Hop til indhold

Fryser i Hurtta vinterdækken, hvilket er varmere?


Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Der er en dame i Sverige, der syer sådan nogle heldragter efter mål til omkring 350 kr for dobbeltfleece. (De skal så trækkes over hovedet, der er ikke velcro i ryggen. Men ellers er de helt magen til hurrtas fleece overall bare sødere i stoffet). De er ret lækre, kan prøve om jeg kan finde hendes side, hvis du er interesseret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er virkelig et godt link :5up:

 

Kæresten er helt vild med det tøj :lol: Han er fastbesluttet på at Victor skal ha' et par dragter derfra. Det er også bare så sødt, som hun formår at give dragterne personlighed, så man enten kan få en dragt med döskaller eller nalle puh, alt efter om man har en tuff hund eller en mere dengset :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er virkelig et godt link :5up:

 

Kæresten er helt vild med det tøj :lol: Han er fastbesluttet på at Victor skal ha' et par dragter derfra. Det er også bare så sødt, som hun formår at give dragterne personlighed, så man enten kan få en dragt med döskaller eller nalle puh, alt efter om man har en tuff hund eller en mere dengset :engel:

 

Det var da super kæresten også kunne lide dem. :klap:Jeg er også ret hooked på den lyserøde med brune sculls. (Selv om Smilla nok er mere dengset end sej). :lol:

Kunne godt finde på at bestille (hvis jeg har penge nok). :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var nede i den lokale dyrehandel for at se deres udvalg, det var ikke stort, men de havde en Hurtta fleece overall med 4 ben i rød, som Vic prøvede, i alle størrelser, men der var desværre ingen der passede på benlængden, alle var for lange, så han sjoskede rundt i dem, og jeg ærger mig bare, for der var én han ville gå i...

 

Øv hvor ærgligt:cry: My`s dragt i str 221 er også for lang i benene men fordi den er så stram i elastikken går det alligevel, jeg trækker elastikken langt op på benet og så falder resten ned over og dækker benet(hvis det giver Meningen).

Men vi er bare rigtig glade for dragten for hun er dejlig varm over det hele når vi kommer hjem fra tur, så håber i finder en dragt der passer Victor, for det er så synd de næsten ikke være ude, uden at fryse halvt ihjel:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv hvor ærgligt:cry: My`s dragt i str 221 er også for lang i benene men fordi den er så stram i elastikken går det alligevel, jeg trækker elastikken langt op på benet og så falder resten ned over og dækker benet(hvis det giver Meningen).

Men vi er bare rigtig glade for dragten for hun er dejlig varm over det hele når vi kommer hjem fra tur, så håber i finder en dragt der passer Victor, for det er så synd de næsten ikke være ude, uden at fryse halvt ihjel:cry:

 

Det er så irriterrende. Jeg annulerede den bestilling hos min dyrehandler, da jeg fandt en webshop jeg kunne få Hurtta Windstopperen ved billigere og hurtigere (min dyrehandler kunne først få den hjem efter jul, og det kan vi ikke vente på, med en lille vus der fryser), så har jeg også bestilt et ekstra regndækken til ham, og ved en anden netshop har jeg bestilt benvarmere :cool:.

 

Det giver mening det du skriver, men Vic har så tynde ben, at den model han passede i længden, der kunne jeg ikke trække benene op på, uden de faldt ned igen. Så det var bare for dårlig pasform, og jeg gider ikke at skal ud i noget med elastikker på for at holde buksebenene oppe.Det med de stramme elastikker forneden gjorde også at den var meget svær at få på, Vic kunne i hvert fald ikke li at få fødderne ned igennem de smalle huller. Han har åbenbart nogle ordentlige plader af en lille hund at være :hmm:

 

Pt. så går det med hurtta pro vinterdækken og så en t-shirt under, som jeg skal bestikke ham til at få på, med 4-5 godbidder, og så sko og sokker på :-)

 

Så næste projekt er at få taget mål til en dragt ved den svenske shop :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...