Hop til indhold

Kunsten at tælle.


KimC
 Share

Recommended Posts

I går aftes lige før sengetid lukkede jeg hundene ud i haven, dem der ville. Store Happy og Lille P. havde ikke lyst. Mens jeg gjorde mig klar til natten må døren ud til haven være gået op, og de der var ude var kommet ind.

Den ene af dem med en dybfrossen hundelort som skulle have været nattemad.

Den konfiskerede jeg, og lukkede døren ud til haven.

 

Vi havde en rolig nat, bortset fra at nogen af hundende virkede urolige i starten.

 

Her til morgen mangldede der ligesom noget. Normalt bliver jeg voldskysset af en 6 cm bred hundenæse, men der var så stille, bare en borzoidame der hyggede sig under dynen hos mig.

 

Nå, ud af jerene og som det allerførste lukke hundene ud i haven mens jeg kommer i tøjet. Da jeg vil åbne døren ud til haven står der noget uden for døren - Store jubbijubbi-Happy der er totalt glad for at vi stadig lever og gider snakke med ham. Happy ind til en varm velkomst, og de andre ud. Skrumlet har altså tilbragt denne kolde nat udenfor, men da han så at de andre hunde skulle ud i haven ville han med ud.

 

Nu ligger han og sover, og jeg må hellere melde mig til første klasse i folkeskolen for at lære at tælle. Dvs, det er vist gået lidt ned ad bakke for folkeskolen i den sidste dig. Er det ikke måske snarere 6-7 klasse man skal i nutildags for at lære at tælle på fingrene?

Og Happy har fået pladsbillet til pladsen i hovedenden i min seng til den kommende nat, nemlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh, den har jeg også lavet med Flica :genert: Jeg lukkede 5 hunde ud, 4 kom ind inkl. Flica, jeg lod døren stå åben mens jeg ventede på nr. 5.. Da nr. 5 var kommet ind, lukkede jeg døren og gik i seng...

 

Næsten morgen mens jeg ligger i sengen og strækker mig og skal til at tage mig sammen til at stå op, gør Flica af genboen, hvilket ikke er så mærkeligt, det mærkelige var at det lød som om hendens gøen kom udefra....Og ganske rigtig, da jeg stod op og åbnede døren ud til, stod Flica sørme på den udvendige side og tog i mod med logrende hale :hjerte: Hun var smuttet ud igen om aftenen, efter hun havde været inde, mens jeg ventede på at nr. 5 kom ind :stupid:

Det var dog ikke vinter og frostvejr, men magelighedsdyret har nu nok alligevel syntes at det var lidt trælst at være lukket ude uden en blød kurv eller sofa at sove i :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som en slags erstatning for natten i det fri tog jeg senere på dagen en lur på sofaen med Happy der lå i arm. Happy foretrækker at ligge ansigt til ansigt, med benene trukket op under sig. Der kan være en masse kærlighed i en 6 cm bred snude. Heldigvis lå jeg op mod ryglænet.

Da vi havde hygget i 5 minutter kom posten og så strakte Happy alle ben ud med fuld kraft med det resultat at han katapulterede sig selv af sofaen og et pænt stykke ud på gulvet. Han brugte mig som affyringsrampe, og det var da lidt ubehageligt.

Når man skal hygge med Happy skal telefonen slukkes, og posten skal have været der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...