Gæst MorTilKatja Skrevet December 17, 2010 Rapporter Share Skrevet December 17, 2010 /hvad sådan en nu hedder Katja har fået sådan en af julemanden, og jeg kan ikke smide resten ind i rotteburet, da det er hanner jeg har, så de må helst ikke få sådan noget Må hanhunde godt det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 ja det må de godt - hvorfor må hanrotter ikke det? det lyder da sært... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Øhhh hvad vil du smide ned til ham, resterne eller skrallen:vedikke: Selv giver jeg intet citrusfrugt til mine kræ derhjemme, så det har jeg ingen forstand på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 ja det må de godt - hvorfor må hanrotter ikke det? det lyder da sært... Jeg kan ikke lige huske det, men vil lige funde ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Der skulle være noget i der hedder d-limonene som kan forårsage nyrekræft hos hannerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Øhhh hvad vil du smide ned til ham, resterne eller skrallen:vedikke: Selv giver jeg intet citrusfrugt til mine kræ derhjemme, så det har jeg ingen forstand på... Kødet eller hvad det hedder.. Jeg kan ikke selv tåle at spise det, og kæresten kan ikke lide det, så i stedet for at smide det i skraldespanden kan det lige så godt gå til dyrene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skruthberg Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Hunde må gerne få citrusfrugter - altså den del, mennesker også spiser:slem: Ricki æælsker appelsiner:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret December 17, 2010 Rapporter Share Besvaret December 17, 2010 Hunde må gerne få citrusfrugter - altså den del, mennesker også spiser:slem: Ricki æælsker appelsiner:-D Skraldet ville jeg heller ikke give, det plejer at ryge ud med det samme *g* Njord har nu spist hans med stor velbehag og slikket tallerknen pænt efter sig :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts