Gæst Whippets Skrevet December 11, 2010 Rapporter Share Skrevet December 11, 2010 Så fik jeg endelig syet et vinterdækken til min nye hvalp. Han kan selvfølgelig først bruge det næste vinter for han vokser så vanvittig hurtigt denne vinter.. Det blev så godt at jeg er gået i gang med at sy til alle 4 tøser også i forskellige farver.. Dobbelt polarfleece så det er dejlig varmt og rart og blødt at ligge med i bilen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Uhmmm....så mangler pejsen bare og så er der dømt rå-hygge i de nye vamsede......nå nej! :stupid: De er jo til udenfor, men kors man får da helt løst til at rulle sig sammen og putte foran en pejs altså :klap: Heldige dine hunde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Hold fest hvor er du dygtig :5up: Det er super flot og sikke en dejlig farve Jeg har også syet juledækken til Nana i dobbelt fleece - i skal nok få et billede, men lige nu ligger hun og spiser ben efter en tur i hundeskoven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Åhrv de var smarte ! Synes det er fikst at de går så lagt ned bagpå. Kunne godt forestille mig sådan en whippet-mås kan blive kold i sneen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 11, 2010 Rapporter Share Besvaret December 11, 2010 Hvor er det flot :5up: Hvordan med tissetrolden... maveklappen ser ud til, at gå rimeligt langt tilbage.. den konflikter ikke med at skulle tisse? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 jeg har tæver.. og til den nye dreng så korter jeg bare mavestykket. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Åhrv de var smarte !Synes det er fikst at de går så lagt ned bagpå. Kunne godt forestille mig sådan en whippet-mås kan blive kold i sneen :slem: Almidelige dækner passer meget dårligt til whippet. Der kommer kold luft ind under dæknet så de bliver kolde på lænden (nyrene) for det følger slet ikke deres siluet, men sidder bare og stritter. Og de sætter meget stor pris på et varmt mavestykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 nyt syet i dag. I morgen syer jeg et i mørk lilla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Almidelige dækner passer meget dårligt til whippet. Der kommer kold luft ind under dæknet så de bliver kolde på lænden (nyrene) for det følger slet ikke deres siluet, men sidder bare og stritter. Og de sætter meget stor pris på et varmt mavestykke Der findes da også dækkener specielt til mynder (og whippets), som kan købes...det havde vi da til vores Syntes man ikke om det danske (noget mindre udvalg) så er der jo bunker af dækkener at finde i england :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Ja det ved jeg godt. Og hvis jeg havde fundet et jeg syntes var helt perfekt så havde jeg købt det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret December 13, 2010 Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 De er bare super flotte, jeg kan godt lide at de går så langt ned bagpå :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Så fik alle vinter jakker. Selv lille mand.. På billedet er han godt nok model i et lilla dækken syet til hans lille søster Enya, men han har sit eget der passer bedre til en dreng.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Ej...de er simpelthen for fine ! Jeg må også i gang med (den noget støvet) symaskine snart ! Har planer om at lave en "snuggle sac" med teddy-fleece fór. Er det kun nogle du laver til "eget" forbrug eller sælger du også ?... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Jeg sælger dem for 450 kr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 29, 2010 Rapporter Share Besvaret December 29, 2010 Jeg sælger dem for 450 kr øv bøv, skulle ellers lige til at spørge eftr en opskrift, men den er du nok ikke vild med at skulle af med så for søren hvor er de flotte... Karla er ikke en whippet, men jeg kan simpelthen ikke finde et dækken der passer hende, og jeg mangler virkelig et godt mønster til et dækken der går godt ned bagpå, dækker mavsen og føler hendes silhouet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret December 31, 2010 Rapporter Share Besvaret December 31, 2010 Jeg sælger dem for 450 kr :5up: Det vil jeg lige huske på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2011 øv bøv, skulle ellers lige til at spørge eftr en opskrift, men den er du nok ikke vild med at skulle af med så for søren hvor er de flotte... Karla er ikke en whippet, men jeg kan simpelthen ikke finde et dækken der passer hende, og jeg mangler virkelig et godt mønster til et dækken der går godt ned bagpå, dækker mavsen og føler hendes silhouet nej ikke rigtig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Hold da op det du rigtig dygtig til:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 hundene elsker dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2011 Er det fleece du har syet dem i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Januar 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2011 ja. Dobbelt polar fleece Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts