LiseLyholm&Ronja Skrevet December 12, 2010 Rapporter Share Skrevet December 12, 2010 Nogen der er friske på en tråd hvor vi deler vores træningsvideoer? Synes den mangler, så man ikke skal oprette en ny tråd hver gang man har noget man gerne vil vise Så i den her tråd kan vi vise alle de nye øvelser og tricks, eller bare dem vi er stolte af Vi vil gerne starte med den her, hvor vi træner at gå rundt om paraplyen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 12, 2010 Rapporter Share Besvaret December 12, 2010 Hvor er hun dygtig! Har ikke lige nogle nye træningsvideoer lige nu, så kan ikke rigtig deltage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2010 Hvor er hun dygtig! Har ikke lige nogle nye træningsvideoer lige nu, så kan ikke rigtig deltage Tak Så må du jo igang, så vi kan se hvor dygtig Møffe er :slem: Tror jeg laver en mere i aften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Så er der lige en video mere [media] [/media] Ikke flere der vil være med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Riesenfan Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Ja jeg har ikke tilladelse til at lægge noget ind. Når man ikke har nået 50 indlæg kan man ikke lægge links ind:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Det ser godt ud, Lise, hun laver en super flot sidelæns hest. :5up: Jeg har ikke nogen nye træningsvideoer. Jeg skal godt nok træne med Kate i morgen aften, måske kan jeg få hende til at optage lidt... hvis jeg altså ikke er for selvbevidst. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Det ser godt ud, Lise, hun laver en super flot sidelæns hest. :5up: Jeg har ikke nogen nye træningsvideoer. Jeg skal godt nok træne med Kate i morgen aften, måske kan jeg få hende til at optage lidt... hvis jeg altså ikke er for selvbevidst. Tak Så må du jo straks igang med at lave nogen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Sikken en god idé med denne tråd :5up: Her er en video af Carla og mig, der træner stillingsskifte. Hun rykker desværre lidt, så vi knokler løs med øvelsen, men momentvis er det ok. [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Og her er en af Ottos favorittrick, der desværre er sat lidt på standby pga. vejret... [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Tak for dine film, de er super søde, og sikke nogle dygtige hunde du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts