Besvaret December 6, 201015 år comment_511915 Jeg havde jo egentlig lavet en tråd med disse billeder, men så var det at siden brød sammen og nogle posts blev slettet, og så røg de altså. Men jeg er ret glad for de her billeder, så nu får i dem igen Ps. På forhånd undskyld mængden af billeder! Rapporter
Besvaret December 6, 201015 år comment_511939 Smukke Sherlock! :hjerte: Jeg så ikke tråden inden forum crackede, så er glad for, at du har genpostet! :kys: Rapporter
Besvaret December 6, 201015 år comment_512008 Den smukke og MEGET majestætiske vidunderhund Rapporter
Besvaret December 7, 201015 år comment_512312 Smukke Sherlock! :hjerte: Jeg så ikke tråden inden forum crackede, så er glad for, at du har genpostet! :kys: Samme her, godt at du postede igen. Sender mig bare så meget tilbage i tiden til barndom med Collie og sne. Specielt på billede nr. 5 ligner Sherlock min gamle Sheila helt vildt. Ikke at Sherlock ser feminin ud! Fandt du ud af hvad der var galt med hans øje? Rapporter
Besvaret December 7, 201015 år comment_512444 Skønne billeder. Han er (også!) smuk i sneen! :hjerte: Rapporter
Besvaret December 7, 201015 år comment_512449 elsker de 3 sidste billeder! han er altså bare guuudesmuuk:lun::hjerte: Rapporter
Besvaret December 7, 201015 år Forfatter comment_512881 Tak allesammen, sikker søde i er! Samme her, godt at du postede igen. Sender mig bare så meget tilbage i tiden til barndom med Collie og sne. Specielt på billede nr. 5 ligner Sherlock min gamle Sheila helt vildt. Ikke at Sherlock ser feminin ud! Fandt du ud af hvad der var galt med hans øje? Collier er bare dejlige! Og smukke! Det havde ikke gjort noget særligt hvis du havde sagt at han er lidt feminin, han er jo spinkel, og mange tror altid at han er en hunhund Jeg fandt ikke ud af hvad øjet fejlede, men det er væk i dag, så jeg går ud fra at det ikke betød noget særligt. Han var jo heller ikke generet af det Tak for omtanken! Rapporter