Hop til indhold

Fast hundetræf i Kbh K?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

den 13. kan jeg ikke, er på job, men en anden tordag vil vi rigtig gerne. så længe det er et sted man enten kan cykle eller tage s-tog til

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ellers kan vi da komme til frederiksberg hvis der er et egnet sted?

 

Grøndalsparken er faktisk et sted vi er ret glade for at komme :banan:

Ellers er der også Axel Møllers have, men dér er græsplænen ikke så stor endda.

 

Hmm .. Lindevangsparken er jeg ikke stor fan af .. Der kommer mange fyfy typer, og så sent som denne uge blev en hvalp overfaldet af en løs muskelhund :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Grøndalsparken er faktisk et sted vi er ret glade for at komme :banan:

Ellers er der også Axel Møllers have, men dér er græsplænen ikke så stor endda.

 

Hmm .. Lindevangsparken er jeg ikke stor fan af .. Der kommer mange fyfy typer, og så sent som denne uge blev en hvalp overfaldet af en løs muskelhund :evil:

 

grøndalsparken der ved flintholm station?

 

hvis togene kører i dag, vil vi da gerne komme, motor skulle have haft motion men det er pænt svært at cykle på vejene!

Link til indlæg
Del på andre sites

grøndalsparken der ved flintholm station?

 

hvis togene kører i dag, vil vi da gerne komme, motor skulle have haft motion men det er pænt svært at cykle på vejene!

 

Oh, sorry .. troede det var næste torsdag :stupid: (er også syg, så det var bare lige på hovedet i seng efter studiet :oops:)

 

Men ja, der er indgang til grøndalsparken ved Flintholm - så det burde være rimelig nemt at komme dertil - omend togene kører lidt langsommere nu hvor det har sneet :genert:

 

Men der er altså bare så hyggeligt at gå i grøndalsparken, og masser af spændende dufte i "skoven". :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh, sorry .. troede det var næste torsdag :stupid: (er også syg, så det var bare lige på hovedet i seng efter studiet :oops:)

 

Men ja, der er indgang til grøndalsparken ved Flintholm - så det burde være rimelig nemt at komme dertil - omend togene kører lidt langsommere nu hvor det har sneet :genert:

 

Men der er altså bare så hyggeligt at gå i grøndalsparken, og masser af spændende dufte i "skoven". :5up:

 

klart, det så osse ret kaos-agtigt ud på vejene, så tror osse jeg havde opgivet s-tog på forhånd. god bedring.

 

jeg kan ikke den 13., men giv den gas i andre, så mødes vi bare en anden gang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor mange ville have lyst / mulighed for at komme til Grøndalsparken næste torsdag ? (altså om en uge :blink:)

 

Og hvad tid på dagen ville passe folk ? Jeg har først fri halv 4, så det ville nok tidligst kunne blive 16-16.15 her.

 

Ellers kan vi også godt denne weekend :banan:

 

Jeg bor ellers lige i nærheden

men der er ikke nogle lukket 'løbegård'

Desuden har jeg Boycuttet den park der alt for mange *pib* med deres *bip* løsehunde som de ikke har kontrol over :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor ellers lige i nærheden

men der er ikke nogle lukket 'løbegård'

Desuden har jeg Boycuttet den park der alt for mange *pib* med deres *bip* løsehunde som de ikke har kontrol over :shock:

 

Nej, men hele parken er jo mere eller mindre hegnet ind - der er lige de to udgange i hver ende man selvfølgelig skal passe på.

 

ok .. Jeg er kun stødt på meget få mennesker som jeg blev decideret pissed over. Kan godt forstå at folk der kommer med deres hunde i snor (der ER jo trods alt kun et meget lille område der faktisk er officielt friløbsområde) bliver irriterede over at stort set alle andre hunde derovre render løs - især hvis de ikke kan kalde dem til sig :stupid:

 

Men vi tager altid hensyn hvis vi møder hund i snor derovre, og tager fat i Ninja, indtil vi har fået spurgt om det er ok at de hilser ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej hvor synd:megaked: Det er jeg virkelig ked af at hører:( Så må ninja hellere slappe af indtil stingne er væk, den stakkel! Det er også helt utroligt så meget skrald der er alle steder, især efter nytåret. Nu hvor sneen tør kommer der en masse gammelt krudt og flasker frem til overfladen, øv:(

 

Men hvis der er andre der friske i ugens løb? kan de fleste eftermiddage i denne uge faktisk:) bare ikke fredag, der skal jeg på skiferie :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Chili Con Caia
jeg vil egentlig rigtig gerne mødes i næste uge, det er så længe siden. men jeg kan kun fredag, måske ikke den oplagte hundetræfdag, eller i weekenden evt.

 

Æv jeg kan ikke på næste fredag...og faktisk heller ikke i weekenden.. Der er jeg fuldt optaget :-(

 

Men måske der er nogen af de andre der så I kan komme afsted :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg vil egentlig rigtig gerne mødes i næste uge, det er så længe siden. men jeg kan kun fredag, måske ikke den oplagte hundetræfdag, eller i weekenden evt.

 

Er på job den 4., men hvad lørdag? Bare helst ikke før mindst kl. 12 for vores vedkommende, er først hjemme ved 4-tiden om natten.

 

Man kunne eventuelt tage på Amager Strand? Der er vel hunde-kom-glad tider endnu? Og der er så flot i sollys.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er på job den 4., men hvad lørdag? Bare helst ikke før mindst kl. 12 for vores vedkommende, er først hjemme ved 4-tiden om natten.

 

Man kunne eventuelt tage på Amager Strand? Der er vel hunde-kom-glad tider endnu? Og der er så flot i sollys.

 

argh! jeg havde lige lykkeligt fortrængt, at jeg heller ikke kan lørdag - jeg har lørdagsundervisning til 16 på dette semester :evil:

 

arj, måske skal i bare aftale en gåtur uden mig i denne uge :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld jeg blander mig, men jeg kom til at tænke på, om Søndermarken på Frederiksberg ikke er et godt sted at gå med hund? Det ligger 5 minutter fra Valby station, og det skulle være muligt at slippe hunden løs der. Men nu har jeg jo ikke hund selv (endnu! Men tæven er endelig gået i løb! :banan:), så jeg har ikke lige fået undersøgt det.

Men jeg følger nu alligevel med, så kan bette hvapsen være med, når jeg engang får den hjem. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld jeg blander mig, men jeg kom til at tænke på, om Søndermarken på Frederiksberg ikke er et godt sted at gå med hund? Det ligger 5 minutter fra Valby station, og det skulle være muligt at slippe hunden løs der. Men nu har jeg jo ikke hund selv (endnu! Men tæven er endelig gået i løb! :banan:), så jeg har ikke lige fået undersøgt det.

Men jeg følger nu alligevel med, så kan bette hvapsen være med, når jeg engang får den hjem. :blink:

 

Søndermarken er et fint sted at komme tidligt på dagen :blink: Vi har erfaret at når det begynder at blive mørkt (hvilket det jo allerede gør ved 16-17 tiden) kommer der alle slags hunde-temperamenter derovre .. alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndermarken er et fint sted at komme tidligt på dagen :blink: Vi har erfaret at når det begynder at blive mørkt (hvilket det jo allerede gør ved 16-17 tiden) kommer der alle slags hunde-temperamenter derovre .. alle.

 

Men nu begynder det jo at lysne. :slem:

 

Måske er det vampyr-hunde, siden de først kommer frem ved mørkets frembrud? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...