Bamseida Skrevet December 14, 2010 Rapporter Share Skrevet December 14, 2010 Super Brugsen og Kvickly har fået et hundefoder, hvor kød står først på ingredienslisten og der er intet korn i :5up: http://www.gudenådalens.dk/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 og der er intet korn i :5up: http://www.gudenådalens.dk/ Ingredienslisten: Råvarer i denne opskrift And, ærter, havregryn, byggryn, kylling, kartoffel, sukkerroe, hørfrø, fisk, mineraler, cikorierod, gulerødder, vitaminer, antioxidant (naturlige E-vitaminer, d-mix tocopherol), rosmarin, citronsyre, tang, birkebark, blåbær, brændenælde, hyben, kamille, lucerneurt og mælkebøtte (blade+rod) Hmm.. Wauw der står rent faktisk And (eller kylling, som i det andet produkt) på listen, som hovedingrediens..:5up: Men spekulerer så lidt i, om havregryn og byggryn ikke bare er et mere specificeret/andet ord for korn?:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Ingredienslisten:Råvarer i denne opskrift And, ærter, havregryn, byggryn, kylling, kartoffel, sukkerroe, hørfrø, fisk, mineraler, cikorierod, gulerødder, vitaminer, antioxidant (naturlige E-vitaminer, d-mix tocopherol), rosmarin, citronsyre, tang, birkebark, blåbær, brændenælde, hyben, kamille, lucerneurt og mælkebøtte (blade+rod) Hmm.. Wauw der står rent faktisk And (eller kylling, som i det andet produkt) på listen, som hovedingrediens..:5up: Men spekulerer så lidt i, om havregryn og byggryn ikke bare er et mere specificeret/andet ord for korn?:hmm: Det sad jeg faktisk også og tænkte på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Ingredienslisten:Råvarer i denne opskrift And, ærter, havregryn, byggryn, kylling, kartoffel, sukkerroe, hørfrø, fisk, mineraler, cikorierod, gulerødder, vitaminer, antioxidant (naturlige E-vitaminer, d-mix tocopherol), rosmarin, citronsyre, tang, birkebark, blåbær, brændenælde, hyben, kamille, lucerneurt og mælkebøtte (blade+rod) Hmm.. Wauw der står rent faktisk And (eller kylling, som i det andet produkt) på listen, som hovedingrediens..:5up: Men spekulerer så lidt i, om havregryn og byggryn ikke bare er et mere specificeret/andet ord for korn?:hmm: Jo det ville jeg tro havregryn plejer hvertfald at være valset havre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Ikke desto mindre er det da en væsentlig forbedring i forhold til så meget andet foder man kan få sådanne steder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvad er prisen på det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvad er prisen på det Jeg fandt en anden tråd hvor de skriver 90 kr for 3 kg EDIT: det er da egentlig ikke billigt... altså i forhold til fx markus mühle osv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Nej det er da halvdyrt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg fik en pressemeddelelse på det for snart længe siden, men den handlede mest om at de har fået en eller anden kunstner til at designe poserne. Det betaler man sikkert også for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Ingredienslisten:Råvarer i denne opskrift And, ærter, havregryn, byggryn, kylling, kartoffel, sukkerroe, hørfrø, fisk, mineraler, cikorierod, gulerødder, vitaminer, antioxidant (naturlige E-vitaminer, d-mix tocopherol), rosmarin, citronsyre, tang, birkebark, blåbær, brændenælde, hyben, kamille, lucerneurt og mælkebøtte (blade+rod) Hmm.. Wauw der står rent faktisk And (eller kylling, som i det andet produkt) på listen, som hovedingrediens..:5up: Men spekulerer så lidt i, om havregryn og byggryn ikke bare er et mere specificeret/andet ord for korn?:hmm: pas nu på, and står godnok først, men der er både havre og byg i samt ærter, kartoffel, og sukkerroe, så der er meget fyldstof Dvs at selv om and er den største enkelt vare så er fyldstoffet til sammen rigtig meget:cry: Så nej jeg er ikke sikker på det er helt godt:-) Dyrt det er det da i alt fald:lol: Men ok bedre end så meget andet:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Jeg fik en pressemeddelelse på det for snart længe siden, men den handlede mest om at de har fået en eller anden kunstner til at designe poserne.Det betaler man sikkert også for Ja det undrede jeg mig også over da jeg så annoncen for det i Hunden 5 linjer og de 2 handlede om kunstneren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts