Gæst Denny Skrevet December 17, 2010 Rapporter Share Skrevet December 17, 2010 Hej herinde på hundeforum. Jeg er nyt medlem fra i dag, og I må have lidt overbærenhed med mig, hvis jeg er lidt sløv til at finde ud af tingene herinde. Jeg er nemlig rimelig "dum" indenfor computerverdenen. Jeg skal nok komme efter det efter en del fejl. Jeg bor på landet med min mand og vores dejlige lille flok hunde og to katte. Vi har et lille hobby opdræt med amerikansk-coker spaniel, vi har et enkelt kuld om året. Vi har også en pragtfuld Golden Retriever som passer på det hele. Vi går meget op i at dyr gennerelt har det godt og trives, derfor bruger vi også det meste af vores tid på specielt vore hunde, samt det at give vores mangeårige erfaring viddere til bla. vore hvalpekøbere. Jeg er født og opvokset på en hundekennel, så jeg har lige som fået kærligheden til hunde ind med modermælken, men har til gengæld fået dyb afsky for store kenneler som ikke holder deres hunde på forsvarlig vis, derfor bor alle vore 7 firbenede inde omkring os, så alle kan have glæde af hinanden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Hej herinde på hundeforum.Jeg er nyt medlem fra i dag, og I må have lidt overbærenhed med mig, hvis jeg er lidt sløv til at finde ud af tingene herinde. Jeg er nemlig rimelig "dum" indenfor computerverdenen. Jeg skal nok komme efter det efter en del fejl. Jeg bor på landet med min mand og vores dejlige lille flok hunde og to katte. Vi har et lille hobby opdræt med amerikansk-coker spaniel, vi har et enkelt kuld om året. Vi har også en pragtfuld Golden Retriever som passer på det hele. Vi går meget op i at dyr gennerelt har det godt og trives, derfor bruger vi også det meste af vores tid på specielt vore hunde, samt det at give vores mangeårige erfaring viddere til bla. vore hvalpekøbere. Jeg er født og opvokset på en hundekennel, så jeg har lige som fået kærligheden til hunde ind med modermælken, men har til gengæld fået dyb afsky for store kenneler som ikke holder deres hunde på forsvarlig vis, derfor bor alle vore 7 firbenede inde omkring os, så alle kan have glæde af hinanden. Velkommen til Åhr, amerikanske cockere ser bare så nuttede ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Velkommen :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Hej og velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Velkommen:vinken::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Hej herinde på hundeforum.Jeg er nyt medlem fra i dag, og I må have lidt overbærenhed med mig, hvis jeg er lidt sløv til at finde ud af tingene herinde. Jeg er nemlig rimelig "dum" indenfor computerverdenen. Jeg skal nok komme efter det efter en del fejl. Jeg bor på landet med min mand og vores dejlige lille flok hunde og to katte. Vi har et lille hobby opdræt med amerikansk-coker spaniel, vi har et enkelt kuld om året. Vi har også en pragtfuld Golden Retriever som passer på det hele. Vi går meget op i at dyr gennerelt har det godt og trives, derfor bruger vi også det meste af vores tid på specielt vore hunde, samt det at give vores mangeårige erfaring viddere til bla. vore hvalpekøbere. Jeg er født og opvokset på en hundekennel, så jeg har lige som fået kærligheden til hunde ind med modermælken, men har til gengæld fået dyb afsky for store kenneler som ikke holder deres hunde på forsvarlig vis, derfor bor alle vore 7 firbenede inde omkring os, så alle kan have glæde af hinanden. Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Denny Besvaret December 18, 2010 Rapporter Share Besvaret December 18, 2010 Stort tak til alle. Vil gerne sige tak for den masive velkomst herinde. Og så lære jeg nok at bruge siden med tiden. Det bliver spændende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts