Hop til indhold

Hjemmesyet dækken

Gæst Whippets
 Share

Recommended Posts

Gæst Whippets

Så fik jeg endelig syet et vinterdækken til min nye hvalp. Han kan selvfølgelig først bruge det næste vinter for han vokser så vanvittig hurtigt denne vinter.. Det blev så godt at jeg er gået i gang med at sy til alle 4 tøser også i forskellige farver..

Dobbelt polarfleece så det er dejlig varmt og rart og blødt at ligge med i bilen

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhrv de var smarte !

Synes det er fikst at de går så lagt ned bagpå. Kunne godt forestille mig sådan en whippet-mås kan blive kold i sneen :slem:

Almidelige dækner passer meget dårligt til whippet. Der kommer kold luft ind under dæknet så de bliver kolde på lænden (nyrene) for det følger slet ikke deres siluet, men sidder bare og stritter. Og de sætter meget stor pris på et varmt mavestykke

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Almidelige dækner passer meget dårligt til whippet. Der kommer kold luft ind under dæknet så de bliver kolde på lænden (nyrene) for det følger slet ikke deres siluet, men sidder bare og stritter. Og de sætter meget stor pris på et varmt mavestykke

Der findes da også dækkener specielt til mynder (og whippets), som kan købes...det havde vi da til vores :-)

Syntes man ikke om det danske (noget mindre udvalg) så er der jo bunker af dækkener at finde i england :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...
Gæst FrøkenWhipsy

Ej...de er simpelthen for fine !

Jeg må også i gang med (den noget støvet) symaskine snart ! Har planer om at lave en "snuggle sac" med teddy-fleece fór.

Er det kun nogle du laver til "eget" forbrug eller sælger du også ?...:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sælger dem for 450 kr

øv bøv, skulle ellers lige til at spørge eftr en opskrift, men den er du nok ikke vild med at skulle af med så ;-):mrgreen:

for søren hvor er de flotte...

Karla er ikke en whippet, men jeg kan simpelthen ikke finde et dækken der passer hende, og jeg mangler virkelig et godt mønster til et dækken der går godt ned bagpå, dækker mavsen og føler hendes silhouet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippets
øv bøv, skulle ellers lige til at spørge eftr en opskrift, men den er du nok ikke vild med at skulle af med så ;-):mrgreen:

for søren hvor er de flotte...

Karla er ikke en whippet, men jeg kan simpelthen ikke finde et dækken der passer hende, og jeg mangler virkelig et godt mønster til et dækken der går godt ned bagpå, dækker mavsen og føler hendes silhouet

nej ikke rigtig...

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...