martin Skrevet December 9, 2010 Rapporter Share Skrevet December 9, 2010 hej jeg har brug for noget hjælp. mine hundes potter har det ik så godt med salten nu her om vintern da de spræker. jeg syntes at pote voks er mega dyrt !!! er der andet jeg kan bruge i stedenfor (kopattesalve) eller andet råd modtages gerne !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 vi bruger kopattesalve:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Sko.. Potevoks hjælper ikke her, så jeg har købt sko.. Har både disse her: PawZ Hundesko Og disse her, som koster en del mere: http://www.*******.dk/paa-tur-461/potesokker-og-sko-til-hunde-161/ruffwear-barkn-boots-grip-trex-topsaelger-868.html?gclid=CJLA1rrH36UCFcKIDgodQB6F1w (jeg har købt dem på www.hnb.dk hvor de er lidt billigere end på det der link, men man kan ikke linke direkte til skoene på hnb.dk) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Kopattesalve indeholder en smule medicinrester (hvad præcis ved jeg ikke) og bør faktisk kun bruges til det som navnet hentyder til, at få kopatter til at hele op med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 9, 2010 Rapporter Share Besvaret December 9, 2010 Kopattesalve indeholder en smule medicinrester (hvad præcis ved jeg ikke) og bør faktisk kun bruges til det som navnet hentyder til, at få kopatter til at hele op med. Ja jeg her også hørt fra en veninde, at for megen/ofte brug af kopattesalve kan skade mere end det gavner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts