Hop til indhold

Tyskerlandet kaldte og fik et svar :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010
Troede da alle fik det samme mht pokaler..

Lørdag fik vi rosetter og en pose (som jeg troede var juleslik) til hver hund sammen med kritikkerne.. Posen var hundeguf :shock:

Søndag fik bedste hvalp pokal..Og vinderen af hver klasse fik en pokal..samt BIR og så selvfølgleig de 3 grupppevindere.

 

Nope.. der er MEGET forskel.. så jeg føler mig snydt:fornaermet:...

 

Vi fik nada med hjem af bling og lir på trods af 1 x BIM, 2 x klassevinder og VDH Cert, 1 x klub cac, 1 x res. klub cac og 1 x res. cacib..

 

og ja, intet for at blive tysk champion:megaked::megaked::megaked:.. (altså udover det diplom som jeg jo skal skrive til VDH om og betale for:genert:)

 

Så ja, lige nu sidder jeg og overvejer om jeg skal bestille en monster stor rosette hjem - hun ER jo trods alt lige blivet champ:mrgreen:

 

Du må sige til hvis du vil bestille en med... har kig på en med 25cm bredt "hoved" og en lægde på ialt 80cm:banan:... så skal jeg bare lige finde ud af hvilke farver den skal være.:hmm::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ jeg kan da læse :mrgreen: Men jeg smagte på de tørrede lunger..Dem ville Beethoven nemlig ikke have og MK og CHR sagde at hundene elsker dem (altså lungerne).. De smagte ikke værst, bare helt vildt underlige at bide i :slem:

 

 

Er det en trøst hvis jeg fortæller jeg kom hjem til manden med patter stinkende af tørret lunge... Men han elsker jo den slags... så at opbevare godbidder i bh'en giver bare bonus når man er gift med en færing :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope.. der er MEGET forskel.. så jeg føler mig snydt:fornaermet:...

 

Vi fik nada med hjem af bling og lir på trods af 1 x BIM, 2 x klassevinder og VDH Cert, 1 x klub cac, 1 x res. klub cac og 1 x res. cacib..

 

og ja, intet for at blive tysk champion:megaked::megaked::megaked:.. (altså udover det diplom som jeg jo skal skrive til VDH om og betale for:genert:)

 

Så ja, lige nu sidder jeg og overvejer om jeg skal bestille en monster stor rosette hjem - hun ER jo trods alt lige blivet champ:mrgreen:

 

Du må sige til hvis du vil bestille en med... har kig på en med 25cm bredt "hoved" og en lægde på ialt 80cm:banan:... så skal jeg bare lige finde ud af hvilke farver den skal være.:hmm::klap:

Får man ikke en tilsendt når nu man får taget sig sammen til at sende den der anmodning (og penge) derned.. Bagefter skal DKK have penge for at registrere dem som tyske champions :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Får man ikke en tilsendt når nu man får taget sig sammen til at sende den der anmodning (og penge) derned.. Bagefter skal DKK have penge for at registrere dem som tyske champions :blink:

 

Nej, du får et stykke grimt pap i tyskerfarver hvor der står du er champ...

 

 

(juhuuuu)

 

Jeg har til dato aldrig modtaget en roset fra VDH og jeg har da 3 stk. vdh-champs.

 

Måske jeg bare endnu ikke har fundet ud af hvor man vinger af man vil have blik og rosetter.

 

Jeps.. et stykke grimt pap.. det har jeg også på Freya om hendes tyske junior champ titel...:genert:

 

Men jeg VIL HAVE EN ROSETTE!!!!!... Så nu venter jeg på svar fra et rosette firma.. har fundet en lææææker en :slem:... noget der frister så må i liiige sige til:5up:.. overvejer lidt farverne om de skal være ala det tyske flag og så skifte gul ud med guld bånd:slem:.. sort, rød og guld bånd:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oj, tillykke med alle de fine resultater! :banan: I har da vist kæmpet flot!

 

Der kan da komme lige så mange klager der vil, hvis dommeren beslutter at en given hund må udstilles og bliver placeret, selvom den ikke er som den skal i følge standarden (det være sig højde, bid, temperament, klipning osv) så er dommerens ord det sidste..Uanset hvad udstillere eller ringsekretær siger. En dommers valg kan ikke anfægtes :vedikke:

 

Ja, det tør siges, desværre :???: Har jo selv oplevet det og efterfølgende hørt om flere episoder og klager ang. selv samme dommer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal de da også..ligesom halene SKAL være oppe under bevægelse..og at de skal være frimodige, ikke bange og ikke trække sig... Den der slog Heartbeat var alt det den ikke måtte..Og det samme med tæven fra samme ejer... Heartbeat havde halen oppe hele tiden og slikkede dommeren i hovedet.

Dommeren var lang tid om at beslutte om det skulle være Beethoven eller den anden der var bedst i racen..Selvom der overhovedet ingen tvivl var for andre..

Jeg kan kun tro at det var fordi de uklippede løver var ringsekretærens (den var heller ikke gået i Danmark).. Man skal være meget overbevist om at ens hunde er de bedste hvis man kommer med dem uklippede og ikke engang børster dem inden de bliver hevet ind i ringen..:vedikke:

 

 

Totalt korruption i den tyske udstillingsverden!!:scared:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Troglodyr HAR lavet en liste over emner :mrgreen: EN fåreavler med løveklippede får, en dyrlæge, en ingeniør og en geolog måske..:slem:

 

Kan hun mon ikke også lave en liste til mig? :slem: Men så skal det godt nok være en, der gider at flytte til DK, så det bliver måske sværere. :hmm:

 

Og så skal det ikke være sådan en som ham, jeg boede på kollegie med. Han læste medicin på Panum, men ville flytte tilbage til Færøerne, når han var færdig. Og han VILLE giftes med en færøsk pige, ikke en dansk, for danske piger har jo ikke så gode værdier og er løse på tråden. :rolleyes: Ork, han datede skam danske piger, men var af den holdning, at det var sådan nogle, han kunne "have det sjovt med", indtil han skulle hjem og finde en god, færøsk pige. :mrsgreen:

 

Ellers var han nu faktisk en flink fyr, når man bare var venner med ham. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Ja, vi færøske piger er jo så ÆRBARE - kunne ikke drømme om sex før ægteskabet! For ikke at sige BØRN udenfor ægteskabet - fy, fy!

 

Men du har nok ret i det der med at få ham til at flytte til Danmark ville nok ikke være så let. Der er jo ikke så mange får at slagte - og løveklippe :blink:

 

Hvem var han forøvrigt?

 

Kan hun mon ikke også lave en liste til mig? :slem: Men så skal det godt nok være en, der gider at flytte til DK, så det bliver måske sværere. :hmm:

 

Og så skal det ikke være sådan en som ham, jeg boede på kollegie med. Han læste medicin på Panum, men ville flytte tilbage til Færøerne, når han var færdig. Og han VILLE giftes med en færøsk pige, ikke en dansk, for danske piger har jo ikke så gode værdier og er løse på tråden. :rolleyes: Ork, han datede skam danske piger, men var af den holdning, at det var sådan nogle, han kunne "have det sjovt med", indtil han skulle hjem og finde en god, færøsk pige. :mrsgreen:

 

Ellers var han nu faktisk en flink fyr, når man bare var venner med ham. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi færøske piger er jo så ÆRBARE - kunne ikke drømme om sex før ægteskabet! For ikke at sige BØRN udenfor ægteskabet - fy, fy!

 

Men du har nok ret i det der med at få ham til at flytte til Danmark ville nok ikke være så let. Der er jo ikke så mange får at slagte - og løveklippe :blink:

 

Hvem var han forøvrigt?

 

Han hedder Johan Petur - men du kender vel ikke alle på Færøerne? Eller gør du? :mrgreen: Faktisk er han en skidesød fyr. Og så leverede han megen god underholdning til køkkenet, f.eks. da han på et tidspunkt undrede sig over, at jeg kunne gå i døgnnetto og købe ind, for det var jo kirketid? :lol: Eller da hans forældre kom på besøg og medbragte det mest stinkenede lammekød, som jeg ikke har nogen anelse om, hvordan var tilberedt, som som fik køkkenet til at lugte endnu værre end det tørfisk, han gerne gik og snackede af. Men han kunne ikke forstå, at vi syntes, at det stank, for det var da super lækkert? :lol: Men som sagt en rigtig sød fyr, nok bare ikke en man skulle satse på som seriøs kæreste, hvis man var en dansk pige. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han hedder Johan Petur - men du kender vel ikke alle på Færøerne? Eller gør du? :mrgreen: Faktisk er han en skidesød fyr. Og så leverede han megen god underholdning til køkkenet, f.eks. da han på et tidspunkt undrede sig over, at jeg kunne gå i døgnnetto og købe ind, for det var jo kirketid? :lol: Eller da hans forældre kom på besøg og medbragte det mest stinkenede lammekød, som jeg ikke har nogen anelse om, hvordan var tilberedt, som som fik køkkenet til at lugte endnu værre end det tørfisk, han gerne gik og snackede af. Men han kunne ikke forstå, at vi syntes, at det stank, for det var da super lækkert? :lol: Men som sagt en rigtig sød fyr, nok bare ikke en man skulle satse på som seriøs kæreste, hvis man var en dansk pige. :blink:

 

 

Med garanti hun er i familie med ham. Og hvis ikke Troglodyt er, så er min mand... Uanset hvem man kan læse om på portalen, så kender har han lige en fætter som er kusine med en morbror til en onkel til en farfar til en niece til en grandfætter til en niece til en gudmor til en mormor til ham der står omtalt.

 

Man dør i øvrigt ikke af at spise tørfisken... men skærpekødet derimod :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...