Hop til indhold

Nervøs collie efterlysning

Ulla H
 Share

Recommended Posts

Jeg er så spændt på at hører hvordan hunden har det... Jeg fik en sms fra ejeren i eftermiddags at han var fundet men at han var meget tynd og medtaget...

I starten af denne uge da han stadig ikke var fundet havde de fået en bested om at de skulle være forberedt på at han muligvis skulle aflives pga stress osv.. Jeg håber virkelig han er okay.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sydneymor

Hej alle, Jeg er ejer af Sydney som har været savnet i 14 dage og som nu endelig er fundet i god behold.. Han er meget tynd men ellers har han det godt. - tak for støtten og hjælpen til jer alle.. hilsen Sabrina

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle, Jeg er ejer af Sydney som har været savnet i 14 dage og som nu endelig er fundet i god behold.. Han er meget tynd men ellers har han det godt. - tak for støtten og hjælpen til jer alle.. hilsen Sabrina

Hej Sabrina.

Jeg havde alle pigerne ude og kalde på ham men de så ham slet ikke her i Kragelund...

Hvordan fik du fat på ham ? Kom han ved indkald ??

Man må håbe han har lært noget af sin tur og bliver i haven fremover :)

Glædelig jul til jer alle sammen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sydneymor

Hej Rikke,

Jeg har ingen anelse om hvor han har gemt sig i alle disse dage, fik bare en del henvendelser fra Kragelund om at han spiste fuglekugler i haven omkring plejehjemmet.. Han blev fundet i en stald i Gludsted hvor han må have tilbragt nogle dage, da sidste gang han blev set var tirsdag aften på Dalvejen i Silkeborg..herefter var der helt tavst omkring ham, så jeg frygtede det allerværste..pludselig bliver jeg så ringet op lørdag formiddag at han er fundet i Gludsted og er kommet med ind i huset.. Familien havde set ham nogle gange, men han var løbet væk hver gang de forsøgte at kontakte ham. - lørdag var familien så i stalden og moderen kunne efter noget tid røre ham da han lå i halmen og rystede. Så hun fik ham med ind i huset hvorefter hun så ringede og jeg kunne hente min lille tynde hund. - jeg er dybt imponeret over at han har klaret 2 uger i denne kulde. - og mest af alt så er han slet ikke nervøs på samme måde som inden han stak af. Så må sige at det har været en meget grim oplevelse men som heldigvis ser ud til at ende rigtig godt:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er jeg glad for at hører det... Den stakkels hund har da virkelig været på en tur.

Jeg satte jo som aftalt hundemad ud og det stod i 3 dagen, men han har ikke været her. Han er nok rendt afsted fra byen dengang han blev jagtet af den Rottweiler... Men hvor dejligt han er hjemme hos jer igen.

Jeg kan forestille mig at du har en dreng der er super glad og hans jul er reddet...

Mange tak for din update.

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites