Hop til indhold

Julegåtur d.23 december. Viborg e. andet


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Er der nogle der er friske på en julegåtur d.23 december?

Vi vil gerne have nogle trætte hunde juleaften, så vi tænkte det kunne være super med en gåtur med andre hunde (i snor).

 

Som sædvanlig er der det med Dumle og at vi lige holder afstand hvis vi ikke er sikre på hans reaktion overfor andre hunde, at vi ikke vil trænges i et hjørne o.l. men de sidste par gange har han klaret det til U.G. at gå en hyggelig tur (udover trækkeriet) og vi her erfaret at HF hundeejere er gode til at respektere hans særheder :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvordan Dumle er med at være løs med andre hunde lige pt., men hvis det er, kan de eventuelt lege bagefter. Der er en kæmpe indhegnet mark, som der normalt er får på, men ikke om vinteren :-D I hvert fald ved vi jo, at Pajko og Sherlock kan super godt sammen.

 

Det går som regel ikke at slippe ham med andre hanhunde og slet ikke på en stor åben mark, så jagter han bare de andre, men Nova vil eventuelt godt være med (så må Dumle komme i bilen imens) :blink:

 

Nu må vi lige se om hun igen er interessant til den tid :roll: På en måde kunne det være fint når jeg nu har ferie, men alligevel er det lidt træls at det altid ender på "hundetræf tidspunkter" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvordan Dumle er med at være løs med andre hunde lige pt., men hvis det er, kan de eventuelt lege bagefter. Der er en kæmpe indhegnet mark, som der normalt er får på, men ikke om vinteren :-D I hvert fald ved vi jo, at Pajko og Sherlock kan super godt sammen.

 

Pajko vil ihvertfald mega gerne lege med Sherlock :klap: og Dumle hvis han har lyst.. Og Nova, hvis hun vil...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går som regel ikke at slippe ham med andre hanhunde og slet ikke på en stor åben mark, så jagter han bare de andre, men Nova vil eventuelt godt være med (så må Dumle komme i bilen imens) :blink:

 

Nu må vi lige se om hun igen er interessant til den tid :roll: På en måde kunne det være fint når jeg nu har ferie, men alligevel er det lidt træls at det altid ender på "hundetræf tidspunkter" :lol:

 

Ok, i orden med Dumle :-D Jeg håber at Nova kan være med!

 

Pajko vil ihvertfald mega gerne lege med Sherlock :klap: og Dumle hvis han har lyst.. Og Nova, hvis hun vil...

 

Ingen tvivl om det, de havde det så sjovt sidste gang! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...