Gæst typograf Skrevet December 17, 2010 Rapporter Share Skrevet December 17, 2010 Ja så blev det vores tur, til at falde over siden og melde os til . Vi har en golden retriever `han´, som bliver 2 år til marts. Som selvfølgelig er ´verdens´:-Ddejligste hund!! Ja jeg ved godt at Danmark har 800,000 verdens dejligste hund, hvis man kan sige sådan, og det er jo kun godt :klap:. Vi for måske snart hund nummer 2, som også er en golden ´tæve´, som er en skilsmisse hund. Vi glæder os helt vildt til det første møde mellem de to og krydser fingre for, at de er som skabt for hinanden!! Jeg har allerede lagt lidt billeder ind af vores hund. Så i er mere end velkommen til at tage et kig!! Glæder mig til at læse med, og deltage i diverse indlæg og debatter! Det ser rigtig spændende ud!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Hej Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Velkommen til:vinken:.. jeg håber du bliver glad for at være her:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Irene Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Jamen velkommen til. Lyder spændende med hund nr. 2 :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts