Hop til indhold

Sherlock, nu med sne!


Adele
 Share

Recommended Posts

Jeg havde jo egentlig lavet en tråd med disse billeder, men så var det at siden brød sammen og nogle posts blev slettet, og så røg de altså. Men jeg er ret glad for de her billeder, så nu får i dem igen :-D

 

Ps. På forhånd undskyld mængden af billeder!

 

PB277416.jpg

 

PB277417.jpg

 

PB277432.jpg

 

 

PB277453.jpg

 

PB277458.jpg

 

PB277463.jpg

 

PB277490.jpg

 

PB277494.jpg

 

PB277496.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Smukke Sherlock! :hjerte:

 

Jeg så ikke tråden inden forum crackede, så er glad for, at du har genpostet! :kys:

 

Samme her, godt at du postede igen. Sender mig bare så meget tilbage i tiden til barndom med Collie og sne. Specielt på billede nr. 5 ligner Sherlock min gamle Sheila helt vildt. Ikke at Sherlock ser feminin ud! :-D

 

Fandt du ud af hvad der var galt med hans øje?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen, sikker søde i er! :-D

 

Samme her, godt at du postede igen. Sender mig bare så meget tilbage i tiden til barndom med Collie og sne. Specielt på billede nr. 5 ligner Sherlock min gamle Sheila helt vildt. Ikke at Sherlock ser feminin ud! :-D

 

Fandt du ud af hvad der var galt med hans øje?

 

Collier er bare dejlige! Og smukke! Det havde ikke gjort noget særligt hvis du havde sagt at han er lidt feminin, han er jo spinkel, og mange tror altid at han er en hunhund :-D

 

Jeg fandt ikke ud af hvad øjet fejlede, men det er væk i dag, så jeg går ud fra at det ikke betød noget særligt. Han var jo heller ikke generet af det :-D Tak for omtanken!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...