Hop til indhold

NYTÅRSTUR, d. 31. Dec. Kl 11.00, Ishøj Strandpark


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

  • Svar 255
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Aner ikke hvad det stoppested hedder - men halv times gåtur er vel 10 min i bus?

 

Skrev Fox ikke et andet sted her i tråden, at bussen ankommer til Arken kl. 10.54? Hvis der går en bus, der passer nogenlunde, foretrækker jeg det. Jeg mistænker nemlig, at der er saltet det meste af vejen, hvis man går, og Tyson får simpelthen så ondt i poterne af al den salt og kan ikke gå. :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skrev Fox ikke et andet sted her i tråden, at bussen ankommer til Arken kl. 10.54? Hvis der går en bus, der passer nogenlunde, foretrækker jeg det. Jeg mistænker nemlig, at der er saltet det meste af vejen, hvis man går, og Tyson får simpelthen så ondt i poterne af al den salt og kan ikke gå. :evil:

 

http://www.moviatrafik.dk/dinrejse/koreplaner/Pages/Buslinje.aspx?direction_gid=9014200012710000&linegid=9011200012700000&line_name=127

 

De kører som lørdag - men vi kan da også bare komme for sent og bede de andre vente :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skrev Fox ikke et andet sted her i tråden, at bussen ankommer til Arken kl. 10.54? Hvis der går en bus, der passer nogenlunde, foretrækker jeg det. Jeg mistænker nemlig, at der er saltet det meste af vejen, hvis man går, og Tyson får simpelthen så ondt i poterne af al den salt og kan ikke gå. :evil:

 

http://www.moviatrafik.dk/dinrejse/koreplaner/Pages/Buslinje.aspx?direction_gid=9014200012710000&linegid=9011200012700000&line_name=127

 

De kører som lørdag - men vi kan da også bare komme for sent og bede de andre vente :lol:

 

:hmm: syntes bestemt jeg så på stoppestedet forleden dag, at den kørte 53 :oops: og så skulle i være ved Arken ca. 10 min senere. Prøver lige at se om jeg kommer forbi imorgen så skal jeg nok tjekke tiderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.moviatrafik.dk/dinrejse/koreplaner/Pages/Buslinje.aspx?direction_gid=9014200012710000&linegid=9011200012700000&line_name=127

 

De kører som lørdag - men vi kan da også bare komme for sent og bede de andre vente :lol:

 

Det er vel ikke mere end 10 minutter, vi ville komme for sent? Men undrer mig over den køreplan, jeg kan ikke se hverken Skovvej eller Arken som stoppested. :hmm: Fox, kan du hjælpe?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel ikke mere end 10 minutter, vi ville komme for sent? Men undrer mig over den køreplan, jeg kan ikke se hverken Skovvej eller Arken som stoppested. :hmm: Fox, kan du hjælpe?

 

:genert: ikke før imorgen, hvor jeg vil gå op og kigge på selve stoppestedet. Det er vist noget med at kommunen har sponsoreret at bussen kører derned :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

sonja og petrine, jeg følger lige lidt med på sidelinjen med jeres busplaner, og håber det bedste, tror i er bedre til den slags end mig. ellers må vi jo gå. men deler lidt sonjas saltbekymring, og så er halfdan jo bare en lille baby, der hurtigt blir kold og træt, så jeg håber, at vi ikke behøver at gå begge veje, så blir det en lang tur for ham (tilgengæld kommer han så nok til at knalde brikker resten af dagen).

 

glæder mig til at se jer alle!

 

ps. og håber du kommer også dinah, du kan da sagtens have rosita i en lang line, hvis det er, men området er jo stort og åbent, kan næsten ikke forestille mig, at hun kunne forsvinde fra dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, bus 128 går fra Ishøj st. kl. 10.53 og ankommer til Arken kl. 10.58.

 

Så kommer i ca. 10 min. for sent, da det tager nogle minutter at gå fra Arken hen til p-pladsen, men vi venter da bare :-D

 

Skrevet af mega billisten :mrgreen:

 

Du har jo ret :klap: - rejseplan er da en tåbe

 

Ny plan

Bispebjerg 10.06

Flintholm 10.12

(Nørreport 10.17 - linie E mod Køge)

Ny Ellebjerg 10.20

 

Er i ishøj 10.38, det giver et kvarter til bussen (aner ikke hvor den holder :roll:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har jo ret :klap: - rejseplan er da en tåbe

 

Ny plan

Bispebjerg 10.06

Flintholm 10.12

(Nørreport 10.17 - linie E mod Køge)

Ny Ellebjerg 10.20

 

Er i ishøj 10.38, det giver et kvarter til bussen (aner ikke hvor den holder :roll:)

 

dvs. at jeg kan tage linje E direkte fra nørreport til ishøj, ja? skal lige være sikker på, at jeg er helt med :genert:

 

jeg ved hvor busserne holder, det er lige neden for stationen, et kvarter er vist rigelig tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

dvs. at jeg kan tage linje E direkte fra nørreport til ishøj, ja? skal lige være sikker på, at jeg er helt med :genert:

 

jeg ved hvor busserne holder, det er lige neden for stationen, et kvarter er vist rigelig tid.

 

Jeps - direkte fra Nørreport, du skal bare tage det rigtige :cool: og godt du har styr på busserne, jeg har altid gået til arken :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps - direkte fra Nørreport, du skal bare tage det rigtige :cool: og godt du har styr på busserne, jeg har altid gået til arken :engel:

 

styr på busserne er så meget sagt, men jeg har i hvert fald styr på stoppestedet ved stationen, det går nok. vi står på på hovedbanen, skal lige sætte min lillebror på et jydetog først.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...