Hop til indhold

Kurv, pude eller hule??


Tine1
 Share

Recommended Posts

Hvad hygger jeres løver bedst i...??

 

Otto har sådan en kattehule, som han er glad for, når han fryser, eller hvis han bare har brug for ro.. men for det meste ligger han i sofaen (gerne ovenpå/imellem sofapuderne) eller midt på trægulvet..

 

Nu står jeg så og overvejer nogle forskellige muligheder:

  • En større hule, hvor han måske har bedre udsyn til verden udenfor hulen.
     
  • En stor kurv med høje kanter og en masse løse puder i. (nok den ide jeg bedst selv kan lide)
     
  • En mindre kurv, som han kan rulle sig sammen i.
     
  • Eller en pude - f.eks. en fatboy..

 

Sofaen skal ikke være forbudt område - Synes bare, at det er ufedt med en smeltende snehund i sofaen.. Og så har han det med at fylde det hele og knurre af os, når vi kommer til at sætte os på hans pels.

billede 40463.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor ser han sød ud!

 

halfdan gider ikke sove længe et sted, hvor han ikke har plads til at strække sig og rumstere rundt. så han ligger helst i sengen, på sofaen eller på gulvet. han har et lammeskind, der ligger op ad et hjørne, det er perfekt, fordi han kan rulle sig sammen i hjørnet, men også kan strække sig, og har god plads. han har også en blød kurv i soveværelset, som er noget "for stor" til ham, og som han som regel sover i det meste af natten.

 

edit: vær obs på, at sådan et hundelammeskind hurtigt blir ret vammelt, især når det også er hundens yndlings spise-ben-sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dexter gider ikke bare ligge ovenpå en pude eller et tæppe.. Næhæ!

Han er til huler. Om det så er under sofabordet eller som, hans nye bedste sted- under sengen:stupid:

Nej, han er ikke bange. Og jeg synes det er træls, for det er altså ikke nær så hyggeligt, at have hunden til at sove under sengen, som oppe i sengen!

Men det er eddermandme sjovt, når der kommer nogle ind af fordøren, for han flipper helt ud og kan ikke finde ud af, at møve sig ud samtidig, for at se hvem der kommer..

Så det er noget ala !vuvuvuvuvuv *bank* vuvuv*skrabe-skrabe-møve*vuvuvuvuvuvuv*bank!*bank*vuvuvuv!... osv.

 

Så jeg overvejer at købe en stor kattehule til ham engang.

 

Hvis han har det varmt, så ligger han på gulvet op af en ydervæg.

 

Hvis jeg skulle vælge imellem dine forslag, så ville jeg snuppe enten nr. 1 eller 2.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Søs&Maggie

Maggie har vist ikke helt fundet sit yndlingssted endnu. I starten var transportkassen det eneste der duede når hun skulle slappe rigtigt af, men nu bruger hun den ikke medmindre vi er ude hos nogen og har den med.

Til gengæld har hun været rigtig glad for min ammepude, som er sådan en sækkestol-agtig-banan-formet-ting, så jeg tænkte at jeg da lige ville sy hende et par sækkestole i fatboy stil, men dem er hun ikke ligeså glad for, desværre... istedet ligger hun helst i en bunke vasketøj eller andet der lugter rigtig meget af os, så jeg overvejer nu hvordan jeg skal få sækkestolen til at lugte rigtig meget af os... Gode råd modtages...

Link til indlæg
Del på andre sites

Maggie har vist ikke helt fundet sit yndlingssted endnu. I starten var transportkassen det eneste der duede når hun skulle slappe rigtigt af, men nu bruger hun den ikke medmindre vi er ude hos nogen og har den med.

Til gengæld har hun været rigtig glad for min ammepude, som er sådan en sækkestol-agtig-banan-formet-ting, så jeg tænkte at jeg da lige ville sy hende et par sækkestole i fatboy stil, men dem er hun ikke ligeså glad for, desværre... istedet ligger hun helst i en bunke vasketøj eller andet der lugter rigtig meget af os, så jeg overvejer nu hvordan jeg skal få sækkestolen til at lugte rigtig meget af os... Gode råd modtages...

 

Brug sækkestolen som pude i nogle dage?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...