KarinaG Skrevet December 14, 2010 Rapporter Share Skrevet December 14, 2010 Jeg håber at det er okay at jeg forsøger at hjælpe til at denne fine ældre hund, hvis ejer er død, får et godt nyt hjem. Labrador retriever Victor - HundeGalleri.dk Han er kun 8 år og det er bestemt ingen alder for en hund, heller ikke for en omplacerings hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvor er han dejlig - hvis jeg måtte have hund, var han helt klart en kandidat :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Ja han er godt nok skøn hvor jeg dog håber at han finder et godt hjem. Min mors labradorblanding er snart 11 og fortsat frisk så han kan jo sagtens have en del gode år i sig endnu. Ih men jeg må altså ikke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret December 16, 2010 Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Jeg kan læse derinde, at han nu har fundet et hjem :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret December 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2010 Ja det så jeg også lige, dejligt-dejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts