel:

 

Jeg har faktisk plads i fryseren :mrgreen: Jow jow, en halv skuffe i den lille skabsfryser OG lidt plads i kummefryseren:lol:

 

Ret vildt egentlig:shock::lol::lol: Men nej, normalt har jeg ikke fryserplads nok:engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg har faktisk plads i fryseren :mrgreen: Jow jow, en halv skuffe i den lille skabsfryser OG lidt plads i kummefryseren:lol:

 

Ret vildt egentlig:shock::lol::lol: Men nej, normalt har jeg ikke fryserplads nok:engel::mrgreen:

 

Ville egentlig have givet dig karma for, at være i stand til at opbygge fryseplads, men karmaknappen mener, at jeg har givet dig for meget :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...