Hop til indhold

Fast hundetræf i Kbh K?


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Velkommen hjem - havde I en fed tur? :klap:

 

Totalt OT, men vi har flyttet kontor til fælledvej, så nu arbejder jeg lige rundt om hjørnet fra dig. :-)

 

Tror godt man må spamme en Buddhatråd lidt:mrgreen:

 

Ja, det var fantastisk - synes dog min kære hund er blevet lidt rund af at have været på ferie (eller måske er det bare al den pels han har groet), så hele familien har vist nydt den sidste måned:blink:

 

Fedt, så kan vi måske tage nogle ture på assistensen en gang imellem - eller bare følges gennem kirkegården når du alligevel skal hjemad.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Men nu begynder det jo at lysne. :slem:

 

Måske er det vampyr-hunde, siden de først kommer frem ved mørkets frembrud? :vedikke:

 

Det er jo nemlig det :blink:

 

Haha, ja det ville ikke undre mig .. Ejerne virker ihvertfald ligeså overraskede over deres hunde, og kommer med den klassiske "Det har den aaaaaldrig gjort før!" :hmm:

 

Tror der kommer et par CM-fans derovre. Har da ihvertfald set 2 lave "alpha-roll" på deres hunde når de har lavet udfald. :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror godt man må spamme en Buddhatråd lidt:mrgreen:

 

Ja, det var fantastisk - synes dog min kære hund er blevet lidt rund af at have været på ferie (eller måske er det bare al den pels han har groet), så hele familien har vist nydt den sidste måned:blink:

 

Fedt, så kan vi måske tage nogle ture på assistensen en gang imellem - eller bare følges gennem kirkegården når du alligevel skal hjemad.

 

Ja, det skal vi da. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Så er Ninjas pote bare blevet så pæn så pæn, og hun er klar til leg :lun:

 

Vi kan alle dage (undtagen imorgen, onsdag) til og med lørdag formiddag.

 

Er der nogen der er friske torsdag, fredag eller lørdag ? :klap:

 

jeg kan kun torsdag aften - dvs. omkring kl. 19, hvilket jo er ret sent. eller fredag fra kl. 16. eller før, hvis det skal foregå på nørrebro :mrgreen: har desværre en lidt travl uge, sådan er det tit for tiden, venter spændt på lottomillionerne, så får jeg tid ALTID!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kommamus

Jeg vil også rigtig gerne med - har en lille lavstammet podengo blanding (fra græsk internat).. Jeg kan næsten alle dage.. Lille Svend elsker at møde andre hunde og er ved at lære hvordan man leger :)

Hilsen Eline

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst chilicharlie

Jeg vil ogsaa gerne med. Maaske nogle faelles aftenture i Oesteranlaeg? Det ligger lige ved Oesterport st. saa det er let at komme til. Jeg har to mopseblandinger, der savner nogle faste legekammerater.

Fang mig evt paa email, hvis der er nogen der har interesse

[email protected]

Haaber meget at hoere fra nogen

Line

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...