Hop til indhold

NYTÅRSTUR, d. 31. Dec. Kl 11.00, Ishøj Strandpark


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

er turen kl 11 eller blev den rykket til 12 :-D

 

 

Der var ikke nogen, andre end FOX, der svarede på det med at flytte turen til kl. 12, så.............?

 

Jeg vil helst kl. 11.

 

Der går i øvrigt rygter om at en masse collier skal mødes kl.12.30 og hvis vi rykker det til kl. 12, så løber vi ind i dem = total mange hunde.

Kan du ikke støde til efter arbejde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var ikke nogen, andre end FOX, der svarede på det med at flytte turen til kl. 12, så.............?

 

Jeg vil helst kl. 11.

 

Der går i øvrigt rygter om at en masse collier skal mødes kl.12.30 og hvis vi rykker det til kl. 12, så løber vi ind i dem = total mange hunde.

Kan du ikke støde til efter arbejde?

 

Okay bare iorden :engel:.

 

Vi tager bare med til næste træf :5up::-D . Gider kke stresse efter job :lol::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Bamseida

BlackDSD

KarinaG

JeanetteH

doris

terkelsen

BasilBerner

Petrine

bernerazuro

Agnete87

XbillenX

Dinah

Buddha

Bamseida

Sonja77

Søsterlagkage

Bustertrold + gæst

Fox

 

Så har jeg samlet sammen på, hvem der kommer

 

31. DECEMBER 2010 KL. 11.00 - ISHØJ STRAND, FOR ENDEN AF SKOVVEJ.

 

 

Jeg tager en kande kaffe med - men det er vist ikke nok, så flere må gerne melde sig på banen :mrgreen:

 

Bamseida har lovet at bage kage - men det er vist ikke nok, så flere må gerne melde sig på banen :mrgreen:

 

Alle skal huske at tage en kop med hjemmefra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bamseida

BlackDSD

KarinaG

JeanetteH

doris

terkelsen

BasilBerner

Petrine

bernerazuro

Agnete87

XbillenX

Dinah

Buddha

Bamseida

Sonja77

Søsterlagkage

Bustertrold + gæst

Fox

 

Så har jeg samlet sammen på, hvem der kommer

 

31. DECEMBER 2010 KL. 11.00 - ISHØJ STRAND, FOR ENDEN AF SKOVVEJ.

 

 

Jeg tager en kande kaffe med - men det er vist ikke nok, så flere må gerne melde sig på banen :mrgreen:

 

Bamseida har lovet at bage kage - men det er vist ikke nok, så flere må gerne melde sig på banen :mrgreen:

 

Alle skal huske at tage en kop med hjemmefra.

 

 

Er jeg nævnt to gange fordi jeg har to hunde med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer :-D, men uden gæst. Jeg kommer med toget og har ikke været i Ishøj Strandpark siden jeg var barn, så skal lige høre om, der er langt fra station til strand og om det er svært at finde?

 

Jeg kommer også uden kaffe, men tager tilgengæld masser af chokolade med :slem:

 

Glæder os til at møde jer og jeres hunde :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, jeg er altså ikke sikker på, at jeg kommer :???:

 

Møffe har SÅ meget jord i hovedet for tiden, så tør nok ikke have ham løs... Og flexline går næppe i så stor en forsamling hunde :???: Så tænker lige over det.... Men er i hvert fald blevet til en måske'er...

 

Kan du så ikke bare komme uden Møffe og hygge med os andre :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer :-D, men uden gæst. Jeg kommer med toget og har ikke været i Ishøj Strandpark siden jeg var barn, så skal lige høre om, der er langt fra station til strand og om det er svært at finde?

 

Jeg kommer også uden kaffe, men tager tilgengæld masser af chokolade med :slem:

 

Glæder os til at møde jer og jeres hunde :klap:

 

 

Jeg mener at bussen til Arken har afgang kl. 10.53 - men ellers tager det ca. ½ time at gå derned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok hvis det er en tur udelukkende for løse hunde, så kommer vi jo heller ikke.:genert:

 

Jeg kan streges:5up:

 

Dinah - jeg er sikker på at Bamseida har Bamse i snor :engel: noget med at der flyver sådan nogle tingester oppe i luften - sådan lidt mod Sverige :lol:

 

Og forøvrigt går vi et sted, hvor der ikke er biler og hvor hun kan se dig hele tiden, så jeg ville ikke være nervøs for hende :mrgreen:

 

Men der er altså ingen der siger at i ikke må have snor i hundene :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja og SøsterLagkage:

 

Bispebjerg st - 9.46

Flintholm st - 9.52

Skifter på ny Ellebjerg - e-toget mod Køge 10.10 til 10.18

 

Tror ikke der går nogen bus? Rejseplan nægter ihvertfald alt, så der er en halv times gåtur - afhænger meget af vejret, om Zamzam kommer med, måske bliver han byttet ud med bastard-hvalpen istedet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og rimeligt meget ikke efter nogen som helst køreplan :evil:

 

Mjoooh jeg kom da afsted og hjem til "tiden" i dag.. Og det er med Linie E.. Kørte til Dybbølsbro og videre med linie H til Frederikssund, og tiderne passede alle steder:-D

 

Men jeg kan jo have været heldig:engel::lol: Så bare de skrev i toget, at det var lørdagstider fra i mandags og frem.. Og at de ikke kørte om natten.. OG så sagde de over højttalerne i morges, at grundet vejret kørte de kun hver 20. minut.. efter de grå tider..

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja og SøsterLagkage:

 

Bispebjerg st - 9.46

Flintholm st - 9.52

Skifter på ny Ellebjerg - e-toget mod Køge 10.10 til 10.18

 

Tror ikke der går nogen bus? Rejseplan nægter ihvertfald alt, så der er en halv times gåtur - afhænger meget af vejret, om Zamzam kommer med, måske bliver han byttet ud med bastard-hvalpen istedet!

 

Prøv google :mrgreen: bus 127 :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...